Arkadaşlar Bu Bölümde Odak noktamız Brad'in Babası olacak dikkatle okuyunuz.
Asker:"Bir adım daha atacak olursan a..."
O şeylerden biri askere arkadan saldırmış ve boğazını ıssırmıştı.
Asker o anın paniğiyle rastgele ateş etmeye başladı , başımı eğerek yukarı çıkmaya çalıştım.
Yaklaşık 3-4 kurşun beni sıyırmış olmalıydı şanslı olmalıydım fakat duvardaki resmin cam çerçevesinden fırlayan bir cam parçası yüzümü sıyırdı , elimle kanayıp kanamadığını kontrol ettim , pek kan yoktu ama gerçekten acıyordu.
O anki adrenalinle acıyı unutmuştum ve yukaridaki odaya vardım , hızla çekmeceleri açıyordum ve sonunda 3. çekmecede aradığım silahı buldum.
Yedek mermiler vardı ama daha silahı nasıl kullanacağımı bilmiyordum.
Aşşağıdan gelen çığlık ve bağırış sesleri beni iyice ürkütüyordu , anahtarları cebime koydum ve silahı sıkıca elimde tuttum.
Pencereyi açtım , buradaki çatı katından aşşağı uzanan bir boya merdiveni vardı onu kullanarak aşşağı indim.
Etrafı kontrol ettim , sırtımı duvara yasladım , derin bir nefes alıp "Tanrım Yardım Et."dedim ve koşmaya başladım , etraf o şeylerle kaynıyordu.
Ne kadar hızlı yayılıyorlardı , arabanın önünde birtane iri erkek dolanıyordu.
"Hey Bayım yolumdan çekilin , Heyy!"
Yüzünü bana döndüğünde onunda o şeylere dönüşmüş olduğunu gördüm ve biran duraksadım.
Ne yapacağımı bilemiyordum ve o şey gitgide yaklaşıyordu.
O an silahı çıkarmak aklıma bile gelmedi , aramızda nerdeyse 4-5 metre kalmıştı ve ben ne yapacağımı bilmiyordum , sanki beynim durmuştu.
Galiba yolun sonuna geldim derken kulak delen şiddette bir beyaz sedan araba hızla adama çarptı.
O anki ses şiddetiyle kendime geldim ve arabaya koştum.
Anahtarı çıkardım , sokak hala hayatta kalmaya çalışan birkaç askerin silah sesleriyle inliyordu.
Elim korkudan o kadar titriyorduki arabayı açmakta güçlük çekiyordum.
Kapıyı açtım ve arabaya girdim , ilk işim kapıları kitlemek oldu , hava sıcaktı yan koltukta bulunan şapkanın yanına silahı ve cep telefonumu koydum.
Telefona baktım ama sinyal vardı ama kimi arıyabilirdimki.
Evimin yakınından gelen şiddetli sesle tekrar irkildim , bir askeri kamyonet devrilmişti.
Hayır, bu , bu babamın bulunduğu askeri kamyonetti ve kamyonetten asfalta bir çeşit sıvı süzülüyordu ve gitgide artıyordu.
İçinden debelenerek çıkan bir asker gördüm.
İlk başta kendini toparlamaya çalıştı , aklımdan inip yardım etmek geçti ama bunu yapamazdım , büyük risk olurdu ve babama bir söz vermiştim.
Asker yerde bulduğu bir silahı alarak bilinçsizce üzerine gelen yamyamlara doğru ateş açtı ve saniyeler sonra büyük bir patlama oldu ve etrafı alevler sardı.
Karşıda bulunan askeri kamyonet alev alıp şiddetli bir biçimde patlamıştı.
"Ba... baba"dedim kendi kendime ağlamaklı bir biçimde.
Gözümde dolan yaşları elimle sildim ve anahtarı kontağa taktım.
Patlamanın şiddetiyle arabanın yan camları patlamıştı ama umrumda değildi , aklımda sadece babam ve ona verdiğim söz vardı.
.....
.......
.........
...........
Aradan 1-2 saat geçmişti , radyodan duyduklarım kadarıyla otoyola gitmem gerekiyordu ve varmak üzereydim.
Yol boyunca ölü , parçalanmış veya kaçmaya çalışan insanlar ve o şeylerden gördüm.
Onlara insan demiyorum çünkü bir insan gibi davranmıyorlardı.
Otoyola vardığımda kilometrelerce korna çalan araç kuyrukları ve kaçışan insanlar vardı.
Kimisi yaralı , kimisi hasta ve kimisi çoktan o şeylerden biri gibiydi.
Bu yolu yürüyerek bitirmeye karar verdim.
Şapkayı ve silahı alıp , arabayı öylece bırakıp çıktım.
Yorgun ve üzüntülüydüm.
Eğer bu durum uzun sürecekse yalnız başıma hayatta kalamazdım.
Tam bu şey aklımdan geçerken yolun kenarına bana kardeşim kadar yakın olan David'i gördüm , en azından öyle sandım çünkü yaşadıklarım yüzünden hayal görüyor olabilirdim.
Hemen telefonu çıkardım ve David'i aradım , yolun kenarında gördüğüm adam elini cebine soktu ve telefonu çıkardı.
"ALO"
Bu David'di.BÖLÜM SONU.
VOTE SAYISI AZ OLDUĞU SÜRECE YENİ BÖLÜM GECİKECEK.
ARKADAŞLAR BU BÖLÜMLER (BRAD HOCLEİN) 1.SEZON 3.BÖLÜM (KANLI YOL)'ÜN BRAD İLE DAVİD'İN KARŞILAŞINCAYA DEK ANA KAHRAMANLARDAN BRAD 'İN BAŞINDAN GEÇEN OLAYLARI ANLATTI.
HARRY HOCLEİN (BRAD'İN BABASININ)İLGİ ODAĞINIZA ALMANZI İSTEMEMİN SEBEBİNİ İLERİKİ 2. SEZON BÖLÜMLERİNDE GÖRECEKSİNİZ.
VOTE SAYISI AZ OLDUĞU SÜRECE YENİ BÖLÜM GECİKECEK.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOMBİ:İNSANLIĞIN SONU
FantasiaGözlerini Açtığında Dünya Eskisinden Çok Farklı Bir Yer Haline Gelmişti. Herşeyden Habersiz Kahvesini Yudumladı Ve Televizyonunu Açtı. Televizyondaki Haberler Onu Korkutmuştu Fakat Gerçek Olabileceğine İhtimal Vermiyordu. Birden Kapıdan Yumrukl...