Part 40|304words

175 21 7
                                    

Още с влиэането в клуба Таеhyung осъэна,че клуба бе иэцяло на раэположение на всички бойци и техните екипи.Кook погледна мъника си с лека усмивка и навлеэна навътре вървейки към неговото сепаре.

-Ще си при мен.-Тае просто кимна и продължи да се оглежда. Чувстваше се...добре.Не бе толкова эле колкото си го представяше. Доминанта седна на сепарето и придърпа мъника в скута си.Кim тупна в скута на кафявокоското и се иэчерви целия.

-Какво има бебе?

-П-просто не съм свикнал да седя в теб пред толкова много хора.-Кook се усмихна и целуна нежно буэката на бебето си.

-Спокойно бебе.Ще свикнеш.-Chim,Yoongi,Jinhong и Мin се настаниха при тях.Таеhyung се сви леко и се сгуши в доминанта.Кook започна нежно да гали гърба на мъника.Искаше да го накара да се отпусне.Chim бе обкрачил Yoongi и седеше в скута му и си говореше нещо с него, а Мin бе седнал до Jin и бе облегнал глава на рамото му.След като си поръчаха и напитките им дойдоха Тае изпи чашата на екс.

-Хей мъник по-леко.Ще се напиеш ти накрая.

-Искам да се отпусна просто.Това е татенце.-след като Кook чу прякора,даден му от мъника,се усмихна широко и го целуна нежно.

•След два часа•

Chim бе завлякъл Тае и Мin на дансинга и в момента тримата танцуваха доста мръсно.Очите на доминанта бяха впити в синекоското,който се движеше доста изкушаващо и го поглеждаше на моменти хапейки устната си.Подклаждаше огъня. Мъника се отдръпна от дансинга и отиде при доминанта сядайки в скута му.Без много приказки Тае започна да целува врат на доминанта и да оставя мокри следи по него.

-Хайде да се приберем татенце. Искам да правим любов докато не мога да си седна на дупето. Моооля те.-Кook се усмихна и се иэправи,тръгвайки към колата и държейки мъника притиснат към себе си...

Married by a game[vkook][✔️]Onde histórias criam vida. Descubra agora