*Din perspectiva lui Bie*
O alta mini petrecere in conac!Stau si ma gandesc cum am ajuns sa am toate astea...sa fiu inconjurata de persoane care tin la mine...Acum trei ani nici nu puteam visa la asta...Orfelinatul era casa mea....eram singura fara nici un prieten...dar pasiunea pentru crima si mirosul sangelui imi era alinarea singuratatii...asa m-a descoperit Slendy ...si m-a adus aici ...mi-a oferit o casa....totul...aici am intalnit persoane cu povesti interesante....cu aceasi pasiune ca mine...persoane cu care am multe in comun....Stateam pe canapea cu un pahar de wiskey in mana si ma uitam la ei zambind.
Toti vorbeau...radeau...era o bucurie doar sa-i privesti...Dintr-o data Ann pare ca a baut prea mult...pe cine pacalesc era manga ,dar nu sunt in masura sa judec gandindu-ma la ultima data cand Wiskey -ul mi-a fost un "Prieten" prea bun !
-Se aud toate culorile...Spuse Ann ,dand sticla de Wiskey pe gat ca si cand ar fi apa!
-Nu crezi ca ar trebuii sa te opresti ?Spuse Masky ingrijorat .Mi-as dorii ca Masky sa aiba curajul sa-i spuna odata lui Ann ca o iubeste!Tot amana de un an,iar cand ii spun ,nuu el "Batman,Batman"
-Degeaba ii spui ,cand i-am spus acum o ora ma pleznit in cap si mi-a dat si una la "Bijuterie"!Spuse Jeff in timp ce isi admira cutitul.
.Sa fiu sincera,il iubesc pe Jeff ca prieten ,dar am momente cand vreau sa-l trimit de unde a venit...dublu...hihi!Ma uitam la E.Jack...dupa doua luni in care am tot discutat cu Pretty despre asta..tot nu mi-am facut curajul sa-i spun ca-l plac!De ce naiba sunt asa timida?Arghh...ma urasc singura!Incep sa-mi musc buza de jos pana sangereaza,gestul pe care il fac cand am emotii !Clar nici Nutella nu ma mai scoate din asta!
*perspectiva lui Pretty*
Intru in casa dupa o tura destul de lunga de vanatoare cu arcul. Adevarul e ca de cand a venit Bie, chiar cred ca am facut o decizie buna sa ma intorc la conacul lui Slender ca proxy. Oricum nu prea are control asupra mea, dar cu putin teatru pot vedea in ce misiuni naspa ii mai baga pe Masky si Hoodie si mai nou Toby. Nu ca Toby ar avea altceva in cap decat vafe si faptul ca Slender l-a salvat.
In fine, sa revenim la prezent. Fiind si demon, am si anumite creatii sa le zic asa. Pana azi au locuit in alt loc, dar de acum vreau sa marim familia. Axel- constiinta mea-, Angel, SkullChess si inca cativa sunt cu bagajele in spatele meu. Sper sa se imprieteneasca iar cu cei din conac si mai ales cu Bie. Pana la urma o cunosc de cand aveam paisprezece anisori. Imi e ca o surioara mai mica, deci trebuie sa am grija de ea.
-Si unde sunt camerele? Si mai important, unde sunt merele? ma intreaba Angel si imi dau ochii peste cap.
-Aceleasi camera ca si acum cativa ani si in bucatarie, ii spun.
-Casa dulce casa, zice Axel dupa ce si-a aruncat in camera lui de la etaj bagajele cu ajutorul vitezei pe care o are ca vampir si a revenit la parter.
-Hai sa mergem la ceilalti, spun si il trag dupa mine in sufragerie.
-Neata, am ajuns acasa! tip cat sa ma auda toti. Apropo, el e Axel, majoritatea il stiti, zic amintindu-mi de cel ce se ascunde acum in spatele meu.
Jeff are obiceiul sa ureze bun venit cu un cutit in cap. O vad deja pe Bie cum ii zambeste lui Axel si pe el cum se uita la ea. Oare poate fi...? Nea, nu le spun de pe acum, imi zic in minte si ranjesc.
*Din perspectiva lui Bie*
O vad pe Pretty intrand in camera !Stiu ca au trecut doar cateva ore dar mi se facuse dor de ea!Cu ea intra un baiat !Hmm....nu il cunosc...cel putin din cate stiu...ce ochi blanzi...te pierzi usor in ei.....Hmm Bie opreste-te...clar are iubita....Arghhh...de ce nu imi pot lua ochii de la el ?Ma uit o vreme apoi imi revin parca dintr-o transa .
CITEȘTI
Fiicele intunericului (In colaborare cu PrettyBlackSilence)
FantasyCand lumea tuturor incepe sa se linisteasca, apar iar probleme. Desi cei din Creepypasta, inclusiv Proxy si cei controlati de Silence, consiliul din Franta al vampirilor, grupul de supranaturali din lumea subterana de la sanatoriul Six, iadul, raiul...