«Elena»
Boldog gyerek voltam régen. Nem volt veszély. Nem volt fenyegetés. Nem volt rablás vagy gyilkosság, de miután megjelent a spanyol maffia ez mind megváltozott. Édesapám Juan Rodriguez és édesanyám Maria González boldog házasságban éltek 10 évig. Azért éltek, mert a spanyol maffia hatalmas mészárlást tartott Barcelona utcáin. Apa választás előtt állt, hogy melyikünket menti meg, végül anyám akaratát teljesítve engem menekített meg. Akkor voltam csupán nyolc éves. Azon a végzetes napon apám elhatározta, hogy megbosszulja édesanyám gyilkosait és megalapította a maffia vadászok társaságát. Azok tartoznak ide ebbe a "csapatba" akik elvesztették valakijüket még annak idején. Evidens volt, hogy apám mellett ott álltam én is, mint hűséges polgár, aki a szabadságért bármire képes. Voltak köztünk fiatalok és idősebbek is. Mindenki példaképként tekintett apámra, elsősorban én. Nehéz lehetett egyedül felnevelni egy kislányt, miközben még a rajtaütéseket is szervezni kellett. Miután elég idős lettem én is részt vettem a kiképzéseken. Szerettem ott lenni és részt venni mindenben. Én voltam apa jobb keze. Megtiszteltetve éreztem magam, egészen addig a napig, míg be nem jelentette apa a feladatomat... ugyanis onnantól felfordult az életem. Felborult a fontossági sorrendem és egyszerre kétfelé húzott a szívem.
«Jorge»
Még amikor kisgyerek voltam minden jó volt. Vagyis, majdnem minden. Az anyám még öt éves koromban lelépett egy másik férfivel. Apám (Domingo Martínez) annyira dühös lett rá, hogy megalapított spanyolország első maffia bandáját, amiben elsősorban a barátai és a családja volt benne. Ez később bővült több emberrel. Leginkább férfiak tartoztak ide, de volt elenyésző mennyiségű nő is, köztük a kishúgom, Nicola. Az apám eleinte egy dadát fogadott fel mellénk, de miután betöltöttem a tizenötöt én is részt vettem a kiképzéseken, akár a többiek. Az "edzéseken" megismertem egy ikerpárt akikkel remekül összehaverkodtunk. Mára ők a legjobb barátaim és a bizalmasaim. Apám engem mindig többet dolgoztatott, hogy méltó utódja legyek, mint maffia vezér. Ám ezt az egészet felborította egy lány. Egy gyönyörű lány, aki csatlakozott hozzánk és elrabolta a szívem...
CZYTASZ
Beépítve ✔
RomansElena Rodriguez a spanyol maffia vadász lánya. Egy napon Elenának be kell lépnie a maffiába, hogy édesapja eltudja kapni őket. Jorge Martínez a spanyol maffia vezér, aki rögtön szemet vetett Elenára, akiről eleinte azt hiszi, hogy csak egy egyszerű...