Marlen ?

4 0 0
                                    

Tata: Făi femeia dracu , unde îți umblă mintea ?! Să-i găsești lu dracu mâncarea asta de căcat .
Mama: Iertare ...rog iertare
( Văzând-o pe mama spunând așa ceva in genunchi m a pus pe nervi . )
Eu: Bate cineva la ușă , răspund eu .
?: Am venit , Roger , unde ești ?
Tata: Și eu pe aici , cu târfa de nevastă-mea .
?: Stai . Mi se pare că o cunosc pe fiica ta .
Tata: Marlen , logic ca o cunoști , ați fost prietene în copilărie , până să te muți .
Marlen: Celin , mi a fost dor de tine !
(Mă ia în brațe și zâmbește fals. Pleaca impreuna cu tata .
Mama ia vinul din colț și începe să bea până leșină .
E deja o situație prea dificilă pentru mine așa că plec de acasa .)
Sevyn: ce cauti la ora 2 noaptea pe o bancă și cu un geamantan în mână ? Sper că nu faci vrei prostie !
Eu: Am plecat de acasa ! Mama s a împăcat cu imbecilu de taică-miu și el a adus o pe târfița lui acasă ca să plece împreună . Mama s a apucat de băut și mi a ajuns .
Sevyn: La mine nu poți sta , scuze dar se face dezinsecție . Încearcă la Eric .
Eu: Ești nebuna , ne cunoaștem de 3 zile .
(Vorbele lui Celin sunt în zadar pentru Sevyn , si îl sună pe Eric . Acesta spune că totul e ok , părinții lui sunt plecați 3 săptămâni în America.)

in lumea noastraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum