Bütün ada güzel kuş sesleri ile uyanıyordu mavi takım rahat yataklarından kırmızı takım pis topraktan. Bazıları konforlu uyku çekmiş, bazıları ise bel fıtığı olmuştu.
*KIRMIZI TAKIM*
Scorp ve Albus nasıl bir ev yapacaklarını düşünürken daha doğrusu düşünürmüş gibi yaparken Scorp aslında Rose'yi düşünüyordu. Aklından çıkaramıyordu ki bir türlü. Aşık olmuştu çoktan.
O sırada Lysander, Victorie, Teddy ve Lucy denizde oyun oynuyorlardı. Kimse Molly'nin eksikliğini hissetmedi. Lily Luna kenarda bi odunun üstüne oturmuş birşeyler düşünüyordu. Eğer yenilirlerse kimin elenmesi gerektiğini? Bunun için bir plan yapmalıydı. Gruptaki en aptal kişiyi elemeliydi. Etrafa göz kestirdi ve bu kişinin Fred olduğuna karar verdi. Esprileri güzeldi Evet ama Lily Luna onu sevmedi. Şimdi herkese bu fikri aşılamalıydı.
*MAVİ TAKIM SAHİL KENARI*
Hugo ve Lorcan kenarda yürüyüp dertleşiyorlardı.
Lorcan:ee Hugo varmı hoşlandığın birileri
Hugo kesinlikle Lily Luna için yanıp tutuşuyordu ama belli etmemeye çalıştı
Hugo:ş-şey Hayır
Lorcan:iyi öyle olsun bakalım
Hugo:peki ya senin var mı?
Lorcan:ben kimseden hoşlanmam Hugo
Hugo:gerçekten bu kadar ruhsuz musun
Lorcan:eğer hoşlanacaksam bile burda olmaz bu yarışmaya kazanmak için geldik sonuçta Harry amca bize önemli bi ödül vereceğini bildirdi.Lorcan ve Hugo bunları konuşurken James Alice Frank ve Rose ormanın derinliklerine doğru yürüdü. Ve konuşmaya başladılar.
Frank:millet sanırım kazanmak istiyorsak takım içinde takım oluşturmalıyız.
Alice:nasıl yani? Ne demek istiyorsun?
James:milletin arkasından iş çevirelim diyor yani.
Frank:birlik olmak ne zamandan beri birilerinin arkasından iş çevirmek oluyor.
James:biz zaten mavi takım olarak bir Birliğiz.
Alice:ikinizde kapayın çenenizi!
Frank:iyi be ben eve gidiyorum.
Alice:rose neden hiç konuşmuyorsun iyi misin?
Rose:uh evet sadece tuvalete gitmeliyim sanırım siz dolaşın.
Alice:seninle gelmemi ister misin?
Rose:hayır teşekkürler.Frank eve doğru yürürken gördüğü tavşanın peşine takıldı. Rose ise söylediği tuvalet yalanını yapmaktansa Scorpius'un olduğu kısımı bulmaya çalışıyordu. O sırada Albus ve Scorpius da yapacakları barınak için odun toplamaya ormana girmişlerdi. Alice ve James de yürümeye devam etti. Herkes bir işle meşgul sayılırken ormanı bir sis bastı.
Albus sevgilisi Dominique'nin böyle sisli ortamlarda çok korktuğunu biliyordu. Geri dönmeye karar verdi. Scorp ise onun gitmesini söyleyip yoluna devam etti.
Kırmızı takımda herkes kumlu yere oturup beklerken Albus'da gelmişti. Mavi takımda ise Frank'in de gelmesiyle birlikte herkes evlere geçti. James ve Alice bi tümseğin üzerine oturup gecenin karanlığında deniz manzarasına baktı. Sonrada birbirlerine baktılar. Hiçbirşeyi umursamıyorlardı artık öpüşmeye başladılar. Rose ormanın içinde pes etmiş çamurlu zeminde otururken Scorpius sonunda onu bulmuştu. Birbirlerine uzun uzun sarıldılar. Yarın tekrar orda buluşmaya söz verip ayrıldılar. James ve Alice eve giderken Rose da onlara katıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~•^ΗΛRRÝ PΘΤΤΣR ΠΞXΤ GΞΠ:SURVİVØR^•~
Fanfiction"Hiç düşündünüzmü? ya Harry Potter yeni nesli survivora katılsa nasıl olurdu? İşte bu hikaye de bunu göreceksiniz.Bakalım kim şampiyon olacak, kim elenen.İyi okumalar ♡