Te uiţi pentru a mia oară în jur. Încă nu ştii unde eşti. Tot ce ştii e că nu ai mai văzut asta vreodată. Totul e alb. Nu înţelegi ce se petrece,dar vezi brusc un chip cunoscut.Dar tot nu te ajută. Dacă ar fi aici,ceea ce este cu adevărat imposibil,nu ar strălucii aşa. Stai, unde aici să fie? Acum pentru tine nu există "aici" sau "acolo",totul e relativ. Mai priveşti o dată în jur şi un gând sumbru îţi cuprinde mintea.
-Nu,nu ai murit!
Te uiţi şocată la persoana care tocmai îţi vorbise. Nu înţelegi cum e posibil,dar nu mai contează. Îi vezi zâmbetul călduros şi îţi faci curaj să întrebi:
-Unde sunt?
-Greu de spus, nu există o adresă pentru locul acesta.
-Atunci cum am ajuns aici?
-Dormeai ca un înger. Dar mintea ta era ca a unuia întunecat,şi nu ştiu cum,dar ai rupt barierele dintre lumea ta şi lumea asta. Se pare că îngerul pe care ţi l-am dat nu a făcut faţă. Acum tu trebuie să aştepţi până vor găsi un înger destul de temperamental cât se descurce cu tine.
-De ce îmi trebuie un înger temperamental?Nu sunt toţi îngerii la fel?
-La început aşa a fost,dar acum lucrurile s-au mai schimbat şi e nevoie de îngeri cu temperament.
-Dar de ce? Şi de ce eu am nevoie de unul?
-Pentru că oamenii nu mai iau totul cum aud,ci trec prin propriile filtre. Iar tu,tu eşti una dintre cea mai specială persoane. Dacă ai spart barieră asta, ai o putere spectaculoasă.Şi mai mult de atât,dacă poţi vorbi cu mine,care nu sunt nici măcar înger încă,e clar că o poţi face şi cu demonii. Tu ai o putere aproape unică. Tu poţi comunica cu cele trei lumi! Iar îngerul tău ar trebui să fie capabil să te ajut să alegi corect când ţi se va pune marea întrebare.
-Care întrebare?
-Ce alegi,raiul sau iadul. Eşti printre puţinii care pot alege.
-Şi de ce aş alege iadul?
-Pentru că ai putere aia incredibilă de care ţi-am zis. Probabil întrebi de ce ai alege răul. Pentru că poţi să vezi binele din rău şi răul din bine.Tu poţi jongla cu ele până faci totul să fie cum vrei tu.
-Şi nu am ales deja răul?!
-De ce spui asta?
-Pentru că urăsc. Urăsc din tot sufletul. Pentru că atunci când dau de greu reneg binele,pentru că mi-am înfrânt îngerul.Pentru toate lucrurile rele pe care le-am făcut după ce tu...faci o pauză. Simţi din nou acea durere care îţi rupe inima.Îţi dai pentru prima oară seama că odată ce o să pleci,o să îi simţi iar lipsa.
-Of, fi serioasă. Nu ai putea să faci niciodată rău nimănui. Urăşti din tot sufletul pentru că ai iubit cu tot sufletul persoane pentru care nu ai însemnat nimic.Urăşti că încă iubeşti acele persoane,nimic mai mult.Renegi binele?! Toţi o fac. Toţi se întreabă unde e binele când au parte numai de rău...Iar eu...Eu voi fi mereu acolo. Nu ştiu de ce ai făcut ceea ce ai făcut, dar Te asigur că eu voi fi mereu acolo.
-Ca un înger păzitor?
În acel moment,o lumină puternică a invadat încăperea imaculată. Ai închis ochii pentru câteva clipe, iar când i-ai deschis,în faţa ta stătea aceeaşi persoană, aceeaşi fiinţă mitică, numai că avea aripi. Aripi mari şi albe. Acum zâmbea mult mai împlinită.
-Da,ca un înger păzitor.
Te-a strâns în braţe şi ți-a şoptit un "Multumesc " .
Totul devenea clar. Vedeai posterele,vedeai masa de birou. Totul era la fel, dar atât de diferit. Nu îţi aminteau nimic concret de noaptea trecută, dar vedeai ca prin vis un zâmbet cald. Aveai o sete uluitoare. Nu era o sete ce trece cu lichide. Aveai o sete aparte de bine. Îţi era sete să faci bine.
Ok, am impresia că e o încercare puţin prea curajoasă şi nu ştiu exact cât de bine a ieşit...Mi se pare cam scurt ş cam sec,dar asta e. În momentul în care am scris-o părea mai bună...Nu ştiu ce să mai spun, deci,
Votaţi dacă vă place, comentaţi dacă vreţi mai mult, citiţi dacă vă plictisiţi :D
Have fun!
CITEȘTI
With or without feelings
Non-FictionDacă ai avut vreodată probleme, dacă ai simţit că nimic nu mai merge sau dacă ai nevoie de ajutor, eu sunt aici.Pentru început te invit la o plimbare în mintea mea.Ce este aici, este scris în mare parte ca să mă descarc, aşa că nu mă aştept la prea...