Başlıksız Hikaye Bölümü

79 3 0
                                    

"Ümmü Gülsüm! Kizim kalk hadi sabah oldu. Nerdeyse öglen olacak. Bak.. Kalkmiyor.. Ümmü Gülsüm!"

Kirk yaslarinda oyali yazmali tatli bir hanim kizini uyandirmak icin odasina girmisti.. Elinde tesbihi ile perdeleri acti..

"Yine mi geceye kadar telefonunla mesguldun? Koynunda telefonla uyuyor bak. Telefonla evli sanki.."

"Yaa annecim lütfen birazcik daha uyuyim nolurrr?" diye gözleri kisik halde tatli tatli annesine bakti Ümmü Gülsüm.

"Bes dakikaya masada ol." diye kizinin basini oksayip iceri gitti genc anne. Ümmü Gülsüm offlayarak hemen yastiginin altindan telefonunu cikardi.. Bir sürü bildirim gelmisti yine.. Heyecanla gülümsedi.. Deminki uykusuz halinden hic eser kalmamisti simdi.. Sekiz saat icinde 52 takipcisi daha olmustu.. Bu cok büyük bir sevincti.. Hemen resimlerinin altina gelen yeni yorumlara ve mesaj kutusundaki mesajlarina cevap verdi..

"Ümmü Gülsüm!" diye yine cagirmisti annesi.. Sevincle telefonunu yataginda birakarak yerinden zipladi, elini yüzünü yikayip kahvalti masasina oturdu..

"Anneannenin getirdigi esarbi dolabina koydun mu? Feraceyi dolabina astin mi kizim..? Cok yakisti degil mi? Özel günlerde giyersin"

"Asmadim annecim. Bosuna kalabalik yapmasin dolabimda. Zaten tasiyor dolap. Ben öyle giyinmemki. Bilmiyor musun sanki.. Bosuna almis.. Geri versin.. Resmen icinde kayboldum.. Yüzüyordum"

"Kizim ne var elbisede? Rahatca giyersin iste"

"Off anne seninle mi tartisicam.. Bak kizlarla disari cikicaz bugün. Hemen hazirlanmaliyim" diye agzina bir iki lokma birsey atarak ayaklandi Ümmü Gülsüm hemen.

Hafta sonuydu bugün.. Almanya'da hafta sonlari mutlaka disarda gecerdi.. Arkadaslariyla disari cikmak icin sözlesmisti.. Odasina gidip hemen giyindi.. Dar bir kot pantolon... Üzerine kirmizi kisa bir gömlek.. Onun da üzerine kisa, siyah bir deri ceket.. Ardindan hemen aynanin karsisina gecti.. Topuzunu yaparak basina alel acele bir sal doladi.. Gözlerine kalem ve rimel cekti, dudaklarina da hafif renk verdikten sonra hemen telefonunu cikardi ve bir fotograf cekinip profiline yükledi.. Yükler yüklemez yorumlar gelmisti bile.. Gülümseyerek parfümünü de sykti ve evden cikti.. Simdi okumaya vakti yoktu.. [...]

Yarim saat sonra arkadaslariyla sözlestigi yerde bulustu..

"Ümiiii!" diye atilmisti kizlar boynuna.. Herkes tarafindan sevilen bir kizdi.. Sevincle kahkaha atarak bir nargile cafeye girdiler.. Güzel bir köse bulup oturdular.. Sohbetleri gayet neseli ve sesli geciyordu.. Cafedeki herkes onlara bakiyor, onlar bu duruma daha da gülüyorlardi.. Biraz sonra Ümmü Gülsüm tekrar telefonunu cikardi. Arkadaslariyla resim cekinmeye basladi.. Telefonuna bakip durmadan gülüyordu.. Yan masadaki genc delikanlilar da ara ara kizlara bakarak fisildasiyorlardi.. Cok zaman gecmeden iclerinden en yakisikli olan ayaga kalkarak Ümmü Gülsüm'lerin yanina geldi.. "Merhaba" diyerek kafasini kasidi.. Arkasina dönerek arkadaslarina güldü.. Genc erkeklerin hepsi Ümmü Gülsümlerin masasini izliyordu.. "Merhaba? Buyrun?" diye sordu Ümmü Gülsüm.. "Sen su instagramdaki Ümi degil misin?" diye sordu genc. "Evet o'yum?" diye iceceginden yudumladi Ümmü Gülsüm.. "Biliyordum ya. Cocuklar inanmadi. Osun iste.. Gercekten de güzelmissin." diye gülümsedi genc. "Olabilir. Tesekkür ederim" diye sert bir ifadeye büründü Ümmü Gülsüm. "Kac yasindasin?" "Onsekiz. Gitcekmisin simdi?" "Ben de yirmialti. Yaslarimizda uygunmus." "Ya bi gidermisin? Tipe bak. Ne isim olcak seninle."

"Tamam Ümi ya. Ne kiziyorsun? Aksam yazarim" diye göz kirpti delikanli. "Yazma. Direk blok cekerim. Hadi eyvallah" diye postaladi cocugu Ümmü Gülsüm.. Kizlar hep bir agizdan kahkaha attilar.. "Gülmeyin ya ne gülüyorsunuz" diye arkadaslarinin kahkahasina Ümmü Gülsüm de katildi.. Delikanli gülümseyerek masalarina geri döndü.. Oturduklari müddetce bakislarini Ümmü Gülsüm'den esirgemedi..

Yeniden DoğuşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin