פרק 11-
זאת הייתה ליה. למה היא באה? לא שיש לי בעיה כן? כל שנייה שאני רואה את הפרצוף שלה אני מרגיש שהלב שלי שוב פעם שלם, אבל מעניין למה באמת היא באה. ״היי״ אמרתי לה ונתתי לה חיבוק ונשיקה על הלחי ״היי, תגידי כריס ער במקרה?״ היא שאלה אותי ״כן הוא בדיוק מתקלח, אבל כנסי״ אמרתי לה וחייכתי אליה. ״וואי ליה אני נורא מצטערת״ ג׳סיקה אמרה לליה ברגע שראתה את התחבושות שעל רגליה ואת הצליעה שלה. ״זה בסדר באמת הכל טוב אני יודעת שזו הייתה טעות״ ליה אמרה וחייכה אליה, למרות שאני חושב שליה לא באמת חושבת שזאת הייתה טעות.. כריס יצא מהמקלחת ״ליה, איזה כיף לראות שאת מרגישה יותר טוב״ כריס אמר לה ״תודה״ היא השיבה לו. ״כריס אתה יכול לבוא איתי רגע?״ ליה שאלה ״כן רק שנייה אני אביא את הטלפון שלי״ הוא אמר, והם יצאו. מעניין לאן הם הולכים, לא שאלתי לאן הם הולכים כדי לא לצאת חטטן יותר מדי אבל זה עדיין קצת מפריע לי, לא יודע למה..
בזמן שהם הלכו, ג׳סיקה התארגנה וכשהיא סיימה ירדנו לארוחת בוקר עם שאר הבנים. כשנכנסנו לחדר אוכל חיפשתי את כריס וליה והם לא היו שם. התחלתי לדאוג ולהתעצבן. איפה הם? אני יודע שלא תהיה עוד נשיקה, גם כי שניהם הבטיחו לי וגם כי אני וליה ביחד עכשיו. איזה כיף זה להגיד את זה, לדעת שהיא סוף סוף שלי. פתאום כריס וליה נכנסו לחדר אוכל, לקחו להם ארוחת בוקר ובאו להתיישב בשולחן. ״מה איפה הייתם?״ שאלתי אותם ״סתם דיברנו בחוץ״ ליה אמרה. אני לא אשקר ואגיד שלא קינאתי, קינאתי מהסיבה הפשוטה שאני רוצה להעביר איתה את הבוקר ואני רוצה לדבר איתה בבוקר ואני רוצה ללכת לישון כשהיא לידי ולקום ולראות את הפנים היפות האלה שלה, וכל זה קצת קשה כשיש לך חברה..
הסתכלתי על ליה נראה לי במשך דקה שלמה לתוך העיניים והיא עליי, לא נראה לי שהלב שלי יעמוד ביופי שלה, אבל זה כבר ממזמן לא רק היופי המהפנט שלה, האופי שלה, הנשמה שלה, היא נשמה טהורה אין אפילו דרך לתאר כמה שהאופי שלה טוב. עלה לה חיוך על הפנים, הסתכלתי עליו וזה גרם לי לחייך בחזרה. כל פעם שהיא מחייכת זה כאילו היא קורנת אור.
״הכל בסדר?״ ג׳סיקה שאלה אותי ״כן,כן״ אמרתי לה והיא נתנה לי נשיקה. כשסיימנו לאכול, פינינו את האוכל שלנו ויצאנו מחדר האוכל. ״טוב אני הולכת לחברה שגרה פה באזור ואני אחזור מחר״ ג׳סיקה אמרה לי. לפני שהיא עלתה על המונית היא נתנה לי נשיקה ארוכה כאילו היא לא תראה אותי שנה, ואחרי זה היא הלכה. ג׳סיקה חוזרת מחר וזה אומר שאני יכול להיות במשך כל היום עם ליה. אחרי שהמונית של ג׳סיקה נסעה, עליתי לחדר שלי. ״אני רוצה לקחת את ליה לאנשהו ואני לא יודע לאן״ אמרתי לכריס ״תיקח אותה לטייל פה באזור״ הוא אמר לי ״ואם אנשים יראו אותנו, מה אני אגיד להם?״ אמרתי ״פשוט תטיילו שניכם ותעשו חיים, ואם מעריצות יראו אתכם פשוט תגיד שהוא חברה טובה שלך כדי שלא יחשדו בכלום״ הוא אמר לי ״תודה אחי עזרת לי״ אמרתי לו והתחבקנו. ״טוב אני נכנס למקלחת ואז אני אלך לליה״ אמרתי לכריס ״טוב, אם אתה צריך משהו תדבר איתי״ הוא אמר ״תודה״ אמרתי ונכנסתי להתקלח.
יצאתי, התלבשתי ושמתי בושם ואקס. כשסיימתי יצאתי מהחדר והלכתי לחדר של ליה. דפקתי לה בדלת והיא פתחה.
YOU ARE READING
LA PRIMERA VEZ QUE TE VI
Romance״יש לך חברה זה לא אמור לעניין אותך בכלל״ היא אמרה לי. ״זה מה שאת חושבת?״ שאלתי אותה ״כן״ היא אמרה ״אז את טועה״ אמרתי. ״אם אני טועה אז למה זה בדיוק מעניין אותך?״ היא שאלה אותי ״כי את פאקינג מוצאת חן בעיניי ואני מרגיש אלייך משהו! מרתיח לי את הדם לראות...