So-Young szemszöge:
-Noss Suga?Mit szerettél volna mondani?-kérdezem a velem szemben álló 6 fiú egyikétől akit kb 10 perce ismertem meg ,de mintha valami ne stimmelne sem vele ,sem a másik 5 sráccal.
Mikor megláttak a nappaliban ülve volt aki felsikított..ezek mint utólag kiderült Jin ,J Hope és V volt..volt aki felkiáltott..ez volt Rap Monster..és volt aki lelőtt..ez volt Jungkook..Suga csak mintha mindennapi látvány lennék a nappaliban egyszerűen letette a pizzát a konyhaasztalra ,majd egy "Gyere te is egyél"lel asztalhoz hívott.
-Csak annyit akartam mondani ,hogy Jimin..ő nem olyan ,mint amilyennek előadja magát.-mondja Suga hirtelen.
-Mi?Ezt hogy érted?-lepődök meg.
-Noss..Jimin....akármennyire menőzik....belül vajból van a szíve.Hallanod kéne mikor rólad beszél.Csak ennyit lehet hallani ,hogy így So-Young ,úgy So-Young..ilyen édes..olyan cuki..szóval jól elcsavartad a fejét.Na de én megyek fürdeni.-fejezi be mondandóját és elkezd rohanni a fürdőszoba felé ,amit először nem tudok hova tenni, ám mikor a másik 5 fiú is elkezd utánna futni leesett.Nagy harc kellhet 6 fiú mellet bejutni a fürdőbe.-Azta..ez tiszta éhezők viadala-nevetem el magam mikor a fiúk után nézek ,majd Jiminhez fordulok ,aki olyan piros,mint egy paradicsom.-Na mostmár mehetünk te hősszerelmes-ezzel belékarolok és elindulunk a dorm liftjéhez.
-Akkor most hova tovább?-kérdezem Jimintől ,mikor kiszállunk a taxiból egy park mellett.
-Gondoltam ehetnénk egy hot-dogot ,vagy valami ilyesmit..Persze csak ha van kedved.
-Oké bár én először inkább innék valamit.
-Jó ,gyere-mosolyodik el végre .
Igaz ,hogy csak halvány mosoly ,de egyenlőre már ez is fejlődés.
Mióta elhagytuk a dormot ,mintha lefagyott volna.Miután megmondta a taxi sofőrnek ,hová megyünk ,csak bámult ki az ablakon és meg sem szólalt.-Akkor kérnénk két hot-dogot és két colát.-mondja Jimin a hot-dogos standnál.
Mikor megkaptuk a rendelteket egy padhoz sétáltunk és ott kezdtük el elfogyasztani őket.
-Jimin...amit Suga mondott..az..
-Csak égetni akart engem.Ne is foglalkozz vele..Mármint nehogy azt hidd ,hogy a nap 24 órájában rólad beszélek..Mert hát az beteges lenne..Nemde?
-Szerintem nem..
-Oh..Igazán?Akkor jó..Mert ami azt illeti..tényleg eléggé... bírlak na-nyögi ki végül ,majd pulóvere garbójába húzza fejét ,ami eléggé nevetséges látvány.
-Akkor jó ,mert én is kedvellek-felelem végül egyszerűen és fejem vállára hajtva folyasztom tovább hot-dogom.-Uuh nézd.Bérelhető biciklik!-kiáltok Jiminnek vidáman ,aki épp üres üdítős üvegeinket és hot dog pálcáinkat dobja ki.
-Aham klassz-feleli ,mikor mellém ér.
-Na akkor megyünk?-kérdezem.
-Hová?
-Biciklit bérelni.Tök buli lenne.
-Oké ha biciklizni akarsz biciklizünk-mondja pár perc után és mosolyogva el is indulunk kibérelni kettőt.-So-Young várj már meg.Most komolyan versenyezni akarsz egy parkban?-kiált utánnam pár perc múlva Jiminie ,mikor már kerékpárjainkon ülünk?
-Versenyezni egy parkban Park Jiminnel-javítom ki hátra kiáltva ,amit azonnal meg is bánok ,ugyanis amint kiejtem Jimin nevét a parkban ülő kb 10-15 lány egyszerre kezd el utánna rohanni.-Jimiin!!
-Chim várj meeg!!
-Írd alá a pólóm!!
-Állj meeg!
Üvöltötték a csajok ,miközben rendületlenül rohantak Jimin után ,aki rögtön rákapcsolt a tekerésre és pár pillanat alatt utól is ért.
-Gyere!-mondta ,majd mégjobban gyorsított a tempón én pedig dübörgő szívvel követtem.Jópár utca után sikerült csak leráznunk az Armykat ,így mikor leszálltunk a biciklikről alig kaptunk levegőt.
-Na jó..Talán mégsem volt jó ötlet a biciklizés..-mondom végre mikor sikerül elég levegőt a tüdőmbe paszíroznom.
-De..klassz program lett volna csak nem velem-feleli csalódott hangom-Velem nem lehet normális dolgokat csinálni.Nem mehetek csak úgy el biciklizni ,nem mehetek étterembe ,sőt még egy kibaszott super marketbe sem tehetem be a lábam ,mivel az Armyk mindig észrevesznek ,akkor pedig indul ez a hajsza..Sajnálom ,hogy tönkretettem a mai napot..
-Ugyan már.Ez nem a te hibád.Ez az idol élettel jár..Nem kell magyarázkodnod.-simítom végig a karját-De talán most jobb lenne ha hazamennénk.Van kedved esetleg Hwarangot néznk nálam?
-Komolyan?Az klassz lenne.Persze csak ha nem baj ha én Kutyamadárnak szurkolok.-mosolyodik el ismét.
-Ezt még megbeszéljük ..de legyen még nem tagadlak ki.- felelem és viszonzom mosolyát.Ezután mivel megállapítottuk Jimin nem mehet csak úgy utcára ,hívtunk egy taxit és elindultunk hozzám ,a bicikliket pedig a legközelebbi biciklitárolóban hagytuk ,a kijelölt helyén.
-Szóval ezért is jobb a herceg ,mint Kutyamadár-fejezem be érvelésem hosszú sorozatát a Hwarang című film szereplőiről,mikor már az ajtóm nyitom ki.
-Azta..na jó..a komoly 10 perces beszéded után elgondolgokom ,hogy kinek is szurkoljak.Csak kérlek..fejezd be-mondja Jimin ,majd egyszerre felnevetünk én pedig mikor cipőjét és kabátját is levette hátára vetem magam.
-Te meg mit csinálsz?-lepődik meg még mindig nevetve.
-Gyiáá..Vágtassss!-kiáltom.
-Cseri ha már annyira lovagolni akarsz mehetünk a szobádba is-feleli Jimin ,mire én sokkot kapok ,azonnal kimegy az erő a karjaimból és egyenesen a földre zuhanok.-Basszus So-Young-kap utánnam aggódó tekintettel a fiú, mikor földet érek-Jól vagy?
-Aucs..Aha jól..Csak..
-Csak mi?-húzza alszáját félmosolyra.
-Csak begörcsölt a könyököm.
-Ahaa..a könyököd...
-Igen..
-Értem..De mióta van neked a könyököd a lábad között?-kérdezi végül röhögve ,amit én egy hozzávágott cipővel jutalmazok.
-Barom!-mondom nevetve ,mikor felsegít ,majd a nappaliba kísér ,ezután indulhat a Hwarang maraton..én pedig csak remélem ,hogy bízhatok az akaraterőmben..▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪
BINABASA MO ANG
Egy Idol Őrangyala /Park Jimin ff./ [BEFEJEZETT]
RandomMindenki jól ismeri Park Jimint,ahogy a BTS-t is. Lányok milliói rajonganak értük ,mégis csak egyetlen egy nyeri el szívűket. Egyetlen egy ... az egyik idol őrangyala ,MinSo-Young aki bár akarata ellenére csöppen bele a BTS világába talán mindörökké...