Not.

615 19 4
                                    

arkadaşlar bazılarınız anlamamış galiba ama bu hikayenin gerçek kişiler ve olaylarla alakası yoktur, tamamen hayal ürünüdür.

Korkmuştum, cidden ilk defa bu denli korkuyodum. Merve "noldu lan niye bağrıyon gece gece, birine bişeymi olmuş yoksa?" dedi endişeli bi ses tonuyla. Bu olayı ona anlatırsam eminim paranoya bağlayacaktı. Gerçi benimde çok normal kaldığım söylenemez ama...  "Yok ya ne olacak kızım Mavi'de bayaa indirim varmışta ona şey yaptım" dedim çatallaşan sesimle. "sonra konuşcaz. seni pis yalancı" bakışı attı bana. Lanet olsun bu kız niye beni çok iyi  tanıyodu? 

Acaba nasıl beni tekrar arayabilmişti? numaramı nerden bulmuştu? Çok merak ediyodum cidden ama merakımı bastıran bi duygu daha vardı içimde korku. Düşünürken iyice dalmışım Merve'nin "lan mal kalk artık uyuyalım uykumuz geldi" demesiyle kendime gelmiştim.

Volkan "Ben gidiyorum kızlar bişey olursa ar.." lafını kestim "saçmalama burda kalıyosun. saat gecenin bilmem kaçı olmuş ben gidiyorum diyosun olmaz öyle." Mervede bana katıldı "Aynen. hem hadi eve ruh dengesi tahtaravalli olmuş elinde testereyle bi sapık gelirse. ha? ha? hadi bizi parça pinçik ederse. içiniz rahat edecekmi Volkan bey?"  Volkan ve ben hunharca gülmeye başladık. bu kızın bilinçaltında neler vardı öyle yahu. Volkan gülerken akıttığı salyaları silerken bi yandanda konuşmaya başladı "tamam tamam sakin olun. beni bukadar çok sevdiğinizi bilmiyodum" dedi. 

"çok konuşmada yatağını hazırla " derken gözlerimle kanepeyi gösterdim. üfleyerek kanepeyi açtı. Tam lafa başlaacaktıki ne diyeceğini tahmin ederek "Merve benimle odamda kalacak hiç sulanma canım" dedim sinsice gülerek. dudaklarını büzerek yatağına yattı. Bizde odama çıktık Merveye benden pijama verdim. Uyumak için gözlerimi kapamıştımki yine susamıştım. Su içer misin diye Merveye seslendiğimde o çoktan kepmişti. Eşşek uyurken nasılda tatlı oluyodu,cidden merveyi çok çok seviyordum. 

Merdivenlerden aşşağya inerden aşşağıdan sesler geldiğini fark etim ve annemin her yere koyduğu vazolardan birini elime aldım. Aklıma Volkan olabileceği gelmişti ama o da çoktan uyumuştur yani. "Kimsin!" diye seslendim cevap vermedi. "Kimsin cevap ver. senden korkmuyorum ve elimde silah var!" dedim aslında deli gibi korkuyordum ve silah dediğim şeyde uyduruktan bir vazoydu. Aha bittim diye düşünürken kendi kendime gaza geldim ve koşarak ve ses çıkartarak aşşağıya indim. Bişeyin kırılma sesi geldi, gidip hemen lambayı açtımyerde kırık bir bardak vardı ama ortada kimse yoktu.

Çığlık attım. bunu neden yaptım bende bilmiyordum ama iyiki atmışım çünkü Merve ve Volkan üç dört saniye sonra yanıma geldiler. "ne oldu!!" aynı anda bağardılar. titreyerek "b-biri vardı sesimi duyunca kaçtı" istemsizce gözlerimden yaşlar akıyordu. Ben böyle korkak ve çabuk ağlayan biri değildim. Gördüğüm o son derece gerçekçi,aynı zamanda korkutucu rüyalar beni bu hale getirmişlerdi ha tabi sürekli beni arayan o gizemli numarada var. "şş tamam geçtiii" diyerek sarıldı Merve. Volkan etrafa bakıyordu "Kimse yok. artık her kimse kaçmış şerefsiz." dedi sinirli bi şekilde.

Bana su vermek için musluğa doru ilerlerken Merve "bu nu lan" diye mırıldandı. "ne ne?" dedim ve onun yanına gittim. Elinde bi kağıt vardı üzerindede kan lekeleri. Kağıtta bi not yazıyordu ama okuyamıyorduk çünkü bu not Türkçe değildi yada başka bir dil. Dünyada böyle bir dil olmadığına yemin edebilirim.Elimizde bir kağıt, pardon garip desenlerle dolu kanlı bir kağıt vardı. Buda ne şimdi. Biri bana oyun mu oynuyor. Dostum eğlenmiyorum aksine ödüm kopuyor. "Tamam kızlar sakin olun aptal bi sapıktır" dedi Volkan içimizi rahatlatmak için.

"yaa tabi yada bi ruh hastasıdır ha?" diye atladı Merve. Korkmamış gibi konuşmaya çalıştım ama sesim çatallanıyordu. "tamam şimdi yatalım yarın konuşuruz" dedim. Hep beraber odama çıktık üçümüz beraber uyumaya karar verdik. Her ne kadar Volkan "ben korkmuyorum" desede Merve belki geri döner belki ona zarar verir düşüncesiyle onunda bizimle kalmasını istedi. Odamın kapısını kitledik ve uyumaya çalıştık. Yarın bu konuyu araştırmam gerekiyodu ama ben ne yapacağıma dair zırnık bişey bilmiyordum.

Korkuyordum. Rüyalar,ürkütücü telefonlar ve şimdide not.Cidden korkuyordum.

DEĞİŞEN HAYATIM.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin