Hayallerim 1. Bölüm

6.2K 57 5
                                    

Hayallerim-1.Bölüm

Bugün okulun ilk günüydü,Şebnem ve Öykü okula daha erken başlayacaktı.Zeynep ve Mira daha geç başlayacaktı.Öykü Şebnemi evin kapısının önünde bekler.

Ö: Ya Şebnem! Hadi nerde kaldın bir saatir seni bekliyorum!

Der ve babetlerini giyer.

Şebnem merdivenden aşağı iner ve kapıya doğru yürür.

Ş: Ay geldim,geldim.Niye error veriyorsun hemen canım?

Öykü Şebneme gülümser,ve evden çıkarlar.

Ş: hava mis!

Der ve derin bir nefes alarak kollarını açar.

Ö: evet ya.Bugün okuldan sonra birşeyler mi yapsak? Miralara da haber veririz

Ş: olur,olur.

Der ve öyküye gülümser,sonra da çağırdıkları taksiyi beklerler.

Birkaç dakika sonra karşı tarafta 2 erkek gelir ve orda durup konuşurlar,tam o sırada taksi gelir.

Ş: geldi nihayet.

Der ve o 2 erkek taksiye doğru gider.Öykü tam taksinin kapısını açacakken o 2 erkekden biri de taksinin kapısını açmaya çalışır.

Ş: A-a!

Ö: Noluyor be?

(1) X: Napıyorsunuz siz?

Ş: Asıl siz ne yapıyorsunuz acaba? Resmen Şebnem Gürsoy'un taksisine binmeye çalışıyorsunuz canım.

Der ve öyküye bakar.

Ö: affedersiniz de,biz bu taksiyi çağırdık

(2) X: Sen nerden çıktın ya? Biz bir saatir taksiyi bekliyoruz

Ö: Farkındaysanız az önce geldiniz.Lütfen uzatmadan gidermisiniz okula geç kaldık!

(2) X: bizde geç kaldık!

Der ve taksi gider.

(2) X: hey! Nereye! Ya..Beğendiniz mi yaptığınızı!

Der ve sinirli bir şekilde Şebneme ve Öyküye bakar.

Ö: bize mi söylüyorsun! herseyden önce biz bayanız,biraz centilmen ol!

(1) X: işinize gelince eşitiz,gelmeyince de bayanız

Ş: A-A! Bu ne özgüven bi bi şey! Lord of the öküz olma.Nasıl insanlarınız siz ya? Hah! Şu anda dördümüz böyle birlikte durunca tıpkı simit ile kola,Gucci ile Kardeşler kundura gibi görünüyoruz.

Der ve öykünün kolunu tutup başka bir taksi bulmak için giderler.

Ş: bu ne küstahlık canım?!

Derler ve dururlar.

Ö: Uyuz ya!

Der ve ellerini beline koyar.

Ş: kepazeliğin everesti yani!..Amaan neyse be hadi şuradan bi taksi bulup gidelim.

Der ve bir taksi aramaya giderler,ve en sonunda bir taksi bulup okula giderler.

----2 Erkekler----

(2) X: Selim..bu neydi abi şimdi?

S: boşver ayaz ya yürü bi taksi bulalım.

Derler ve onlarda bir taksi bulup giderler.

Zeynep ve Mira daha yeni kalkar ve mutfakta kahvaltı hazırlarlar.

Z: oh be,iyiki biz geç başlıyoruz.

M: aynen aynen,acaba şebnem ve öykü ne yapıyordur

Z: e ara

Der ve mira salondan telefonunu alıp mutfağa gider ve öyküyü arar (hoparlörü açar).

M: Alo? Napıyorsunuz hayatım?

Der ve salatalık yer.

Ö: Miracım okuldayız şimdi.Okulu tanıtacaklar iste birazdan.Aa bide neler oldu neler..

M: aa ne oldu?

Şebnem öyküye telefonu ver işareti yapar ve telefonu alır.

Ş: Alo? Mira tatlım.Okuldan sonra Cafe Moda Sos'a gelin en ince detaylarına kadar anlatırız,hadi öptüm bay..bay!

Der ve telefonu kapatır.Mira ve Zeynep güler ve mira telefonunu kahvaltı masasının üstüne bırakır. Bir saat sonra Mira ve Zeynep hazır olur ve okulun yolunu bulurlar. Okula varırlar ve ilk işleri Şebnem ve Öyküyü bulmak olur.

Ş: Selam kızlaaaar!

Der ve Zeynep ve mirayla sarılır.

Z: ee nasıl geçti? :)

Ö: baya iyi geçti ya :)

Z: süper,ya ben bi kahve alıp geliyorum.

Der ve okulun cafesine gider.Şebnemler Zeynep'i bekliyordu.Zeynep kahvesini alir ve tam dönecekken....1.Bölümün sonu.İlginiz için teşekkürler! :) bu bölümü nasıl buldunuz? :) İnstagram: #hayallerimtc Wattpad: seronunhikayeleri ~Serenay~

HayallerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin