Bölüm Şarkısı: Nazan Öncel - Manuş Baba - Kimler Gelmiş
———
"Deniz benim zerre umrumda değil. Ben onu sildim. Hayatımda yeni ve güzel bir şey oluyor ama o da gerçek mi değil mi bilmiyorum. Bazı şeyler hissediyorum ama tam emin değilim." Gözlerimin içine baktı."Kerem'in partisine geldiğim günden beri çok farklı hissediyorum. Sanki hayatıma bir renk gelmiş gibi. Bunun ne olduğunu az çok anlayabiliyorum ama gerçek bilmiyorum."
Sanırım şu an birbirimize itirafta bulunuyorduk ve kalbim hiç iyi değildi.
———
Orkun'un telefonu çaldığında bir adım geriledim.
Orkun telefonunu cebinden çıkarıp konuşmaya başlayınca arkamı döndüm ve ellerimle kendime hava yaptım.
Çok mu sıcak ne!? Ben bi fena oldum
Sakinleşir sakinleşmez önüme döndüm.
"Tamam, söylerim... İşteyim şu an anne... İçeride müzik sesi var ondan duymamıştır... Ben dışarıdayım şu an... Tamam ben Ebru'ya söylerim seni arar. " dedi ve bana baktı. "Anne daha sonra konuşsak olmaz mı? İşim var şu an, müsait değilim." Gözlerimi kaçırdım. "Görüşürüz." deyip telefonu kapattığında bana döndü. "Aramızdaki bu mesafeye bir son verdik değil mi?" dedi ellerini pantolonunun cebine sokarak.
"Bir sorun yok." dedim gülümseyerek. "Hadi içeri girelim." dediğimde birlikte kapıya ilerledik.
Kapıda sigara içen Ahmet bizi görünce kaşlarını çattı.
YAN YANA görünce...
"Nereden böyle?" dediğinde omuz silktim.
"Öyle hava almaya çıkmıştık." dediğimde sigarasını attı.
"Öyle olsun bakalım." İçeri girdik.
Yaklaşık yarım saat sonra içerisi iyice dolmuştu.
Nazan Öncel ft. Manuş Baba - Kimler Gelmiş
Gelir mi gelmez mi derken
İnce ince düşünürken
Bir çiçekle kalkmış gelmiş
Film orada koptu zatenŞarkıya girdiğimde gülümseyerek etrafa baktım. Bu şarkıyı çok seviyordum. Her dinlediğimde beni gülümsetiyordu.
Canım olur kendileri
Anlayan anladı beniLacileri çekmiş gelmiş
Dibim orada düştü zatenŞansımıza, Orkun lacivert giymişti.
Bu detay beni güldürmüştü.
Vay vay vay kimler gelmiş
Günlerdir nerelerdeymiş
Özleyesi gelmiş birdenÇok pis özlemişim zaten
Tam içim kararmışken
Günüme can kattı resmenDerken derken akşam oldu erken erken...
Derken derken beni benden aldı resmen...
Beni benden aldı
Resmen...İnsan bazen susmak ister
Susmak da güzeldir bazen
Bazı bazı heyecan ister
Öyle bir gün yaşandı ciddenSanki şarkı birazcık bize benziyordu.
Söylediğim son iki satır beni güldürmüştü. Orkun'a baktığımda o da anlamış olacak ki gülmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜZİĞİN RİTMİ
Fiksi UmumMüziği hayatının merkezi yapmış bir grup arkadaş düşünün... Onların aşk ve dostluk dolu tatili ile tatil sonrasında olanlar diyeyim siz direkt okumaya başlayın bence ;) -- "Seni seviyorum. Seni tahmin edemeyeceğin kadar çok seviyorum. Duyduğum her...