Nu cred ca Raiul e pe nori de vata de zahar,unicorni,curcubee si copaci de acadele,cum nu cred ca dupa ce murim putem sa intram in corpurile oamenilor si sa bantuim case, cum se intampla in filme. Nu judec persoanele care nu cred in Dumnezeu,pentru ca ei cred ce vor. Nu cred ca poti face o persoana sa creada ceva care nu poate fi vazut. Eu sunt crestina si nu am nici o problema cu ateii. Plus ca,mai nou,chestia cu ateismul a devenit o moda,nu un stil de viata. Asa se cred ei "cool".
Desi sunt slaba,iubesc sportul si mancarea. Imi place sa combin in imbracaminte stilul elegant cu cel sportiv,si sunt convinsa ca la nunta mea (cu Max,un caine-porc) voi purta tenisi. Ador hainele largi,iar uneori mai "fur" lucruri de Elena,care cand vede,bine intelels,se enerveaza.
Tin enorm la prietenii mei,si desi majoritatea sunt fete,cred ca ma inteleg mai bine cu baietii. Cel mai mult tin la Betheny,care imi e ca o sora. Ne cunoastem de cand ne-am nascut si am incredere deplina in ea. Din clasa a 5-a sunt la o scoala noua si aici mi-am facut o multime de prieteni. Toti noii colegi + cativa colegi din clasa lui Betheny si inca putini raspanditi prin liceu. Bteheny e mai mare ca mine cu 2 ani,dar e pitica si asta o face adorabila. Avem aceeasi inaltime si arata amuzant printre "papalungile" din clasa ei. E satena,proaspat tunsa,are niste ochi mici si frumosi,albastri-verzui,ma inteleg de minune cu parintii ei care si ei ma plac pe mine (asa arata) ,are un dinozaur de caine,Max,care era sa ma infulece de cateva ori si care se uita la copii ca la niste pui pe rotisor,canta la chitara (nu prea bine,ce-i drept),are un stil elegant si de asemenea,si ea tine foarte mult la prietenii ei. In clasa ei sunt doua fete,prietene cu noi,cu care ma inteleg nemaipomenit si sunt foarte de treaba! Ele sunt Christen si Ana. Din clasa mea cei mai buni prieteni sunt Rose (Rifi) ,Alexia (Falcuta) ,Jasmine (ursultul-fiinta asta e mai moale ca o perna din puf de gasca! )Mellanie (Carliont) , Nik si Zak (cei "cool" ) . Toti sunt amuzanti,prietenosi si foarte amabili. In afara de Mellanie care e din Franta,toti sunt vecini si asta e amuzant pentru ca,cand ii vizitez,ma intalnesc cu toti. Nik e genul care te poate face din vorbe,iar Zak se tine mereu ca o lipitoare de el. Zak e mega amuzant,mai ales cand vine la tine cu "botic de rata" si -ti spune : "ce faci,fatã? Da despre ce vorbiiiiiti?" -asta ma amuza mereu pentru ca,dupa mintea lui,asa vorbesc fetele. In fiecare clasa din liceu exista : "curcile" - grupul de fete si baieti fitosi,care vorbesc doar intre ei si au nasul pe sus; "stapane si catelusi" - acei baieti care umbla doar cu niste fete si fac tot ce li se spune de ele; grupul de "nebuni" - ma mandresc prin a fi lider in clasa mea! ; si restul.. Unii profesori ma dispera,iar in ora lor tot ce fac e sa ma gandesc cum ar arata fara cap. Cel mai cel e profesorul de geografie care traieste doar pentru ca e ilegal sa-l omori. E un nebun obsedat de geografie care cel mai probabil are 20 de globuri geografice doar intr-o camera (si nu conteaza daca sunt exact la fel). Are in liceu cabinetul de cursuri si biroul lui,ceea ce starneste invidia unilor profesori. Cabinetul lui e super,pentru un iubitor de geografie; harti si globuri peste tot,niste vitrine cu colectii intregi de filme geografice,un projector de pe care ne preda,birouri pentru elevi si multe planse ce acopera peretii aproape total. De multe ori la test am incercat sa copiez de pe ele,dar aproape de fiecare data ori statea langa mine,ori nu era pe planse ce-mi trebuia mie. Holul scolii era in pauze locul de recreatie,iar paraclisul era de obicei locul de intalnire al grupului meu. Nu-mi pasa ce cred altii despre mine si de aceea imi permit sa sar,tip,topai,scot onomatopee,dansez etc. pe hol,in vazul tuturor. De multe ori am primit priviri ciudate cand faceam asta,dar nu-mi pãsa. La scoala am note bune,iar ultima oara am luat locul 2. Acum e vacanta,dar mai sunt doar doua saptamani din ea. O parte mica din mine vrea sa inceapa scoala pentru ca imi e dor de pauzele in care barfeam profesorii si ne bateam cu mancare (aproape mereu a mea,pentru ca eram singura din grup care-si lua mancare). Stiind asta,mereu faceam provizii caci sunt o gurmanda , iar prietenii mei la fel.
CITEȘTI
Adevar ascuns
No FicciónO carte,un roman,un cantec sau o poveste,toate despre dragoste si frumos. Aceasta e descrierea vietii unei fete care nu crede in toate astea.