I will always love you .

80 7 1
                                    

Deciii...Cum el ????

Gaara : Ce cauti- ?

Shino : Aceasi intrebare o pot pune , si eu . Tu si Ino sunteti -

Gaara : Nu ! Serios nu suntem inpreuna.....

Shino : Atunci ? Ce faci aici ?

Gaara  : Paiii...Ino a vrut sa vizionam un film de groaza cu totii ""

Shino : Hmm inteleg..decii ati fost toti . Dar , cum doar tu ai mai ramas ?

Gaara : Ea a adormit si ....ei nu au vrut , sa o trezeasca . Si atunci ca s-a nu se supere , m-au lasat pe mine , ca ea cand se trezeste sa-i explic tot ""

Shino : Hăm-Ăham ! Am inteles....

Gaara : Da...tu ?

Shino : Astazi e ziua ei . Vroiam sa fiu primu' care-i ureaza "La multi ani" .

Gaara : E ziua ei..? Shino da din cap si dupa , intra in casa , fara a mai spune ceva .

Shino : Nu o pot trezi..doarme ca un ingeras...

Gaara : Bine...Nu vrei sa stai tu cu ea , iar eu ma duc ?

Shino : Se va supara . Inca e furioasa pe mine . Gaara : Te rog ! O sa-i explici tu , totul """

Shino : Ok . Totul"""

Gaara : Mersi .

*din perspectiva lui Shino*

Raman ingandurat , dupa ce prietenul meu Gaara al desertului s-a dus . Sunt pe canapea alaturi de Ino care doarme . Hmmm...bolurile cu pop corn , dozele de suc....Ar fi bine s-a fac curat . Dupa ce termin ma reintorc pe canapea privind fiinta , din fata ochilor mei . Ochii ei inchisi se deschid imediat , lasand la iveala un albastru deschis "" .

Shino : La multi ani , Ino ! Spun si îi intind un cadou .

Ino : Stai . Cee ? Tu aici ? Cum ? Echipa ? Explica ! I-am explicat fiecare detaliu pe rand si pe rand......

Ino : Mda...cred ca am inteles . Iti pare rau si vrei sa fim impreuna ?

Shino : Vreau ...vreau doar sa fim prieteni. ...nu impreuna .

Ino : Bine ... Merci pentru cadou .

Shino : Sper sa-ti placa !

*din perspectiva lui Ino*

Deschid cadoul cu o mare curiozitate ...OMG ! Ce frumos.....

E un lantisor de aur ,..........I will always love you....

Ino : Serios ?

Shino  : Nu-ti place ?

Ino : Uph..nu e aia . Dar , ..tu inca ma iubesti ? Intrebarea asta il lasa cu capul jos privind isistent canapeaua .

Shino : Da"" Te-am iubit din totdeauna si o sa te iubesc !

Raman oarecum , socata pentru ca nu credeam ca el inca ma mai iubeste....am crezut ca ma uitat...

Imi trec o palma peste obraz , schimbandu-mi emotile . L-am luat strans in brate . El nu a ripostat din potriva si-a dorit mai mult....Din acel moment am stiut : el nu ma va uita niciodata , dar niciodata si ar face orice pentru mine si eu pentru el .

Ready to fly ~Naruto World~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum