C XXXV*Pufuletii cu surprize*

396 26 0
                                    

-Dar ma doare! Nu vreau, mami! imi dau ochii peste cap si Junior bate din picior. Uf, ce mai seamana cu ta-su.

-Trebuie, scumpule. Am mai vorbit despre asta! Vei avea dinti frumosi.

-Dar imi plac ai mei.

-Sunt de lapte, sunt slabi. Cand vei avea 10 ani iti va ramane un dinte in felia de paine.

-Cum vine asta? nici eu nu stiu, dar nu am idee cum sa il conving. -Tati se va supara pe tine.

-Nu joci corect. Chiar nu e nevoie sa il incarcam pe tati cu astfel de probleme.

-Asa zic si eu. Deci trebuie sa intri in cabinet si sa o lasi pe doamna doctor sa iti scoata dintisorul. E ultimul, dupa ce il scoti vei scapa de dentist.

-Asa ai spus si ultima oara.

-Pfff...chiar il voi suna pe tatal tau.

-Bine, ma duc. Nu e nevoie sa aduci artileria grea. Cat de rau poate fi?

-Asa spun si eu! imbufnat bate la usa doctoritei si asistenta il primeste imediat in cabinet. Imi asez protectiv mainile pe abdomen si imi simt fetitele cum lovesc. Scot telefonul si il apelez.

-Buna, iubito!

-Hei, ce faci?

-Bine. A intrat Junior la dentist?

-Da, l-am amenintat ca te sun si a intrat.

-M-ai folosit pentru a-mi speria baiatul?

-Poate doar putin.

-Rautate mica.

-Hei!

-Fetele mele ce fac?

-As putea jura ca incearca o noua coregrafie.

-Atat de agitate sunt?

-Da, intrebi de parca nu ai sti cu cine seamana.

-Normal ca ele seamana cu mine, doar am contribuit mai mult.

-Stii ca a fost 50/50 , nu?

-Shhh, eu am fost deasupra.

-De unde stii tu exact cand au fost concepute?

-Eu mereu stau deasupra, e normal sa stiu. izbucnesc in ras si cateva persoane se uita urat la mine.

-La tine cum e ?

-E totul bine, momentul cand ne vom intalni se apropie, stai linistita.

-Sper sa te intorci inainte sa nasc. Mi-ai promis ca vei fi cu mine.

-Voi fi, crede-ma.

-De ce nu imi spui niciodata cum merge tratamentul, cand te operezi sau cand te intorci?

-Pentru ca nimic nu e sigur si nu vreau sa iti faci sperante si apoi sa intervina ceva si sa nu vin.

-Si fetelor le e dor de tine.

-Nici langa ele nu am putut fi...

-Ma vei ajuta sa le cresc.

-Dar nu-i problema, al patrulea va fi cu noroc.

-Asta s-o crezi tu! 3 sunt de ajuns.

-Iubito, iti place sa ma simti si sa fiu in tine, recunoaste. Il vom avea si pe al 10-lea.

-Daca il nasti tu, facem si 20, nu ma opun. Faptul ca imi place sa fac dragoste cu tine nu are nicio treaba cu a avea copii, putem folosi prezervative.

Blestemati in iubire(+18) -Volumul 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum