- Max,eu...
-Șșșht...Nu am apucat sa termin ca incepe sa ma sărute. Acel sărut spontan dar placut,devedea din ce in ce mai pasional. Am început să îi mângâi părul moale si sa intensific sărutul tot mai mult. Pana cand a intrat cineva pe usa.. M-am îndepărtat de el si am ramas "blocata"...
In fața ușii stătea,tata?! Cum e posibil asa ceva?
-Tată? El nu spunea nimic,doar stătea si se uita. Am înaintat câțiva lasi spre el si cand am ajuns față în față totul in jur era negru complet. Eram doar eu si el. Ma apropiam din ce in ce mai mult de el si l-am mângâiat usor pe obraz dar nu reacționa in niciun fel
-Draga mea,stai departe de el,o sa iti faca rau
- Ce vrei sa spui? Cum o sa imi faca rau? Tata începea să dispară,era tot mai departe. Tată,nu pleca. Raspunde!
-Stai departe de el...este singurul lucru pe care l-am auzit inainte sa dispară de tot din raza mea vizuală.
Cântecul meu preferat se auzea forte puternic de cateva minute si atunci am realizat ca e alarma si tot ce s-a întâmplat a fost doar un vis. M am ridicat in capul oaselor si am oprit alarma care nu înceta să sune. Am mers sa fac un duș și sa mă schimb pt școală dar gândurile mele erau cu totul in alta parte. De ce tata a spus sa stau departe de Max,e un băiat bun,mereu ne-am inteles bine. E ca un frate pentru mine.
*la liceu*
Mergeam linistită prin curtea școlii cand cineva imi sare in spate..
-Neațaaa urla Melisa direct in urechile mele
-Neața,dar nu poti sa ma saluți fără să îmi spargi timpanele?!
-Scuze,ce ai?
-Hâm...nimic. Nu am dormit prea bine aseară.
- Sigur e doar asta?
-Da
-Diseară,Mihai da o petrecere super blana la vila părinților sai. Trebuie să mergem
- Nu stiu ce sa zic,nu prea am chef sa merg
-Cine esti tu si ce ai facut cu prietena mea?! Pe bune măi,cum sa nu vi,e petrecerea anului. De cand nu ai chef tu de petreceri?
-Melisa,vorbesc serios,după tot ce s-a întâmplat,nu imi arde mie de petreceri,si oricum voi merge la spital după ore, nu am mai mers de vreo cateva zile.
-Offf,în regulă. Dar nu sti ce pierzi.
-Crede-mă că stiu 😂
Orele au fost destul de plictisitoare asa ca nu am dat prea multă importanță profesorilor. Înainte de ultima oră-cea de română- am primit o notificare de la facebook legat de amintiri de anul trecut. Am intrat sa vad ce este si am vazut o poza pe care am postat o cu un an in urma cu mine,mama si tata la mare. Eram atât de fericiți,eram o familie unită. Acum totul se prăbușește încet.
Am mers direct la spital după scoala si ma gândeam într-una la toate momentele care mi-au distrus "lumea mea perfecta". Am stat maxim o oră pt ca mi-a trecut prin cap sa merg si eu la petrecere. De ce sa nu ma distrez si eu cat inca mai pot,am stat prea mult sa imi plâng de mila,asa ca iată-ma in casa celui mai popular băiat din liceu. Toată scoala e aici,atmosfera e super. Am plecat la bar pt ami lua ceva de băut sa nu ma mai gandesc la toate lucrurile care imi fac rau. Am băut cateva pahare de JK si ma simteam bine.
Devenise din ce in ce mai cald asa ca mi-am dat jos geaca de piele si am ramas doar in rochia mea cu paiete care imi scotea cat de cat in evidenta formele.Trebuia să îmi reușea machiajul,iar în drum spre baie,un tip beat dintr-a 12 a început să se dea la mine. Am incercat sa scap de el dar m-am izbit de un perete. El si-a pus mâinile pe o parte si pe alta a capului meu si a început să mă sărute și sa mă muște de gat.
-Lasă-mă...i-am spus eu dar nu ma asculta.
Cand am incercat sa il împing m-a izbit si mai tare de perete nemaiputând să fac nimic. Simțeam cum o lacrimă imi aluneca pe obraz. Cand credeam ca nimeni nu ma mai poate ajuta,un braț de băiat l-a tras pe tip de pe mine si am putut observa ca este Max care s-a luat la bătaie cu el. Eram speriată asa ca nu m-am putut misca de langa perete.
Josh(tipul de a 12 a) stătea întins pe jos plin de sange. Max s-a apropiat de mine,între noi erau doar câțiva cm,deci l-am sărutat. Nu stiu ce m-a apucat,probabil e din cauza alcoolului,dar ma bucur ca am facut asta pt ca si el mi-a răspuns la sărut.
Okeyyyy. Deci nu am mai postat de o săptămână dar nu prea am idei si vreau sa termin cartea. Nu o sa mai fie foarte multe capitole dar o sa incerc sa le fac mai interesante si sa postez mai mult. Nu uitati de voturi. Mersi:))
CITEȘTI
Inimi rănite 💔
Подростковая литератураCartea este despre Nico,o fata de 17 ani care se îndrăgostește de fratele celei mai bune prietene care se dovedește a fi un psihopat care o răpește si o tine ostatica. Acesta i-a omorât tatăl in urma cu cateva luni si din cauza asta mama Nicoletei i...