*5*

997 91 2
                                    

"-Mire vársz?„ Szálj már le rólam!-lökött rajtam egy picit.Őszintén szólva kissé szíven ütött hogy ennyire zavarta a közelségem mert nekem valamiért tetszett a kialakult szituáció.Nem kellene ,de nem tudok mit tenni ellene.Mondjuk lehet hogy nem is kell mert csak valami fellángolás vagy franc tudja mi.Kérését teljesítve feltápászkodtam róla és nyújtottam felé a kezemet hogy felsegítsem.Belekapaszkodott én pedig felhúztam a földről és elindultunk befelé a házba.
-Kicsit kényelmetlen ez a ruha ezért átveszem.Nem akarsz te is átöltözni?-pillantottam felé miközben a gardróbom felé vettük az irányt.
-Örömmel átöltöznék de nincs más ruhám...-vallotta be bátortalanul és kissé elnyújtva a "de" szót.
-Az nem baj.Szívesen adok valamit.-nyugtattam meg kedvesen elmosolyodva.
-Köszönöm!-viszonozta apró gesztusomat és közben már meg is érkeztünk a célunkhoz.
-Na nézd csak.Itt balra vannak a nadrágok,ott a pólók,ingek meg ilyenek.Arra pedig a kiegészítőket találod mint az övek,sálak,gyűrűk nyakláncok és a fülbevalók.Bár, nemtudom hogy kivan-e lyukasztva a füled.De egyébként nem kell kiöltöznöd hiszen csak itthon vagyunk.-igazítottam útba és én is felkaptam egy előre kiválasztott szettet.Nem volt nagy dolog.Egy szürke Puma melegítő és egy szinte ugyanolyan színű pulcsi.Szeretek divatosan öltözni de otthon inkább a kényelmes ruhákat preferálom.Kíváncsi vagyok hogy Taehyung mit vesz fel.
-Kész vagy?-kopogtam be hozzá pár perc múlva.
-Igen.-hangzott a válasz én pedig nyugodtan mentem be hozzá tudva hogy nem nyitok rá öltözés közben.
-Azta!-nevettem fel mikor megláttam hogy mit választott.-Te aztán megtaláltad a legmárkásabb cuccaimat.-néztem végig az általa választott Gucci cuccokon.
-He?Jaaaaa.Kicsit sok?-nézett felém szégyellősen.
-Kicsit?Ezeket még én is csak fontos eseményekre veszem fel.-nevettem fel még mindig rajta legeltetve a tekintetemet.
-Bocsánat!-hajtotta le a fejét és elkezdte kigombolni az ingét hogy találjon valami mást.
-Semmi baj!Igazából örülök is hogy jó az ízlésed de otthonra elég lesz valami lazább.-vezettem vissza a gardróbba és elkezdtem keresni valami elfogadhatót.
-Fogd!-nyomta a kezébe egy fekete melegítőt és egy ugyan olyan színű pólót és pulcsit.Nem igazán mozdult meg csak nagy szemekkel bámult.
-Vedd már fel!-löktem a gardrób irányába.
-Jaaaa.-vörösödöttel és besietett az említett helységbe.
Egy kicsit sok ideig öltözött és kezdtem furcsálni ezért beszóltam hogy készen van-e.Mivel nem érkezett válasz fogtam magam és kinyitottam az ajtót.A baj csak az volt hogy ő is épp ezt a pillanatot válsztotta hogy kijöjjön és összeütköztünk.Mindketten elvesztettük az egyensúlyunkat szóval én a földön,ő pedig rajtam kötött ki.Csak nekem van dejavu érzésem?Elpirulni se volt időm mert már is felpattant rólam és nyújtotta a kezét hogy felsegítsen.
-Bocsánat!-mormogta paradicsom vörös arccal miközben felhúzott a földről.
-Öhm..Semmi baj.Én is sajnálom!-hogy hazugság-e az előbbi mondatom?Még szép.Egyáltalán nem sajnálom hogy rámesett.Sőt,szerintem kifejezetten élveztem.Óvatosan rávezettem a tekintetemet,de bár ne tettem volna.A bő,fekete szabadidő nadrág amit felvett majdnem teljesen eltakarta a lábait,de mégis látni engedte Tae vékony bokáját.A felsője is ugyanolyan tökéletesen állt neki akárcsak a többi ruhadarabja.Mintha csak ráöntötték volna.

Éreztem hogy gondok támadtak délen ezért próbáltam menteni magam az eleve gáz szituációból

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Éreztem hogy gondok támadtak délen ezért próbáltam menteni magam az eleve gáz szituációból.
-Nekem...nekem most...mindjárt jövök.Maradj itt!- siettem el hogy könnyítsek magamon.

You're in danger...{VKook} {Szünetel}Where stories live. Discover now