De-a-ndoaselea

20 2 0
                                    

de Marius Moroșanu

CAPITOLUL I

Cele mai frumoase amintiri rămân cele din liceu. Atunci mi-am cunoscut prietenii, prima iubire.
Am făcut liceul în Vaslui, da știu, Vaslui. Dacă n-ai fost vreodată în Vaslui sper să te abții din a comenta.
Liceul m-a schimbat mult, m-a făcut omul de azi.
Ok, asta realizez acum, dar atunci... Distracția era pe primul loc. Stăteam în chirie în Vaslui și în fiecare week-end mergeam acasă în Siliștea.
Fără nici un gând de a ieși undeva, cel mai bun prieten al meu de pe atunci, Mihăiță mi-a zis sa mergem în club. Nici nu-l pot numi club sincer. Imaginează-ți o garsoniera cu muzica la maxim și câteva becuri vopsite în diferite culori.
Înainte de a ajunge la club, am dat câteva beri peste cap pentru a avea tupeu la barul din sat, apoi m-am urcat în Dacia 1310 pe lângă alții 10 din mașină, cu destinația, club. Evident, urlau manelele în ''căruță''.
Nici nu ajunsesem bine cu prietenul meu de pahar, mi-am aprins o țigară (pe atunci era permis fumatul în interior) și pe lângă grămada de țărănci intră ea, Ionela.

CAPITOLUL II

Pentru a mă cunoaște mai bine trebuie sa te plictisesc puțin cu amintirile mele din gimnaziu. Mai exact de pe la sfârșitul clasei o opta.
Imi plăcea foarte mult de o fată dar eram foarte timid și timp de câteva luni am ascuns acest mic secret. Timpul trecea și eu ca un prost o priveam pe hol până intra în clasă și nu-i spuneam nimic. Până într-o zi când m-am dus în fața ei și i-am spus exact ce simt. Am fost împreună pentru o lună până când s-a despărțit de mine. Nici nu merită să-i spun numele, mi-a zis ca sunt urât și caută ceva mai bun. Sa fiu sincer, nu eram eu prea frumos pe atunci, nici ea, dar era singura fată care avea cur. M-am simțit foarte prost atunci, dar acum câteva zile am văzut o poza pe facebook de la nunta ei. Nici pozele profesionale nu te-au ajutat sa arăți mai bine. Mulțumesc ca m-ai refuzat și m-ai ajutat sa găsesc ceva mai bun.(FUCK YOU)

CAPITOLUL III

Încercam să nu mă uit prea insistent la tine,deși eu o făceam, moment în care Mihai mi-a spuns:
-Mă boule, ți-ai vărsat bere pe pantaloni.
Singurul lucru pe care mi l-am dorit atunci a fost să nu fi observat.
Nu-mi puteam lua gândul de la tine, timp în care prietenul meu îmi spunea ca nici moartă nu te vei uita la un ratat ca mine. A fost pentru prima data când eram transpirat din cap până în picioare. În tot acest timp eu am băut, deabea mă țineam pe picioare. Doborât de alcool am încercat sa mă apropii și.. te-am invitat să dansăm. Nu pot uita ca ai refuzat invitația, dar la insistențele mele ai acceptat. Ulterior am aflat ca erai cu niște prieteni și ai acceptat invitația doar pentru ca nu voiai să mă calce ăia în picioare după club.
Deși nu-mi amintesc prea multe, pot spune ca a fost minunat, ai fost minunată. Nu am îndrăznit sa te întreb prea multe, pentru moment voiam să-ți știu doar numele. Am plecat acasă cu sufletul împăcat și fără părere de rău că am venit la club deși a doua zi ar fi trebuit sa învăț pentru un test.
Timp de câteva zile nu-mi puteam lua gândul de la tine, dar totodată credeam ca nu te voi mai vedea vreodată.

CAPITOLUL IV

La liceu cele mai bune prietene alea mele erau doua fete, Andra și Larisa. Ne-am înțeles încă din primul an, cel mai mult îmi plăcea partea în care mergeam la club și primeam băutură de la toți țăranii pe spatele lor.
Joia era seara manelelor într-un club, mergem mereu deși a doua zi dimineața aveam școală. Sincer sa fiu, nu știu dacă am fost de cinci ori maxim la orele alea de dimineață. În acea seara am plecat singur în club. Mi-am mințit fetele ca nu merg (era greu sa agăț ceva în preajma lor). Vorbisem o zi întreaga pe messenger cu o boboacă și ne-am dat întâlnire la club.
Toate bune și frumoase, ajung la club și o aștept. Ajunge și tipa de pe messenger, Ana.
Am stat și am băut, fumat, cântat pana la patru dimineața. Fără să mai stea pe gânduri mi-a zis ca prietena ei de apartament nu e acasă și m-a întrebat dacă vreau sa merg la ea. Prost să fiu să refuz. Pe drum ne-am oprit la o benzinărie, am cumpărat țigări și ceva de băut și am mers la ea acasă.
Frate, deci nu exagerez deloc. Ana aia, a fost fenomen, m-a futut într-un mod sălbatic. N-am sa întru în delatii, sau să întru?
Nici nu începem bine a doilea număr și apare colega ei de apartament, ruptă de beată și ea. Nici nu știam ce sa fac. Ana s-a dus sa vorbească cu ea în alta cameră, în timp ce eu stăteam la geam și fumam, complet dezbrăcat.
Bă, deci nu știu ce căcat i-a zis, dar pot să-ți spun atât. A FOST PRIMA MEA PARTIDA IN TREI (JUR). În acel timp îmi sărise și gândul la Ionela și tot. M-am simțit ca un semizeu.

CAPITOLUL V

Aveam un prieten Claudiu, care era dj la cocioaba aia de club unde o cunoscusem pe Ionela. Din vorbă în vorbă am aflat că Ionela e de pe lângă Bacău și există multe șanse să nu mai vină la acel club, să o mai văd vreodată. Mi-a dat contul ei de facebook și nici până a doua zi nu îmi acceptase cererea. Eram convins ca nu ma place.
Sâmbătă aceeași poveste, aceeași dacie 1310, aceeași distracție. Nu băusem absolut nimic în speranța că vei apărea. Ceasul deja arăta ora 02:00. Eram convins de faptul că nu vei mai apărea. Shot după shot, în jumătate de ora eram muci. Încep sa dansez pe lângă niște fetițe iar după nici 5 minute una din ele îmi face semn spre baie. Scurt și la obiect. Pune mâna pe organul copulator și-și face treaba. Îmi închei nasturii de la pantaloni și ies din baie fericit.
Ma duc la bar să-mi iau o bere și intru. Deodată ai apărut tu, de nicăieri. Doamne cât de frumoasă erai... Nu-mi puteam lua ochii de la tine. Stânjenit de întâmplările din săptămâna precedenta am refuzat sa ma apropii de tine. Prost am fost! Nici bine nu te-am văzut iar după 20 de minute ai și plecat.

CAPITOLUL VI

Nu mai știu exact ziua dar știu sigur ca undeva pe la mijlocul săptămânii era majoratul unei prietene. Nu era chiar prietena, vorbisem de cateva ori pe facebook și aveam câțiva prieteni comuni. Era la un restaurant de lângă oraș. În principiu nu am vrut sa merg, prietenii aia comuni n-au vrut să meargă și nu prea cunoașteam multă lume de acolo.
S-au pus toate genurile de muzica în acea seară, de la populară pana la rock. Dansam în hora și vine o tipa la mine sa dansăm în doi. Bă frate, dansez de obicei, dar în doi pe muzica populara sunt ca un stâlp. Trecem de momentul în care m-am făcut de tot căcatul și începe melodia '' Vreau sa beau cu frații mei '' de la Liviu Guță. Da, da, cunosc toate manelele vechi, am stat la sat și acolo doar din astea se ascultau, oricum și tu le cunoști pe toate când ești beat,dar hai sa trecem la poveste.
În timp ce cânta faimoasa melodie a cunoscutului interpret Liviu Guță, mă alătur unui grup de băieți, datorită melodiei parcă ii cunoșteam de o viață. Încep să mă împrietenesc cu ei și încep să-mi zică de una Elena de lângă noi că pentru câțiva bănuți ne va face seara mai frumoasă. Începem să ne căutăm toți prin buzunare mâna de la mâna și adunăm acolo vreo 200 și ceva de lei, rămăsesem doar cu bani de taxi. Să vă spun continuarea? Oh, da. Se duce Cristi (băiatul care mi-a spus despre obiceiurile fetei) încet la ea și după vreo 10 minute toți băieții dispăruseră din sala sărbătoritei. Mă frate, deci știi cum e când îngropi mortul și toți stau în juriul lui? Asa stăteam noi în jurul fetiței.
Pe atunci funcționam după principiul '' fute tot ce prinzi''.
Din nou joi. O alta seară de manele, de aceasta dată cu ale mele colege Andra și Larisa. Ne-am îmbătat bine și am mers să dansăm până când apare lângă mine tipa din seara precedentă. Da, da, aia pe care o făcusem poștă. Ma prefac de faptul ca nu o cunosc însă ea tot îmi dădea coate. Nu voiam să-și dea tot clubul seama că am avut vreo treabă cu individa. Fără să mai stau pe gânduri am luat-o într-un colț și i-am spus:
-dacă te mai dai pe lângă mine te mai fut o dată, și ii trimit videoclipul doamnei ma-ta ca și cadou de crăciun.
Au trecut zilele și ajung din nou sâmbătă seara în acceasi bodegă și din nou apari tu. Atunci m-am îndrăgostit cu adevărat pentru prima dată. Am schimbat numerele de telefon și înainte sa pleci ne-am privit în ochi, aveai niște buze cărnoase, superbe și niște ochi căprui minunați, apoi m-ai sărutat.
Pentru câteva luni de zile a fost absolut minunat, vorbeam zilnic, ne vedeam în week-end uneori, dar nu mereu.

Capitolul VII

Era prima zi de Paște, m-ai sunat (mi se părea ca ești speriată) și mi-ai spus ca vii să mă iei cu o mașină. Erai cu verișoara ta, cu prietenul ei și cu încă doi băieți, sincer nu le mai rețin numele, menționez ca era ora 21:00.
M-am bucurat foarte mult când te-am văzut și că ți-ai dorit să fiu și eu. Am mers într-un club de pe lângă Bacău, Ilusion dacă nu mă înșel se chema.
Șoferul avea un prieten Cornel care a tot insistat sa mergem sa bem ceva la el după club (deabea mai lega doua cuvinte domn' Cornel). În cele din urma am ajuns la el, m-am dus la baie iar când sa ma întorc mâna dobitocului era pe fundul iubitei mele. Am înlemnit de nervi.
-Băi handicapatule!!!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 03, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

De-a-ndoaseleaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum