Riddle i Malfoy❤️🐍

620 16 7
                                    

Obudziłam się przytulona do draco .
Chciałam wstać ale on mi nie pozwolił .
(D) a gdzie się wybierzesz ?
(M) szczerze ?
(D) no tak ?
(M) do kibla pocałowałam go i poszłam
Jak przyszłam książę jeszcze leżał to ja postanowiłam zrobić to samo leżeliśmy tak 10 minut gdy nagle drzwi do mojego pokoju się otworzyły i zobaczyłam w nich moją mamę i mamę draco !
(N) yyy oj dzieci czy chcecie Nam coś powiedzieć?
(T) czy wy ?
(M) nie!! Draco tu spał bo go poprosiłam i powiemy wam coś na dole dobrze ?
(T) no dobrze za 10 minut zejdźcie na dół .: zaczęły piszczeć i się uśmiechać po wyjściu

Poszłam do szafy i wzięłam ubrania weszłam do łazienki i jak wyszłam wyglądałam tak ;

Poszłam do szafy i wzięłam ubrania weszłam do łazienki i jak wyszłam wyglądałam tak ;

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Taki makijaż !Gdy wyszłam draco już był ubrany (D) Wow ale ładnie wyglądasz !(M) tak jak zawsze - uśmiechnęłam się (D) czyli zawsze ładnie wyglądasz podszedł do mnie i mnie pocałował

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Taki makijaż !
Gdy wyszłam draco już był ubrany
(D) Wow ale ładnie wyglądasz !
(M) tak jak zawsze - uśmiechnęłam się
(D) czyli zawsze ładnie wyglądasz podszedł do mnie i mnie pocałował .
Zeszliśmy na dół trzymając się za ręce gdy szliśmy w kierunku stołu wszyscy się na nas gapili
(M) czemu się tak patrzycie ?
(TR,L) bo trzymacie się za ręce !
(D) ah no tak .
(M) chcemy wam powiedzieć ze od wczoraj oficjalnie jesteśmy razem .
(N,T) ooooooo.
(TR,L) nasz gratulacje !
(TR) a teraz proszę usiądzcie i jedzcie
Zjedliśmy i poszliśmy na górę . Zanim jednak poszliśmy ojciec kazał nam jeszcze Chwile zostać powiedział ze o 16 przyjadą goście i ze mamy się elegancko ubrać .
W pokoju
(M)Draco? Co myślisz na. Temat tej bluzki i tej spódniczki ?
(D) hmmm bardzo ładnie byś wyglądała .
Podeszłam do niego i go pocałowałam a on oddał pocałunek . Gdy skończyliśmy wybierać ubiór na wieczór była godzina 15 wiec draco poszedł do siebie a ja zostałam u sobie i się pomalowałam i ubrałam wyglądałam tak :

 Gdy skończyliśmy wybierać ubiór na wieczór była godzina 15 wiec draco poszedł do siebie a ja zostałam u sobie i się pomalowałam i ubrałam wyglądałam tak :

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Zeszłam po woli po schodach a tam zobaczyłam dracona ubranego w garnitur białą koszule i krawat . Wyglądał jednym słowem zajebiście !
(TR) bardzo ładnie wyglądasz córko .
(M) dziękuje ojcze
(T) ciekawe po kim taka ładna ?
(M) hmmm no niewiem .
(D) slicznie wyglądasz - pocałował mnie w policzek .
Wybiła 16 po posiadłości rozległ się dźwięk dzwonka . Mój ojciec otwarł zobaczyłam w nich tą jebaną wredną szmatę , mopsa Pansy !
Moje włosy momentalnie zrobiły się czerwone a ona się zaśmiała draco mnie uspokajał co mu zadziałała tylko mnie dotknął a już miałam swój zwykły kolor włosów .
(P) ochhh dracuś witaj mój kochany . Chciała go pocałować ale on podłożył jej rękę i pocałowała rękę a nie księcia slytherinu .
(D) Pansy wiesz ja mam dziewczyne . A ona stoi właśnie obok mnie .
(P) co niby ona ?!
(L) czy jakiś problem ?
( M) tak
(Tr) o co
chodzi
(M) dobra postawmy sprawę jasno Pansy dobiera się do Draco a mnie to wkurza !
(Tr) posłuchaj mnie młoda damo melisa i draco są parą a ty nie możesz im przeszkadzać w związku .
Po całej rozmowie z rodzicami Pansy i mojim i dracona zasiedliśmy do stołu i jedliśmy nie kułakami ochoty wiec zjadłam Tylko ryż z jabłkami . Po godzinie 19 przyszedł czas na pożegnanie parkinsonów . Tak będzie mi ich brakować a najbardziej mopsa - wyczucie ten sarkazm .
U mnie w pokoju
(D) Meliso . Ty wiesz ze mnie z Pansy nic nie łączy prawda ?
(M) jasne ! Przecież takiego mopsa jak ta dziewucha nikt by nei chciał .
(D) melisa kocham cię . Pamiętasz jak twój ojciec mówił ze zostanę smierciozercą ?
(M) no ba
(D) No to będziesz szczęśliwa nei będę nim to było dla zmyłki moi rodzice są bo chcą mu pomoc uratować potomków domów Hogwartu .
(M) nawet nie wiesz jak się cieszę !
(D) wiesz dziś pujde chyba do siebie
(M) ani mi się waż . Zamknęłam drzwi na klucz żeby nie mógł wyjść .
(D) ha wiedziałem !
(M) ha ha ha bardzo śmiesznie wiesz . Teraz chodź na dół bo teraz tyy mi musisz pokazać zdjęcia z dzieciństwa .
(D) yhy ni dobra .

Zeszliśmy na dół aż z zaskoczenia Lucjusz i Tata zrobili nam zdjęcie z zaskoczenia i wklejili je do albumu .
Mama I tata dracona opwiadali jaki był draco w dzieciństwie . Dowiedziałam się dlaczego tak dobrze tańczy okazało się ze jak był mały to mówił Żr będzie tancerzem i rodzice zapisali go na lekcje . Gdy skończyli opiwiadac moja mama znalazła kasety jak ja i draco bawiliśmy się w piaskownicy i dracon mnie pocałował .
(D) widzisz nawet jak byłem mały to coś do ciebie czułem haha.
(M) no widzisz a ja szukałam tego księcia .
(D) Ej ale przecież znalazłaś . Przecież jak to mówią jestem księciem Slytheinu a ty Księżniczką wiec to było oczywiste .

Po skończonym wieczorze tata i tata dracona mówili jak to było za ich czasów i ze jutro będzie jakiś bal . Poszłam z draco do góry przebralam się draco tez i od razu poszłam do łóżka i zasnęłam .

Córka Voldemorta / zła czy dobra ?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz