1. fejezet

502 38 17
                                    

Reggel boldogan keltem fel, majd óvatosan megfordultam, nehogy felébresszem az alvó páromat. Hihetetlen, hogy két éve vagyunk egy pár. Jól megfigyeltem az arcvonásait. Lassan egy mosoly kúszott az arcomra. Pár perccel később elkezdett mocorogni, majd lassan kinyitotta a szemeit.
- Jó reggelt, Ellus - mosolygott rám álmos tekintettel.
- Neked is - mosolyogtam továbbra is. Némán figyeltük egymást, majd a feje lassan közeledett felém, mire én megszakítottam az ajkaink között lévő távolságot és megcsókoltam. Bence közelebb húzott magához, majd a kezével elkezdett lassan simogatni. Beleremegett a gyomrom. A keze ezután felfedező útra indult a testemen, majd belemarkolt a fenekembe.
- Hé! - szóltam rá. Nem mondott semmit, csak mosolyogva nézett rám.
- Bocsi, de nem bírtam ki - dörmögte férfias hanggal a fülembe.
- Tudom mire megy ki a játék - suttogtam pimaszul.
- Igen? Mire? - könyökölt fel miközben a szemembe nézett.
- Te is tudod, hogy tudom mire gondolsz - kacsintottam, majd megcsókoltam. A kezével megtámasztotta magát a fejem mellett és tovább csókolt. Már a nyakamat kezdte csókolni, mikor megcsörrent a telefonom. Bence morogva mászott le rólam, hogy fel tudjam venni a telefont. Krisz hívott.
- Szia, Krisz - köszöntem bele.
- Szia, sürgősen be kell jönnöd a kiadóba - a hangja kissé bánatos volt.
- Jó, de mi a baj? - ültem fel hirtelen, miközben kikeltem az ágyból és a szekrényhez mentem a ruháimért.
- Nem telefon téma, ne haragudj. Siess! - ezzel lerakta.
- Mi a baj?
- Nem tudom, de be kell mennem, mert sürgős.
- Elvigyelek? - kelt ki az ágyból.
- Kérlek - kezdtem el öltözködni.

Ne Hagyj El! ✔Where stories live. Discover now