ilk hikayem olduğu için biraz acemiceydi fakat yazarken çok eğlendim iyi okumalar sabah alarmın sesiyle uyandım bugün oldukça zor bir gün olacaktı yeni bir okula başlıyacaktım kalktım üstümü giyindi ve okula gittim okula gittiğimde sınıflar belirleniyordu herkez sınıflarına girdi benim sınıfım 9-e'ymiş sınıfıma girdim sınıf çok kalabalıktı biraz sınıfı süzdüm ve sonra boş bulduğum bir sıraya oturdum herkez birbirleriyle tanışıyorlardı ben utangaç olduğumdan kimseyle tanışamadım önümdeki bir çocuk arkasını döndü: " adını öğrenebilirmiyim " kısık bir ses tonuyla: " güneş pekiya seninki " "benimde cem memnun oldum" bende utanç içinde tebessüm ettim. ve sınıfa hoca girdi girer girmez bağırmaya başladı. "kesin sesinizi" dedi. öfkeli bir ses tonuyla sonra masasına oturdu sırayla adlarımızı öğrendi sonra hemen derse başladık şimdiden ödev bile vermişti okul bitimişti sonunda eve gidiyorduk arkamdan bir ses "güneş" diye seslendi arkamı döndüm cem yanıma gelmişti " seni daha yakından tanımak istiyorum " dedi. ve yanaklarımın kızardığını hissediyordum. sanki alev saçıyordum içimden ne diyebilirdimki diye düşünüyordum içimden " yarın bir kafeye gidebilirmiyiz "dedi yüzümde bir endişeyle " tabi " dedim gülümsedi ve koşturarak gitti düşünceli bir şekilde eve gidiyordum eve geldim ve yatağıma uzandım ve uyandığımda bir ses duydum gözümü açtım birde ne göreyim ...