Profesorii le dadusera voie celor trei sa fie scutiti de ore in ziua respectiva.Ron voia sa stea singur,asa ca se duse in dormitorul baietilor pentru a se gandi...
Harry si Hermione erau in camera comuna ,Hermione citea ceva iar Harry sa chinuia sa descifreze ceva la Astronomie.
Harry:Hermione?Ce faci?
Hermione:Hm..ă? Citesc ,nu vezi?
Harry:Nu citesti
Hermione:Ba da ,am cartea in mana si ochii in ea.
Harry:Da,dar nu citesti,te uiti intr-un punct fix...ce te frământă? Faptul ca Lavender s-a sinucis?
Hermione:Mm...nu...nu ma framanta nimic.
Harry:De cate ori sa iti zic ca nu poți sa ma minti?
Hermione:..Ma tot intreb despre ce fata este vorba in scrisoarea pentru Ron.
Harry:Deci il placi.(razand)
Hermione:Ce? Harry!Ti-am zis sa termini cu prostiile.Nu il plac!
Harry:Mhm ,si de ce te intereseaza atat de mult in cat esti cu gandul numai la "acea fata"?
Hermione:Doar...eram curioasa...adica,daca lui Ron i-ar fi placut de cineva, ne-ar fi spus ,nu?Adica,ii suntem cei mai buni prieteni.
Harry:Hm ,probabil,poate Lavender a mintit.
Hermione:Dar de ce ar minti daca oricum s-a sinucis,nu ar avea motive,nu ar avea logica.
Harry:Du-te si intreaba-l pe Ron ,atunci.
Hermione:Mm,nu,nu ma mai intereseaza,ti-am zis,eram doar ....curioasă.
Harry:Mhm,"curioasa"Intre timp, Ron coborî si el in camera comuna.
Harry:Hei frate, cum mai esti?
Ron:Hm..confuz..despre ce vorbeati.
Harry:Noi..ăă..
Hermione:Astronomie ,il ajutam pe Harry sa descifreze ceva.
Ron:Oh..
Harry:Eu tot nu inteleg ,de ce s-a sinucis...?
Hermione:Pentru ca Ron i-a frant inima.
Ron:Nu a fost cu intentie!
Hermione:Da,sigur,asa spun toti baietii! Voi nu ati înțelege niciodata ce simte o fata!
Ron:Nici voi nu ati înțelege ce simte un baiat!
Hermione:Pf ..sigur,voi de abia aveti sentimente.
Ron:Vrei sa spui ca eu nu am sentimente.
Harry: *tuse* acea fată *tuse*
Ron:Ce?
Harru:Ah ,nimic,stii tu ,in scrisoare scria ceva despre o fata,ca o placi, ca te place *Ron se imbujora*...dar ,Hermione avea dreptate,ne-ai fi spus daca iti placea de cineva.
Ron:Stati!Despre asta vorbeati? Despre fata pe care o plac ,dar de fapt nu o plac pentru ca nu stiu despre cine vorbea Lavender in acea scrisoare .
Hermione:Pai,zicea ca te uiti la o anume fata..intr-un anume fel..
Ron:Nu e adevarat! Si daca ar fi ,nu ar fi problema ta si nu ar trebui sa te intereseze!
Hermione:Ah ,scuze,am uitat ca sunt un nimeni pe aici!Hermione tranti cartea pe masa si pleca in graba cu lacrimi in ochi.
Harry:Ce a fost asta?
Ron:Ce a fost ce?
Harry:De ce i-ai vorbit asa?
Ron:Pentru ca...
Harry:Stii ,intr-o zi tot o sa se prinda ca ea e "acea fata" chiar daca tu te comporți cu ea de parca ar fi un gunoi.
Ron:Dar nu ma comport cu ea de parca ar fi un gunoi...
Harry:Mm,mie mi s-a parut ca te-ai purtat ca un bou si ca ar trebui sa iti ceri scuze.
Ron:Nu am de ce sa imi cer scuze,si nu e vorba de nici o fata! Punct.Ron pleca si el la randul lui.Pleca fara sa isi dea seama unde merge si ajunse in biblioteca,cand realiza ca a ajuns in biblioteca si chef de citit clar nu avea,hotarî sa plece,dar,o vazu pe Hermione plangand uitandu-se printre rafturi dupa niste carti.
Ron:Hermione...
Hermione:Ce mai vrei?
Ron:Eu...adica mie..imi
Hermione:Eu ti-am zis ca nu ai sentimente!Si ca nu ai intelege niciodata o fata!
Ron:Poate ca ai dreptate ...imi pare rau...
Hermione:Scuzele nu ajung ,Ronald!
Ron:Si ce ar trebui sa fac ca sa ma ierti? (Se puse in fata ei pentru ca Hermione ii tot evita privirea)
Hermione:Asta afla singur! (il ocoli)
Ron:Ti-am zis ca..nu e vorba despre nici o fata.
Hermione:De ce m-ar interesa daca ti-ar placea de vreo fata?
Ron:..Pai...de asta pari deranjata.
Hermione:Nu am motive sa fiu deranjata de asta ,ce m-a deranjat a fost faptul ca mi-ai vorbit de parca sunt un nimeni!
Ron:..Nu esti un nimeni..
Hermione:Păcat,asa pare.
Ron: Dar nu e asa!
Hermione:Dovedeste-o!Hermione isi luase cateva carti si pleca spre salonul comun ,lasandu-l pe Ron cu ochii in soare.
CITEȘTI
•Romione-o poveste de iubire•
FanfictionRon si Hermione sunt doi tineri, doi prieteni care studiaza la Hogwarts.O sa treaca prin multe impreuna ,in final marturisindu-si sentimentele unul fata de celalalt. Aflați prin cate o sa treaca cei doi citind aceasta carte.