8

139 17 7
                                    

Ndaloje Mia ,ti nuk je e till ai nuk eshte per ty  Ai te ben gjera te kqija ,ai te urren ty ,.Ai te lendon ty ,ai sdo.te doje kurr ty ,Ai eshte nje Mafie ,Mia nuk ben pjese ne jeten tende  ,ai do te vriste ty e.ka ne mendje kete gje ai po te shfrytezon .

*********
Ai me shtrihu ne krevat ,po me puthte ne qafe ,vazhdoj ne gjoksin tim puthjet e tij po me pelqenin cfare po me ndodhe ,sme intereson e nesermia te ndodhi cfare te ndodhi un po e lejoj ate !

Po me puthte barkun duke me hequr xhinset ,ai po me puthte ne gjoks  dhe nxorra nje pasthirrme  (, and bla bla bla 😂😂😂😂😂)

U ngrita ne mengjes dhe ai ishte prane meje ,doren me.kish cuar ne barke dhe smunda te levizja ,kur flinte ishte nje engell ,dhe me pelqente shume.por kur te ngrihet cfare do te bej - Jam i bukur Chiquita .- ngela pa fjale ai po me degjonte  ,smumda te nxjerr asnje fjale por u ngrita dhe shkova drejt dhe ne banjo , Kisha akoma  telefonin e selin dhe mora Erin anulova planin qe te arratisesha nga kjo shtepi ,.kam filluar te ndjej per Diegon .

*********
Ajo u be e imja mbreme ,ishte e mahnitshem ajo vajze me ka marr mendjen jam kaq i dashurar me.te ,por ajo nuk do me pranoi kurre ajo eshte nje police dhe un duhet ta le te lire ate ,por ajo se  dij qe Shefi qe ajo ka kaq shum besim e tradhton po ashtu dhe Nena e saj nuk mund ti them dot gje jo tani.

******
Diego un jam I dashuruar - cfare po thua Liam fol troc .- un jam I dashuruar meeeee....... thuaje pra .

Me.selinnn un e dua ate Diego por ajo sme beson ,-.ka te drejt vajza , - edhe ti Diego si ajo mendon !

Po Liam se.dhe ajo e di qe femrat nje javei mban tij ,-'pse ti jo Diego .

Un jo un nuk lidhem me.to Liam un i kam vec nje nate e kupton tani beje vajzen te kete besim te ty ?

Mire mir Diego._

**********

Mia duhet te flasim , - po Diego flasim u ulem te dy dhe ai donte te fliste por nuk po nxirrte asnje fjale - Diego per cfare do flasim !

Mia un u mendova dhe do te le te shkosh ,te vazhdosh jeten tende - E dija un e dija me kish per nje nate dhe  cfare prisja un te me propozonte per martes budallaqe je Mia e ule.kaq shum veten ,pse nuk gezohem ai do me leri te shkoj qesh Mia !

Por si the dhe vete nuk do kesh te besh me mua ,,nuk do me.ndjekesh me , do e lini menjane dosjen tone ,do fshish gjithcka per mua , un nuk te lendoj me. lash ketu inatin tim per ty  ,.nuk u hakmorra ,me vjen keq dhe per ditet qe ke vuajtur dhe tani tu plotesua deshira do te le te shkoshe .

Vertet Diego - Ngrihu Mia   shko qe ketu ai po ta thote vete , mendoja se do me mbante ketu ,mendoja se me donte genjeshtra ,genjeshtra ngrihu vazhdo jeten tende , larg nga ky njeri fshihi ndjenjat e tua dhe ik qe ketu - u ngrita nuk kisha pse te beja rrobat gati skisha asgje te timen aty shkova direkt per nga dera ,por ndjeva doren e tij qe me kapi ,u ktheva me fytyre nga ai dhe me perqafoi ,hera e para qe ai po sillesh me mua kaq mire , dhe syte me ishin mbushur me lot po qaja per te ,un sdoja te largohehesha e perqafova dhe un  koken e cova ne shpatullen e tij ndihesha kaq mire deri ne momentin kur tha do te coj un ne qytet ,mendoja se do me thoshte qendro.me mua por se beri !

**********

E largova nga Jeta ime kjo ishte e drejte ,tani fillon puna me e rendesishme per mua dhe ajo ishte ne rrezik prandaj e lash te lire , kjo ishte me e drejte ajo do mendoj shum gjera ,se e kisha per nje nate por ajo se di qe un e kam dashur qe  kur e kam takuar ne fillim ,e perqafova per her te fundit sdo shihem me bashke kaq ishte ,por un duhet ta shoqeroi ate te pakten ta kem edhe disa minuta pran vetess ?


Hope you liked?
Love you all!
❤❤❤❤❤❤❤

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 04, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

NE KURTHIN TIM.Where stories live. Discover now