Ajung la Eric acasa si imi prezinta locurile . Camera in care stau eu este fosta camera a lui Lily .
Am uitat sa mentionez ca sunt imbracata intr o rochie scurta , rosie .
Ma pun pe pat si ma gandesc la parintii mei . Ii urasc ! Ma intind pe o parte si inchid ochii . Am adormit repede . De ce nu mi am dat eu seama este ca Eric venise pe la 4 dimineata si ma mangaia in timp ce eu dormeam , dar dupa 2 minute m am trezit . El a inceput sa ma sarute cu pasiune si sa coboare in jos , pe gat .
Eu l am dat la o parte si l am respins .
Am fugit in baie si m am spalat pe fata . Eric striga de la usa sa ii deschid si ca ii pare rau .
Eu am asteptat ca el sa plece si dupa aceea am iesit din baie .
Cu lacrimi in ochi am adormit . Am visat despre Sevyn si Dereck , fiind deja o familie ! Ce vis tampit !
Eric intra la mine in camera iar eu ma ghemuiesc langa perete .
Eric: iarta ma pentru aseara , am crezut ca ma placi si ca si tu voiaiEvident ca il placeam dar era prea devreme , dar nu i am zis . Am tacut iar el a iesit .
Ma duc la bucatarie unde masa era deja gata . Eric imi gatise clatite . Eu stateam in pragul usii si ...
Eric: Vino , serveste clatite ! Sunt cu ciocolata .
Eu: merci .M am apucat de mancat iar in scurt timp am terminat . M am spalat pe dinti si pe fata iar dupa m am machiat . M am si pieptanat si imbracat cu o salopeta neagra .
La liceuMerg linistita pe coridor si un tip ciudat zambeste fals la mine . Dar , ceva nu e in regula , prin acel zambet fals am observat ca are colti de vampir . Se napusteste pe mine si ma musca de gât . Suge mult sânge din mine si eu aproape lesin . Ultima imagine pe care o vad este Eric alergand spre mine si omorand vampirul , ma cara stil mireasa si brusc vad negru .
Ma trezesc la Eric acasa , intinsa pe pat cu gâtul bandajat . Eric intra in camera si imi șoptește ,, asa este IN LUMEA NOASTRA" si dupa se duce in bucatarie .
Inchid ochii iar si am parte de un somn placut si lung . Ma trezesc abia la 8 dimineata avand in vedere ca ma trezisem din lesin la ora 4 dupa amiaza .
Imi deschid telefonul si vad ca am un mesaj anonim ,,iesi in fata blocului la ora 9 .
CITEȘTI
in lumea noastra
RomanceCelin este o adolescenta de 15 ani care de abia intra la liceu . Toata lumea crede ca este doar o fata . Una obișnuită . Până și ea credea asta ... Până când ..