28.Kapitola*

145 8 0
                                    

Holly čekala než se někdo probere. Trvalo to dlouho než dorazili k Luně a ve chvíli co zastavili,ostatní se začali probírat.

,,Všichni v pohodě?" zeptala se Holly.

,,Jo." přikývla Clarke.

,,Kde to jsme?" zeptala se Octavia.

,,Na místě." odpověděla Holly.

Dveře od obrovského kontejneru, který sloužil k převozu se otevřely a dovnitř vnikly sluneční paprsky. Všichni si museli na chvíli zakrýt oči.  Postava, která stála před nimi jim pokynula aby vyšli ven.

,,Zavedu vás k Luně,ale ne všechny." oznámil. ,,Jednoho."

Všichni věděli,kdo by tam měl jít. Holky vytáhla krabičku z kapsy a dala jí Clarke,která potom odešla za Lunou a ostatní zůstali stát. 

,,Dobře,ať půjdete kamkoliv,dávejte pozor. Tyhle lidi neznáme. Mohli by být nebezpeční." upozornil všechny Bellamy.

,,Pro tebe je každý nebezpečný." pronesla Octavia a vydala se pryč. Jasper ji následoval.

Holly se otočila aby se podívala na výhled a pokusila se trošku poznat kde vůbec jsou.

,,Pohlídat ti sestru,pokud ty pohlídáš tu mou." navrhl tiše Jack Bellamymu.

,,Holly se o sebe umí postarat." namítl.

,,To Octavia taky."

,,Myslím,že se bez tvé pomocí obejdu." odmítl.

Holly se přidala ke klukům, kteří se na ni podívali a ji nebylo ani trochu divné,že ještě před chvílí vedli nějaký rozhovor.

,,Co teď?" zeptala se. ,,Obhlédneme si ostrov nebo to kde to sakra vůbec jsme."

,,Počkám na vás tady. Tak dlouho to trvat nebude." řekl Jack a Holly přikývla.

Jack se ovšem mýlil. Přesvědčit Lunu trvalo dýl než čekali a stejně neuspěli. Luna je nechala na jejím území ještě do zítra, ale to bylo vše.

,,Takže,co teď? Jak zachráníme ostatní?" zeptal se Jasper.

,,Dáme jí tu věc do hlavy." navrhla Holly.

,,To nemůžeme." namítla Clarke.

,,Tak co chceš dělat? Lidi venku umírají mezitím co my tady klábosíme." upozornila ji.

,,Já vím Holly,ale neznamená,že když jsi Wanheda,tak rozhoduješ o všem."

,,A kdo to rozhodne? Ty? Zatím co vím,moc se ti to nedařilo."

,,Můžete toho nechat?!" okřikl je Jack.

,,Jistě. Tak to klidně vyřeš ty. Jsem zvědavá, s čím přijdeš." řekla Holly a pak odešla.

Jack nad ní protočil oči. Řekl si, kdy asi přestane být tolik tvrdohlavá. Zdědila to po její matce a díky tomu ji mu připomínala.

Holly si prohlížela prostor. Zdálo se jí, jakoby ji každým krokem někdo pozoroval, protože tady nemá co dělat. Její plán měla perfektně vymyšlený až na jednu věc. Krabičku s klíčem měla u sebe Clarke a od ní ji určitě jen tak nezíská.

Okolo tohohle malého ostrůvku, pokud se tomu ostrůvek vůbec dalo říkat, byl plot. Holly se chytila plotu a přes jednu z mnoha dír se dívala do vzdálené krajiny, která byla jako vše pokrytá tmou.

,,Takže?" ozval se za ní hlas. Holly protočila oči, ale na tváři se jí objevil úsměv.

,,Takže?" zeptala se a otočila se.

,,Tvůj plán?"

,,Můj plán?" ušklíbla se. ,,Nikdy by jsi nepřistoupil na můj plán Bellamy. A navíc, Clarke má klíč a nedá mi ho."

,,Zkusím si s ní promluvit." navrhl.

,,Ani ty na ni nemáš takový vliv." namítla, založila si ruce a opřela se o plot. ,,Mám pocit, že jsme selhali. Nejspíš budeme muset..."

,,Bojovat." doplnil ji. ,,Myslím, že ano."

,,Kolik lidí musí ještě přijít o život aby to Clarke konečně došlo?" zeptala se a záda odlepila od plotu.

,,Clarke se snaží dělat dobrou věc Holly. Zase všechno nesmíš svádět na ni." upozornil ji.

,,To má být nějaká lekce důvěry?" ušklíbla se. ,,Clarke byla ta, která zabila Finna. Poslala tě do Mount Werther, aniž by promyšlela plán a teď? Jsme ve válce a ona nedělá nic proto aby ji ukončila."

,,Snaží se ostatním ukázat, že na zemi jsou i dobří lidé." vysvětlil. Bellamy si ovšem všiml té nenávisti v jejích očích.

,,Víš Bellamy, měl by ses rozmyslet, na jakou stranu vlastně hraješ." řekla. Dřív by na něj křičela, ale dnes na to už neměla sílu. ,,Nezapomeň ale, kdo ti jako první znovu věřil po tom, co si nechal zabít tolik nevinných lidí. Po tom, co jsem kvůli tobě málem zemřela."

Holly se mu podívala do očí. Už jí všechno lezli krkem. Války, nebezpečí, hádky a pořad jen zachraňovat ostatním zadky. Obešla Bellamyho a odešla pryč.

Co říkáte na chování Holly?

Sky Girls ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat