BAB 5

79 11 0
                                    

Airish menaiki private jet milik ayahnya,Tengku Syed Farhan.Kelihatan Tengku Syed Farhan sedang berbual - bual dengan beberapa orang pekerjanya.

Iphone X nya dibuka lalu aplikasi joox ditekan.Matanya mencari tajuk lagu kegemarannya.

Mata sibuk melihat pemandangan luar tingkap yang indah.Gunung ganang menghijau indah.Kecil sahaja manusia manusia yang kelihatan di bawah sana.

Lagu yang dipasang tidak langsung dia hayati.Fikiran sibuk menerawang memikirkan tentang hidupnya.

Betulkah apa yang dia lakukan selama ini ?

Bersikap dingin dengan ayahnya.Berkata kasar dengan ayahnya.

Hurgh.Airish mengeluh seketika.

Ting ! Notifikasi whatsappnya berbunyi.

Bbyjasmine.Salah satu daripada rakan baiknya.

'Yow sis,where are you'-Bbyjasmine

'hey ssup.Im gonna left for my hometown.Why?'

'Ou really? Na'ah we're just planning to lepak".It's okayla.Go live happily yah.Da !'-Bbyjasmine

'Urgh!Go die.;) '

Seen.

Tersenyum sendiri dia.Rindu pula lima ekor tu.Tak apalah,
Malam nanti kita bervc

Tok..Tok..

"Come in"Kata Airish.

Kelihatan bodyguard ayahnya membawa sebuah menu.

"Would you like to eat,miss?"Tanyanya.

Airish membelek menu itu sambil menarik earpode yang terpasang.

"Spaghetti Carbonara and some oranges juice"Dihulurkan menu itu kepada lelaki berbadan tegap itu.

"Okay miss.Anything else?Some dessert maybe?"

"Em no thanks.Oh yes Farid.Jus tu jangan manis sangat eh"Pesan Airish.Dia lebih suka memanggil anak buah ayahnya hanya sekadar nama.Walau kedengaran agak kekok.

'Abang Farid'.Euw nope!

"Alright miss"Pintu ditutup dengan cermat.

Airish memandang ke luar tingkap.

Wau,cantiknya ! Iphonennya dikeluarkan lalu disnapkan pemandangan indah itu.

The Twin Of Evil WomanWhere stories live. Discover now