'Ντρινν ντρινννν' το ηλιθιο ξυπνητήρι χτυπάει καθώς προσπαθώ να ανοίξω τα μάτια μου και να πάρω στα χέρια το κινητό μου. Το κλείνω και με μια κίνηση αρχίζω να τσουλαω κάτω από το κρεβάτι με το κεφάλι μου να σέρνεται στο πάτωμα. Αυτή η παιδική συνήθεια πρέπει αλήθεια κάποτε να τελειώσει.
Σηκώνομαι από το πάτωμα και πηγαίνω στο μπάνιο να πλύνω τα δόντια μου. Οταν βγαίνω ανοίγω την ντουλάπα και βρίσκω ένα απλό συνολακι για σήμερα.
Έχει περάσει μια ολόκληρη εβδομάδα που είμαι εδώ και η μόνη φορά που βγήκα από το σπίτι, ήταν για να παω στην βιβλιοθήκη και να δανειστώ μερικά από τα αγαπημένα μου λογοτεχνικά βιβλία, αφού τα δικά μου δεν πρόλαβα να τα πάρω μαζί μου. Η μαμά μου υποσχέθηκε ότι θα έρθουν όλα τα πράγματα μας μέσα στην επόμενη έβδομαδα. Το ελπίζω.
Ο χωρισμός των γωνιών μου ήταν αρκετά απότομος αλλά και αρκετά προβλέψιμος,
συμπεριλαμβανομένου των γεγονότων που συνέβησαν τους τελευταίους τρεις μήνες.
Ο μπαμπάς μου, ένας από τους μεγαλύτερους επιχειρηματίες του Σαν Φρανσισκο, έβγαινε με μια συνάδελφο του και την έφερνε συχνά σπιτι μας τις ώρες που η μητέρα μου ήταν στην δουλειά της, φτιάχνοντας σχέδια για την δισκογραφική εταιρια που θέλει να άνοιξει.
Η αιτία που η απιστία του μπαμπά μου δεν έγινε γρήγορα αντιληπτή, ήταν γιατί τις περισσότερες ώρες εγω με την μητέρα μου λείπαμε από το σπιτι. Επίσης το σπιτι μας ήταν τόσο μεγάλο που σχεδόν δεν είχαμε επικοινωνία μετάξυ μας εκτος από τις ωρες του φαγητού και αν. Η μητέρα μου και εγω μάθαμε για αυτό από την αρχηκουτσομπόλα της Καλιφορνιας, την γειτόνισα μας, η οποία δεν δίστασε να μας το τρίψει στα μούτρα, κατι που έκανε την μητέρα μου έξαλλη και σαν drama queen που είναι έκανε ολόκληρη σκηνή.Καταβαθος πιστεύω πως η μαμά μου ήξερε τι συμβαίνει απλά ήθελε μια αφορμή για να φύγει από την Αμερική και να γυρίσει πίσω στην Αγγλία όπου κατάγεται, και αυτό ήταν το τέλειο κίνητρο. Πάντα παραπονιόταν που δεν γύρισαν πίσω στην Αγγλία να μείνουν, αλλά ο μπαμπάς μου της έλεγε πως είχε μια επιχείριση να συνεχίσει προς τιμήν του παππού μου.
Η πολυτέλεια και τα πολλά λεφτά όμως δεν ταίριαζαν ποτέ στη μητέρα μου και δεν την έκαναν χαρούμενη. Η Λατρεία της είναι η μουσική και αυτός ήταν και ο λόγος που ήρθε στην Αμερική, αφού οι γονείς τις δεν ήταν συμφωνοι με τις επιλογές τις.
Όπως και να έχει πήρα το μέρος της και ήρθα στην Αγγλία με το σκεπτικό ότι σε δυο χρόνια θα αποφοιτησω και θα μπορώ να γυρίσω πάλι στην Καλιφορνια για να βρίσκομαι με τις φίλες και το αγόρι μου.
YOU ARE READING
The rock 'n' roll queen
Teen FictionΕιναι πανω στην σκηνη και παιζει το τελευταίο του τραγούδι. Η ατμόσφαιρα αλλάζει, τα φώτα χαμηλώνουν και οι προβολείς πέφτουν πάνω του. Τον κοιτάω στα μάτια και καταλαβαίνω ότι ήδη με κοιτάει καθώς τραγουδάει τους στοίχους "She walked away while her...