A doua zi nu prea aveam chef să merg la școală așa că am sunat.o pe diriginta mea și i.am zis că nu mă simt bine.
Apoi am sărit din pat si am mers la baie pentru a face un duș,după ce am terminat am observat ceva sub pat...Când m.am aplecat să văd ce e am observat, cuțitul băiatului de aseară.
M.am panicat gândindu.mă ca va veni dupa el.
Cand merg spre bucătărie aud un sunet ciudat și îl observ pe Eyeless Jack care era așezat pe un scaun și mă privea.
EJ: Hey...
Eu: Hey...ce cauți aici?
Eu: Ai venit cumva după cuțit?
EJ: Mda....
EJ: Vrei să vi cu mine să ne plimbăm prin pădure?
Eu rămân puțin pe gânduri apoi accept.
EJ: Deci să înțeleg că vrei...?
Eu: Sigur!
Merg sus și îmi i.au o pereche de blugi rupți si o jachetă de piele neagra. Apoi merg jos unde îl văd pe Jack care era gata de plecare.Mă i.a de mână si sare pe geam.
În depărtare zăresc o pădure iar la marginea păduri era o creatură înaltă îmbracată într.un costum negru.
Eu: Tu cine ești?
Slanderman: Mă numesc Slanderman dar îmî poți spune Slandy.
EJ: Am uitat să t.e întreb cum t.e numești..
Eu: Mă numesc Cristina.
Slanderman: Cristina de acum în colo vei locui cu noi.
Eu: Cum adică cu voi...? Mai sunt și alți criminali?!
Slanderman: Da! Acum vino...
Îi urmez pe Slanderman si Eyeless Jack prin pădure până ajung la un conac mare...
CITEȘTI
Fac parte din creepypasta
Ficción GeneralEste vorba despre mine care făra să stiu fac parte din creepypasta😯😯😯