פרק 13-
*נקודת מבטה של ליה*
קמתי בבוקר וראיתי את אריק לידי, הוא ליטף את ראשי והסתכל עליי, חיכה שאני אקום. זו הייתה ההרגשה הכי טובה בעולם. כל כך נהניתי אתמול אני אפילו לא יכולה להסביר כמה שנהניתי במילים!
הלכנו ביחד לצחצח שיניים, ופשוט לא הפסקנו לצחוק אחד על השנייה, אחרי ששטפנו את הפה שלנו מהצחצוח שיניים, הסתכלנו ביחד על המראה, פתאום אריק לקח את ידי, סובב אותי ונישק אותי. זה היה כל כך נעים, אני אוהבת את השפתיים שלו, כאלה נעימות ורכות. אחרי הנשיקה הוא חיבק אותי ואני אותו חזק חזק במשך כמה דקות,בלי הפסקה,אני לא רציתי לעזוב.
״טוב אני צריכה להתלבש לארוחת בוקר״ אמרתי ״זהו שאנחנו לא הולכים לארוחת בוקר״ הוא אמר ולא הבנתי למה הוא התכוון. לאן אנחנו עוד יכולים ללכת? ״אז לאן הולכים?״ שאלתי אותו מחייכת בתקווה שהוא יגלה לי ״זאת הפתעה, את תדעי כשנגיע״ הוא אמר לי וחייך אליי בחזרה. אוף מעניין מה זה, אני ממש רוצה לדעת כבר!!! ״אז אני אלך להתארגן״ אמרתי ״כשאני אסיים אני אבוא לחדר שלך ונצא״ הוא אמר לי ״אוקיי״
אמרתי לו והתקדמתי לכיוון הדלת כדי ללכת לחדר שלי ״רגע לא שכחת משהו?״ הוא שאל אותי מחייך ומצביע על השפתיים שלו ״אופסי״ אמרתי צוחקת, מתקדמת לכיוונו, נתתי לו נשיקה והלכתי. כשנכנסתי לחדר שלי ראיתי את אמא שלי רואה סרט. ״נו איך היה?״ היא שאלה אותי בהתלהבות כולה מחייכת. כמו שכבר אמרתי, אני מדברת על הכל עם אמא שלי ולא מסתירה ממנה שום דבר, היא אחת החברות הכי טובות שלי אז שיתפתי אותה בהכל ולא החזרתי ממנה אפילו לא פרט אחד קטן. אחרי שסיפרתי לה היא חייכה ושתינו התחלנו לצרוח כמו שתי ילדות בגן.
״מה את חושבת שהוא יעשה עם החברה שלו?״ היא שאלה אותי ״אני לא יודעת, נראה לי שהוא ידבר איתה על זה אבל אני לא אמרתי לו להיפרד ממנה, אנחנו מנסים להיות ביחד כדי לוודא מה אנחנו מרגישים אחד כלפי השנייה. אני מאוהבת בו, תמיד הייתי מאז שהתחלתי להעריץ את הלהקה אבל עכשיו כשזה קורה במציאות אני באמת מבינה עד כמה הרגש שלי אליו הוא אמיתי וגדול. לבינתיים הולך לנו ממש טוב, אני לא חושבת שהרגשתי את מה שאני מרגישה איתו עם אף אחד אחר״ אמרתי לה ״תשמעי נסיכה שלי, לפי מה שאת מספרת לי, אתם נשמעים נורא מאושרים ביחד וכדאי לו לשחרר מהחברה שלו כדי שהיא לא תיפגע יותר״ היא אמרה. תכלס חשבתי על זה וזה נכון, אנחנו באמת נורא מאושרים ביחד וכשג׳סיקה לא פה אנחנו נהנים הרבה יותר, אבל אני לא מתכוונת להכריח אותו להיפרד ממנה, אני רוצה שזה יבוא ממנו, בזמן שלו ומתי שהוא מרגיש שהוא רוצה לסיים את הזוגיות שלהם, ולא בגלל שאני מכריחה אותו. אחרי השיחה הקצרה עם אמא שלי נכנסתי מהר למקלחת כי רציתי להיות מוכנה כמה שיותר מהר כדי שלא נתעכב הרבה.
באמצע המקלחת שמעתי דפיקה בדלת, לפי הקול ששמעתי הבנתי כבר שזה אריק. אמא שלי הכניסה אותו והם דיברו. בהתחלה בקושי הצלחתי לשמוע משהו בגלל המים של המקלחת אבל יצאתי מהמקלחת ושמעתי את השיחה. הם דיברו עליי ועל ג׳סיקה על כל מה שקורה. הפסקתי להקשיב והתנגבתי. שמתי קרם גוף וקרם פנים ואחר כך התלבשתי.
שמתי חולצה קצרה עם כיתוב עליה וג׳ינס קצר.
YOU ARE READING
LA PRIMERA VEZ QUE TE VI
Romance״יש לך חברה זה לא אמור לעניין אותך בכלל״ היא אמרה לי. ״זה מה שאת חושבת?״ שאלתי אותה ״כן״ היא אמרה ״אז את טועה״ אמרתי. ״אם אני טועה אז למה זה בדיוק מעניין אותך?״ היא שאלה אותי ״כי את פאקינג מוצאת חן בעיניי ואני מרגיש אלייך משהו! מרתיח לי את הדם לראות...