-İ... İrina!!!
Diye bağırarak ayağa kalktım. O sırada oda bana doğru baktı ve tuhaf bir hareket ile
-Se... SENİN BURADA NE İŞİN VAR!!
-Asıl senin burada ne işin var?!?!
Diyerek birbirimize bağırırken birden 20 mach hızıyla koro sensei yanımıza geldi.
-Nurufuufuf... Siz birbirinizi tanıyormuydunuz?
-Buna sen karışma Ahtapot beyinli Meme düşkünü!!!
Diyerek ona bıçak savuruyordu. işte şimdi kaçıkların hepsi tamam. Bir dakika...
-Ahtapot beyinli meme düşkünü?
O sırada koro sensei gri ve düz bir biçime girdi.
-Ben masumum. Dedi
O sırada Karasuma sensei kapıyı açtı.
-Ne oluyor burada?
-Bana bu kaçık suikastçininde burada olacağından bahsetmemiştin!! Sırada ne var? Bu seferde 3 tane birbirinden tuhaf adamlar mı? Yoksa Kaçık bir profesör mü?
### HİKAYE MOLASI!!! #####
YAZAR: Hey hey hey!!!! Çıldırdınmı sen!
MİDARA: Bu kız da kim?!?!
YAZAR: Kendi yaratıcını tanımaman ne kadarda üzücü...
MİDARA: Ya... Yaratıcımmı?!? Ne oluyor burada böyle!
YAZAR : *Bir tane tokat yapıştırır* Sus ve beni dinle!
MİDARA: °×°
YAZAR: az önce Ansatsu kyoushitsu ile ilgili spoiler verdin seni ahmak.
KARASUMA : Sırf bunu söylemek için mi geldin??!
YAZAR : evet??
KARASUMA : Diyeceklerini bittiyse kitaba devam etsen diyorum?
YAZAR : Ha evet tabii....
###DEVAM###
-Aslında böyle planların yok ve ben sana başka bir suikastçi öğretmenin olduğunu söylediğimi hatırlıyorum.
-Söylemiştiniz ama keşke Adınıda söyleseydiniz.
-Bu arada... Siz birbirinizi nereden tanıyorsunuz?
-Bir kereliğine olsa aynı suikast girişimi için birleştik... Kötü bir anı.
(İSTERSENİZ ÖZEL BİR BÖLÜMDE İRİNA VE MİDARANIN İŞ BİRLİĞİNİ YAZABİLİRİM °3°)
-Pekala bu tartışmanın bittiyse derse geri dönebilirmiyiz acaba... Dedi arkadan isogai.
-Tabi kusura bakmayın.... Dedim utanarak. Neden bu kadar şaşırabildim ki? İrina ne kadar mızmız olsada iyi bir suikastçi. Onu seçebiliceğini düşünmüştüm ama sonradan vazgeçmiştim. İngilizce dersine devam ederken İrinanın yeni lakabını öğrenmiş oldum '' Bitchi sensei '' Aslında ona uymuştu. Kötü bir anlamda demiyorum... Ne biliyim...Ve nihayet ders bitti ve tenefüs zili çaldı. Bir sonraki dersimiz beden. Bakalım bugün ne yapıcağız. Ben bunları düşünürken çantamdan böğürtlenli yoğurdumu çıkardım. (Yazarınız böğürtlenli yoğurt hastası!) ve kaşıkla aya başladım. O sırada Kayano 'da bana pudingiyle eşlik etti hem sohbet ettik hemde tatlılarımızı yedik. Sonra ise beden kıyafetlerini giymeye gittik. Soyunma odası olduğu için şanslıyız ama umarım erkeklerden bir kaçı bizi dikizlemiyordur. O sırada gömleğimi çıkardığım sırada Kayano çok sessiz bir fısıltıyla bir şeyler söylüyordu.
-Bü... Büyükler....
-Ha?
Sonra ise nereye odaklandığını anladım. Tanrım ben nereye düştüm! Hemen üstümü değiştirdim ve çıktım. O sırada Kayano arkadan geldi
-Kusura bakma....yanlış anlama sakın.
-Yanlış anlamadım.. Sadece biraz tuhaf hissettim... Suçluymuş gibi.
-Kusura bakma!
-Ta... Tamam sorun değil.
Bahçeye çıktık ve sıraya girdik.
- öncelikle ısınma sonra ise 2 tur koşu yapıcaz. Sonra ise bıçak savurma hareketlerini tekrarlicaz.
Ve ısınmaya başladık. Bir kaç dakika sonra sıraya geçtik ve koşmaya başladık.
*****
Herkez aynı hizada koşmaya devam etti 2 tur kimisini yordu, kimisine ise az gelmişti. Sıra ise bıçak savurma hareketlerine gelmişti. Karasuma Sensei Midara yı yanına çağırdı ve kendi tekniklerine bir kaçını arkadaşlarında göstermesini istedi. Midara öğrendiği 7 temel saldırıyı gösterdi ve herkezi dikkatlice izledi sonra ise yanlış yapanları tespit edip onlara gösterdi. Tıpkı bir öğretmen gibi.
20 Dakika sonra
-Pekala bu kadar yeterli şimdi herkez serbest takılabilir.
MİDARA Rio ve Kayano ile birlikte ormana gitti. Amaçları Midaranın her gün beslediği hayvanları kontrol etmekti. Midara her gün içine mama koyduğu kaplara son 2 gündür okul sebebiyle mama koyamamıştı oda yanına az da olsa bir kaç kilo mama almıştı ve kaplara koyucaktıki bir şey fark etti. Ondan önce birisi davranmış ve onlara mama koymuştu. Merakı iyice artmıştı ve etrafına bakındı. Sonra ise ağacın birisinde asılı bir mektup gördü. Ağaca doğru ilerledi ve mektubun zarfın açtı.
~~~~~~~~~~~
İŞTE ŞİMDİ BİR TEŞEKKÜRÜ HAK EDİYORUMDUR DİİLMİ BEYAZ KEDİCİK?
~~~~~~~~~~~~*Kusura bakmayın Bir kaç işim çıktığı için bölümler 1 gün gecikti. Ama her gün bölüm atmaya çalışıcam ♥️