Take a gun...

427 13 6
                                    

,,Teraz umy tú zem určite ťa príde pozrieť."povedal a Chrisa odtiahol preč.

Ostalo po ňom veľa krvi. Bolo to nechutné. Klakla som si a začala som zem umývať. Nevydržala som to a vyvracala som sa do záchoda čo bol v izbe. Nechápem tomu... nikdy mi nerobila problém špinavá práca...

Odkedy som to upratala v kuse mi je zle od žalúdka. Aj tu jedinú stravu čo tu dostávam som už vyvrátila zo seba von. Ležím na matraci a premýšľam, čo by som teraz robila, keby som nebola tu. Z premýšľania ma vyruší Cameron. Čo tu zas ten chce? Príde za mnou a hodí po mňe nejaké šaty.

,,Toto si obleč. Pojdeme spolu na večeru tak ako kedysi... A trochu sa uprav vyzeráš hrozne..."povie.

,,A ako mám vyzerať, keď som v tejto špine už tretí deň. Nemôžem sa umyť, očesať a ani namaľovať. Pozri na moju tvar, pery. Sama modrina..."vyštekla som na neho.

,,Sklapni ty malá štetka..."skríkol a zahnal sa rukou.

Hneď som to zaregistrovala a ruku som mu od seba odsotila.

,,Keď budeš poslúchať možno ťa pustím do sprchy. Teraz sa obleč"zavrčal a odišiel.

Urobila som tak ako povedal. Obliekla som si na seba priliehavé šaty s gepardím vzorom a veľkým vystrihom. Presne ako štetka. Tento štýl Cam vždy obľuboval. Vlasy som si prehrabla prstami aj keď neviem na čo... Sadla som si na matrac a čakala som na Camerona. Do izby prišiel aj so skladacou stoličkou. Položil ju k stolu a sadol si na ňu.

,,Sadaj..."ukázal na stoličku oproti sebe.

Sadla som si a čakala. Cam zapol pomalú hudbu na svojom mobile a pozeral sa na mňa. Nechápem o čo mu ide. Zachvíľku vošiel Jack do izby a priniesol prikryté taniere. Zacítila som lahodnú vôňu a moje chuťové poháriky prosili o jedlo. Jack zmyzol za dverami a v izbe som ostala sama s Dallasom. Do pohárov nalial červené víno a odokryl taniere. Na svojom tanieri mal opečený steak a zemiaky so zeleninou. Vyzeralo to úžasne, konečne sa normálne najem. Potom odokryl môj a skoro ma porazilo. Na mojom tanieri som nemala žiadný steak, ale opäť tú nechutnú kašu. No chcelo sa mi vracať.

,,To nemyslíš vážne toto..."

,,Nepáči sa ti? Tak nejedz, ale iné nedostaneš..."povedal a vložil si do úst kúsok šťavnatého steaku.

Na lyžičku som si naložila kašu a vložila som si ju do úst. Nechutná ako vždy. Tanier s kašou som od seba odsunula po pár lyžičiek. Ja som dojedla hneď, no Cameronovi to chvíľu trvalo. Ked dojedol utrel si ústa do utierky.

,,No celkom sme sa dobre najedli... Čo myslíš?"provokatívne sa usmial na mňa.

,,Keď myslíš"zamrmlala som si popod noc.

,,Teraz by som mohol dostať aspoň jeden bozk nie?"

No to si snáď zo mňa robí srandu. Nepobozkám ho ani keby čo bolo. Prišiel ku mňe a nahol sa pre bozk, no ja som od neho uhla.

,,Čo je? Inokedy ti to nerobilo problém... Inokedy ti nerobilo problém robiť aj iné veci tak prečo sa teraz hráš na nedostupnú? Počkaj zabudol som, že ťa už šuká Grayson. Nestačí ti len jeden kokot, že?"

Bang-BangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin