krótki wstęp - o czym historia?

18 0 0
                                    

Zacznę może od przedstawienia kilku faktów...


Na pierwszy ogień... bohaterowie:

Dwójka nastolatków, którzy utknęli w świecie XXI wieku na dobre. Uzależnienia od internetu i urządzeń mobilnych jest tutaj na porządku dziennym. Depresja i inne choroby psychiczne sięgają coraz to młodszych ludzi...


Alice - 13-letnia dziewczyna posiadająca tylko matkę - chorą na depresję. Ojciec zmarł w wypadku kolejowym, przez co dziewczyna panicznie boi się pociągów. Ma problemy z sercem jest uzależniona od komórki.

Connor - 17-letni chłopak, sierota (rodzice zmarli gdy był dzieckiem ale nikt oprócz niego, nie wie z jakiego powodu). Wychowywany przez chorą na touretta ciotkę. Cierpi na nerwice a jego uzależnienie to gry komputerowe.

Martha - matka Alice, 30-letnia chora na depresję kobieta. Z wykształcenia jest nauczycielką biologii. Po śmierci męża totalnie się załamała, rzuciła pracę.

Bella - ciotka Connor'a. Choruje na touretta. Siostra ojca Connor'a - Edwarda. Po śmierci brata starała się zastąpić bratankowi rodziców jak najlepiej. Mimo choroby jest wesołą i przyjazną osobą.


Jakie wątki będą poruszane w opowiadaniu?

- Znajomość nastolatków;

- Jakie relacje panują w rodzinach bohaterów?;

- Trochę więcej o matce Alice...;

- Jakie relacje z rówieśnikami mają nastolatkowie? Czy uzależnienia utrudniają im zawieranie nowych znajomości?;

- Jak młodzi radzą sobie w szkole? Czy są lubiani przez kolegów, koleżanki i nauczycieli?;

- Czego boją się bohaterowie?;





Jeżeli tym - mam nadzieję - krótkim wstępem, chociaż trochę zachęciłam Cię do poznania tej historii to zapraszam do przeczytania! Postaram się tutaj nikogo nie zanudzić i mam nadzieję, że każdy znajdzie tutaj coś dla siebie :)


Chciałabym aby na końcu każdego rozdziału było zawarte małe pytanie do czytelnika, aby każdy z was mógł decydować o losach bohaterów. Nie chcę, żeby była to historia w całości napisana i wymyślona przeze mnie. Pytania nie będą trudne, ale jeżeli chcesz na nie odpowiedzieć to musisz dokładnie czytać rozdział...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 04, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Zaklęci XXI wieku...Where stories live. Discover now