Ik ben Tiana.
Ik ben vernoemt naar de Disney prinses die de kikker kuste.Je herkent me vast nog wel van het vorige hoofdstuk.
Om je te helpen herinneren; ik ben het onzekere meisje dat achter de receptie stond.
Ja, lach maar...
Ik ben maar 1.55 centimeter lang, wat eigenlijk best kort is.
Vind je het gek dat ik dan nerveus word als er acht, kuch 10..lange, dominante mannen voor mij staan.
Oja, als ze dan zeggen dat ik een lekker kontje heb, word mijn nerveusiteit nog erger.Je vraagt je vast af of ik een little ben; want dat past in het boek enzo.
Ik zal heel eerlijk antwoord geven, ik weet het niet.
Ik weet niet wat een little is.
Ik weet niet wat een daddy is..
Ik weet überhaupt niet wat het is...
Misschien wil ik het wel leren maar tot nu, heb ik er eigenlijk nog geen behoefte aan.
Ik heb nog nooit een relatie gehad, dus weet ik niet wat ik in een relatie moet doen.
Stom he?Zal ik ondertussen verder gaan of willen jullie meer informatie over mij?
Beide? Nou goed dan, omdat jullie zo aardig zijn.Ik ben geboren op 19 Augustus 2000.
Mijn moeder is tijdens mijn geboorte overleden en mijn vader is gevlucht toen hij hoorde dat mijn moeder zwanger was.
Wat een lafbek he?Ik heb tot mijn 5e bij mijn oma gewoont en je raad het misschien al... ook mijn oma ging dood.
Toen heb ik tot ik 9 was bij mijn oom en tante gewoont.
Nee, hun gingen niet dood...Op mijn 9e verjaardag ben ik het huis uitgegooid en werd ik in een aprt weeshuis geplaatst.
Ik mocht nooit bij de kies momenten zijn, omdat de directrice mij hier wou houden. Ze wou dat ik ging wachten totdat ik de ware tegenkwam.
Nu zijn we 8 jaar verder en woon ik hier nog steeds. Ik ben nu 17 jaar en mag over 3 maanden op mijzelf gaan wonen.
Tenzij.... ik een man tegenkom, hij wordt dan niet mijn vader maar mijn vriendje. Tenmiste als het leeftijdsverschil niet te groot is en hij aan alle eisen voldoet...Zo... nu weten jullie alles over mij, nouja alles... in grootte lijnen.
Denk er rustig verder over na, dan ga ik ondertussen met het verhaal;'Ze heeft een lekker kontje' roept een man me na.
Ik draai me om, om te zien wie het zei. Meteen word ik rood omdat ik de sexy man recht in zijn gezicht aankijk.
Snel loop ik naar achter.
Ik ren de klapdeur door en knal bijna tegen Amber op.
'Wow Tiaan, rustig.'
'Sorry Am'
'Waarom ben je zo rood?' Grinnikt Amber.
'Er zit een nogal.... "rare" groep' zeg ik zachtjes.
Amber begint te lachen.
'Volgens mij vind je een jongen leuk' lacht ze.
Ik knik beschamend en ga op het bankje zitten.
'Ik moet zometeen nog terug' klaag ik.
'Volgens mij vind je dat niet zo heel erg' lacht Amber harder.
Ik steek mijn tong naar haar uit en pak de stapel met menukaarten.
Ik draai me nog even om naar Amber en gebaar dat ik dood ga.
Ze lacht en gebaart dat ik erheen moet lopen.
Ik loop langzaam naar de tafel toe.
'Hallo' zeg ik zachtjes.
Alle mannen kijken me met open mond aan..
Tja waarom ze dat doen?
Geen idee... zo mooi ben ik nietIk deel snel de menukaarten uit en wacht totdat ze een keuze gemaakt hebben.
'Wat zouden jullie willen drinken?' Vraag ik beleefd maar nerveus.
'Cola'
'Bier'
'Spa rood'
'Spa blauw'
'Apple cider'
'Sinas'
'Casis'
'Nog een cola'
'Een rode wijn'
'Graag de cocktail van de week' eindigt de sexy man.
Ik kijk naar mijn bestellingboekje waar veel gekrabbel op staat.
Heeft u gekozen wat u wilt eten?'
Alle mannen knikken waardoor ik de menukaarten weer meeneem.
Ik zal er eentje laten liggen zodat ze nog even kunnen kiezen als ze zich bedenken.'Kijk erin als je alleen bent' fluistert de sexy man naar me. Daarna geeft hij zijn menukaart terug. De pen blijft steken op de laatste bladzijde waardoor ik erg nieuwsgierig ben over wat er in zal staan.
Ja natuurlijk zag ik hem schrijven... maar ik deed net alsof ik niks zag...
Slim toch?Ik haast me naar achter en ga alleen op een bankje zitten.
Ik kijk om mij heen om te zien of er iemand meekijkt, gelukkig is er niemand.
'Oke' zucht ik.
'Daar gaan we'
Ik sluit mijn ogen en open de menukaart.
Ik open mijn ogen en zie een prachtig geschreven tekst voor mij.
Ik begin met lezen en kijk er verbaast naar.
Hij... hij wilt me beter leren kennen?
Zal ik wel of niet gaan?
Wil ik hem wel leren kennen?Ik zucht en sta op.
Het papiertje scheur ik uit de menukaart.
Ik vraag me af hoelaat het is en kijk even op mijn horloge.
'O, het is al 9 uur. Mijn dienst is al afgelopen.' Mompel ik in mezelf.
Ik doe mijn blouse uit en stop het papier in mijn broekzak.
Ik pak mijn sweater uit mijn kluisje en trek hem over mijn shirt aan.
Snel loop ik naar boven om mij af te melden.'Ohh, hier ben je' hoor ik Amber roepen.
Ik draai me om en zie dat zij ook haar blouse uit heeft.
'Klaar om te gaan?'
Ik knik en loop acher haar aan.
JE LEEST
The Little Princess
RomanceMr Woods is een succesvolle CEO van Merlin Entertainments. Als hij op een avond met zijn vergadergroep uit eten gaat, komt hij een meisje tegen. Zal hij haar kunnen domineren en zal zij meegaan in zijn dominante leefwijze?