Seorang lelaki bernama Badrul yang menyukai seorang lelaki bernama Ammar tanpa diketahui olehnya. Badrul merupakan seorang penggemar lelaki manakala Ammar seorang yang normal. Mereka merupakan pelajar di Universiti Sains Malaysia mereka adalah kawan yang rapat. Badrul sangat mengambil berat tentang keadaan Ammar kerana dia menyukai Ammar. Tetapi Ammar tidak tahu bahawa Badrul menyukainya.
Semasa mereka berada dalam kelas Badrul selalu memandang wajah Ammar tanpa disedari oleh Ammar. Apabila loceng berbunyi mereka pulang ke rumah sewa mereka. Badrul dan Ammar tidur dalam bilik yang sama dan katil yang sama. Pada malam itu Badrul tidak dapat lagi menahan nafsunya dia memeluk Ammar yang sedang tidur nyenyak lalu memegang kemaluan Ammar tiba-tiba Ammar tersedar dan menolak tangan Badrul dan sambung tidur semula. Dalam masa yang sama Badrul berasa takut jika Ammar memarahinya lalu dia tidur
Keesokannya,apabila jam loceng berbunyi yang menandakan mereka ada kelas Ammar lantas bangun dan menutup jam loceng itu lalu dia pergi ke bilik air untuk mandi setelah 20 minit Ammar keluar dari bilik air dan mengejutkan Badrul untuk mandi apabila kedua dua orang siap mereka bergegas untuk pergi ke kelas. Dalam perjalanan ke kelas Ammar bertanyakan kepada Badrul"kenapa kau pegang aku punya semalam"? Dalam hati Badrul berasa gelisah dan dia mengatakan"ehh yeke aku tak sedar dohh aku tidur mati semalam penat gila bhaii"Ammar pon cakap"ohh yeke okay okay" sampai saja ke kelas mereka duduk bersebelahan semasa prof menerangkan tentang assignment yang mereka perlu buat."Ehhh Badrul kau dengar tak apa yang saya terangkan ni"? Tanya prof kepada Badrul yang tengah memikirkan sesuatu. "Haa yee prof saya dengar" jawab Badrul kepada prof . Selepas habis kelas mereka pun berjalan kaki pulang ke rumah sewa seperti biasa yang mengambil masa 20 minit untuk sampai ke rumah mereka.