Trochę mi przykro, ponieważ tak dużo osób czyta tą książkę, ale tak mało daje gwiazdki. Nie podoba wam się? 😔✊
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nina
Min Cha
Cha Soo
Da Eun
(T/I)
-Jak to się stało, że wszystkie pomyślałyśmy o tym samym?- Zapytała zdziwiona Min Cha, a Da Eun przytaknęła na jej słowa.
-Przynajmniej wszytki do siebie pasujemy.- Odpowiedziała Nina z uśmiechem, a ty przytaknęłaś, poprawiając włosy.
Zostałyście zaproszone na wywiad o tym, co właśnie działo się w waszym zespole. Ludzie wiedzieli, że nie mogą tak po prostu zaprać wytwórni, czy to prawda, więc postanowili zaprosić was.
Gdy wchodziłyście do budynku zauważyłaś, że Cha Soo była bardzo zdenerwowana. Nic dziwnego, jeżeli jej kariera i to na co pracowała tak długo, wisiało teraz na włosku, tylko dlatego, że dała się przyłapać.
-Denerwujesz się?- Zapytała Da Eun, a ty podeszłaś do nich i przytuliłaś je.
Mały Time Skip
-Wiemy, że ten wywiad ma dotyczyć plotki na temat randkowania, ale proszę was, pamiętajcie, że one nadal są młode i mogą popełniać błędy, więc nie męczcie ich zbytnio.- Powiedział wasz manager.
Usiadłyście na przeznaczonych dla was krzesłach, a wszystkie aparaty uruchomiły flashe, skierowane w waszym kierunku. Pytania sypały się z każdej strony, a ty zaczęłaś się mocno stresować. Wasz manager wszedł na scenę, aby uspokoić, głodny odpowiedzi, tłum.
-Czy gdy zaczęłaś spotykać się z Sugą z Bts, myślałaś o tym, jak wpłynie to na twoją karierę?- Zapytał jeden z reporterów, a ty modliłaś się w duchu, aby nigdy nie przytrafiło się to tobie i Jungkook'owi.
-Wydaje mi się, że nasi fani są wyrozumiali i zrozumieliby to.- Odpowiedziała Nina, a Cha Soo lekko pokręciła głową, nie wierząc, co właśnie się dzieje.
-Twoja kariera jest pod znakiem zapytania. Masz zamiar pociągnąć całą grupę za sobą, dla swoich wymysłów?- Zapytał jeden z mężczyzn, a Cha Soo zaczęła się lekko irytować.
-Nie mam nic przeciwko opuszczeniu grupy, jeśli o to ci chodzi. Wolałabym wybrać to, aby móc być ze swoją miłością.
-Jak czujesz się z tą całą sytuacją?- Zapytała kobieta, a Cha Soo zakaszlała, przykuwając uwagę reszty do swojej osoby.
-Uważam, że to wszystko jest głupią dziecinadą. Nawet jeśli plotka byłaby prawdziwa, to niech sobie będzie. Dorośnijcie w końcu i dajcie ludziom żyć w spokoju.
Wszyscy w pomieszczeniu zaczęli szeptać do siebie, a wasz manager podbiegł do mikrofonu i ogłosił, że wywiad właśnie dobiegł końca. Wyszłyście na zewnątrz, ponieważ Nina chciała zaczerpnąć świeżego powietrza, a Cha Soo chciała wracać już do wana.
-Spotkamy się w wanie, mam ważny telefon do wykonania.- Powiedział manager, zostawiając ciebie i Da Eun same.
-(T/I), powinnyśmy łamać lekko zasady i pójść kupić sobie kawy?
-O tak, urodziłam się, aby łamać zasady.
CZYTASZ
𝒥𝓊𝓈𝓉 𝒜 𝒞𝓇𝓊𝓈𝒽 | ᴶᵘⁿᵍᵏᵒᵒᵏ ˣ ᴿᵉᵃᵈᵉʳ
Fanfic(𝚃/𝙸) 𝚓𝚎𝚜𝚝 𝚜𝚒𝚘𝚜𝚝𝚛ą 𝙲𝚑𝚊 𝙴𝚞𝚗𝚠𝚘𝚘, 𝚔𝚝ó𝚛𝚊 𝚗𝚊𝚛𝚎𝚜𝚣𝚌𝚒𝚎 𝚣𝚍𝚎𝚌𝚢𝚍𝚘𝚠𝚊ł𝚊 𝚜𝚒ę, 𝚊𝚋𝚢 𝚝𝚊𝚔ż𝚎 𝚣𝚘𝚜𝚝𝚊ć 𝚒𝚍𝚘𝚕𝚔ą. 𝙹𝚎𝚜𝚝 𝚌𝚣ęś𝚌𝚒ą 𝚍𝚣𝚒𝚎𝚠𝚌𝚣ę𝚌𝚎𝚐𝚘 𝚣𝚎𝚜𝚙𝚘ł𝚞 𝚅𝚊𝚛𝚒𝚎𝚝𝚢, 𝚛𝚘𝚣𝚠𝚒𝚓𝚊𝚓ą𝚌𝚎�...