1.Bölüm

148 21 16
                                    

Marinette: 2 Ay

Marinette: 2 Aydır senin özlemin ile yaşıyorum, ağlıyorum.

Marinette: Seni özledim

Marinette: Geri dönebilme şansın olsa.. Veya zamanı geri çekebilip o lanet olası akumayı küpelerime girmesini engelleyebilsem.

Marinette:Sen benim yüzümden öldün.. Senin katilin benim.

Marinette: Özür dilerim adrien.

Marinette: Özür dilerim kediciğim.

Marinette: Biliyor musun? Senin yanına gelmek istiyorum. Kokunu doyasıya içime çekmek ve ağlamak istiyorum.

Sana şu anda o kadar çok ihtiyacım var ki, herkes üstüme geliyor bana benden nefret ettiklerini söylüyor..

Marinette: Sanırım psikolojim bozuldu, her gece camda seni görüyorum. Yanına balkona geldiğimde gidiyorsun sesini duyuyorum nefesini hissediyordum.

Marinette:Bazen düşünmüyorum değil, acaba yaşıyor mu? Acaba bana şaka mı yapıyor? Eğer şaka yapıyorsa hiç ona kızmadan affedeceğim diyorum kendi kendime.

Fakat imansız, hergün mezarının başına geliyorum ah duyuyorsundur beni ama cevap veremiyorsun.

Marinette: Veya veriyorsun ben duymuyorum.

Marinette: Ailem son 2 ayda bana soğuk gitmeye başladı, neredeyse beni istemediklerini düşünüyordum artık.  sanırım düşünmekte de haklıydım.

Marinette: Unutuyordum,

Marinette: Şuan benim için almış olduğun bilekliği inceliyorum, ve

Marinette: Ona bakıp bakıp gülüyorum, ağlıyorum.

Marinette: Sana açıldığım gün onu yere atmıştım, kırılmıştı fakat ben onu yeniden onarmıştım.

Marinette: Uhm bana bir şey demiştin hatırlıyor musun?

Marinette: Chloé bana kaynadığında onu takmamaya çalış, seni sinir etmeyi seviyor demiştin.

Marinette: Haklıymışsın, zaten şu son 2 ayda onlarda dağıldı..

Marinette: Nino? O daha da üzgün.

Marinette: Baban da aynı şekilde..

Marinette: Bu sıralar alyada kalıyorum, bir kere hastanelik olmuştum.

Marinette: Beni kendi evinde ağırladı o sıralar ailem çindeydi.

Marinette: O zamandan beri onlarda kalıyorum, ne kadar mutlu rolü yapsam bile başaramıyorum.

Marinette: Sen özledim;

Marinette: Gözlerinin yeşilini özledim,

Marinette: Sesini,

Marinette: Gülüşünü,

Marinette: Bir de o tatlı şekilde bana kızmanı, kollarımın arasında can çekişirken sana bir şey söylemiştim.

Marinette: "Sana bir şey olursa söz veriyorum arkandan geleceğim."

Marinette: Ne demiştin biliyor musun Kızarak?

Marinette: Senin sevenlerin var, böyle bir şeyi asla yapma ben seni izliyor olacağım.

Marinette: Gerçekten izliyor musun beni?

Marinette: Görüyor musun senin için ağladığımı, perişan olduğumu?

Marinette: Görüyorsun, fakat bir şey yapamıyorsun..

Marinette: Senin için de zor bir durum bu,

Marinette: Sana dokunamamak gerçekten kalbimi çok acıtıyor.

Marinette: Bu arada benim bir hastalığım varmış, kalp hastalığı.

Marinette: Üzüldüğümde, mutlu olduğumda kalbime yankı yapıyormuş. Benimde ölebilme riskim vardı..

Marinette: Senin yanına gelebilmek için her yolu deniyorum fakat sevdiklerimi düşünüyordum bir yandan.

Marinette: Zordu,

Marinette: Seni mutlak güç ile getireceğim, kızacağını çok iyi biliyorum.

Marinette: Fakat.. Senin ailenden birinin ölmesi gerekiyormuş.. Usta funun teorisiydi.

Marinette: Kararım belli değildi. Ya kendimi öldürür gelirim, ya da mutlak güce erişirim.

Selam arkadaşlar 🙋ilk önce bu bölümü nasıl buldunuz??

Başlama tarihi ve düşüncelerinizi yazabilir misiniz?¿

Ölümlü Aşk Mı? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin