PROLOGUE (LUCY)

12.8K 405 98
                                    

Yaşanan tüm kötü günler geride kalmıştı.

Bizim için yeni bir gelecek; sırlarla dolu geçmişimizi ve kâbuslarımızı dolduran şeytanları da kovalayarak yeniden yazılmaya başlıyordu...

Mutluyduk...

Sonunda hak ettiğimizi sandığımız huzur, hayatı daha sıkı kucaklamamızı ve ona yeniden bağlanmamızı sağlıyordu.

Birbirimize duyduğumuz inkâr edilemez tutku, kendi açtığımız ve önceden var olan yaralarımızı onarmaya çalışıyordu.

Her şeyi planlamıştık...

Hayallerimizi

Tutkularımızı

Geleceğimizi

Bir şeyi hesaba katmak dışında...

Kader...

Jason ile bir araya geldikten sonra her şeyin daha güzel ve kolay olacağını sanıyordum.

Hasar alan ruhlarımızı iyileştirmenin bir yolunu bulacağımızı...

Ardımızdaki gölgeler olmadan yolumuza devam edebileceğimizi....

Âşık olduğum adamla sevdiğim ve hayalini kurduğum kasabada yalnızca bize ait saklı bir cennette olmaktan başka istediğim hiç bir şey yoktu.

Her şeyin bu kadar kusursuz olabileceğini düşünmek büyük aptallıktı!

Geçmişimizin soğuk ve uğursuz eli yakamızı asla bırakmayacaktı.

Mutlu olmamıza izin vermeyeceklerdi.

İblisler her yerdeydi.

Ve biz nereye gidersek gidelim ardımızdan gelmeye devam edeceklerdi.

Kâbuslardan kurtulacağını sanmakla, yanılgıya düşmek arasındaki çizgi çok inceydi.

Yarım bırakılan her şey bir gün tamamlanmak üzere size geri dönüyordu.

Bunun tecrübesini çok ağır bir şekilde edinmiştik.

Şimdi ise...

Bu kez kayıplarımız, kalp kırıklıklarımızdan çok daha büyük ve ağır olacaktı.

Cehenneme dönüş vakti gelmişti.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Lucy ve Jason'ın hikayesi kaldığı yerden devam ediyor.

Bu kez çok daha fazla tutku ve yüksek dozda gerilimle...

Geri dönmeye hazır mısınız?

CEHENNEMDEN DÖNÜŞ (Araf Serisi-2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin