Capitolul9

47 5 0
                                    

O lumina puternică ma îndeamnă sa deschid ochii.Inchid si deschid ochii cateva minute bune pana ma acomodez.Sunt in camera mea.Stai, camera mea? Cum am ajuns aici? Eram in  padure si acea  femeia imi spunea de El.Nu pot sa cred, totul a fost un vis?

Imi indrept mana deepta spre noptiera si iau telefonul.Il deschid, introduc parola si imi indrept privirea spre coltul de sus din stanga pentru  a vedea ce ora e.Raman șocata.Cu cifre mici si negre era afisata ora 3:47 a.m. Nu pot sa cred, este asa devreme, dar ce este cu lumina asta puternica?Doar nu am dormit cu lumina aprinsa.Ma ridic incetisor din pat si incalt papucii mei pufoși. Ma indrept spre ușa camerei, o deschid si sunt intampinata de neoanele puternice de pe hol.De ce sunt aprinse ? Ma indrept spre intrerupatoare  si le sting.Ma intorc si cand sa intru in camera mea, luminile de pe hol ma orbesc. Ce e asta? Le-am stins adineauri.Nu e posibil sa se aprinda singure.Ma duc din nou spre întrerupătoare si le sting, ma uit de doua ori înainte sa ma retrag in camera mea.Totul e in regula, de data asta au ramas stinse.Intru in camera, sting lumina si ma bag din nou in pat.Imediat ochii mi se inchid si negru...

  Stateam in gradina plina de trandafiri a bunicii si savuram o limonada impreuna cu ea.

  - Ai aflat?

-Ce sa aflu, bunico?

-Adică nu ti-au spus, scumpo?

-Bunico, cine /ce sa imi spună?

-... (Ea tace si se uita in gol)

- Bunico, raspunde-mi , ma speri. Bunico!Spune ceva!

-Draga mea...

-Da bunico.Ce ai pățit? La ce te uiti? Ce vroiai sa imi spui adineauri cu "Ai aflat?"

-Nu pot.

-Ce nu poți? Bunico!

-E aici.

-Cine e aici? spun cu glasul tremurand. Bunico, ma speri.

-El, a venit după tine, ai grija draga mea, daca nu ai aflat înseamnă ca el nu vrea asta, trebuie sa  . ..

-Cine e "El " ,bunico? De ce a venit dupa mine? De ce spui asta? Bunico, raspunde-mi!

Bunica tace si se uita tot in gol.

-Bunico! Bunico!

Ea se intoarce brusc si pleacă spre hambarul de alaturi. Ce e cu ea? Despre cine vorbește? De ce nu mai vorbește?

-Bunico, ce faci? Bunico!

Nici un raspuns, intra in hambar si trântește usa după ea. Ma duc spre hambar.Apuc clanta cu o mana si incerc sa o deschid, dar nimic.E incuiata.

-Bunico, deschide usa!

Nimic.

-Bunico, deschide!

Nimic.

-Bunico, te rog, ma speri, deschide usa!

Tot nimic.

-Bunico! Te rog , deschide.Bunico!

Nici un răspuns. Apas iar pe clanta in speranta sa fie deschisa.Usa se deplaseaza umpic, lasand un mic scartait in urma.Tot ce pot vedea prin acea mica deschizatura e...

Friends or Enemies?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum