•3•

149 9 3
                                    

N : Sakura-chaaan , gde si ti do sad ? Zar si zaboravila na misiju ? I šta ti se dogodilo , sva si isprljana i jako si umorna ?
Nisam htela da mu kažem da sam trenirama samo zbog njega .

S : Ma nije to ništa , ovaj izvini , gospa Tsunade mi je rekla da moram da im pomognem u bolnici...

N : Nema veze , naravno da će tebe da pozovu kad si najbolja!

Nasmejala sam se i krenula ka bolnici . Tamo je bilo puno ljudi kojima treba pomoć , mnoogo ljudi je ranjeno..

X: Sakura-san , molim vas požurite i dodjite u sobu broj 43 , hitno je nam je potrebna vaša pomoć!!

Potrčala sam i stigla u sobu 43 . Tu me je zatekao prijatelj kako leži , sav ranjen .

S: Brzo , dodajte mi potreban pribor za rad!

Pocela sam da ga lečim...
Nakon dosta vremena napokon sam završila . Rukom brišem znoj sa čela i uzdahnem , jer je sve prošlo kako treba . Sela sam da odmorim i počela sam da mislim o Narutu , i o tome kako treba da ga spasem jednom prilikom .

S: Imam li još posla ovde?
T : Ne , slobodna si i hvala ti za pomoć!
S : nema na čemu , pozovite me ako vam treba još nešto !

Uputila sam se ka mestu za trening . Počela sam da treniram . Bacila sam 9 kunaia i svi su pogodili metu! Konačno napredujem!!

Nešto je šušnulo iza drveta i odmah sam otrčala da vidim šta je . Nisam videla nikog .

N : Dobro je da me nije videla , brzo sam pobegao ... Ponosan sam na nju jer je toliko napredovala !

Začudila sam se , jer znam da sam čula nešto , ali verovatno je bila neka mačka ili tako nešto .

Krenula sam kući . Kada sam stigla , presvukla sam se i mrtva umorna legla da spavam.
jutro -

Budi me cvrkut ptica . Obukla sam se i krenula u setnju , jer je prelep dan danas ! Čula sam da me neko dovikuje .
H : Sakura-sann!!
Bila je to Hinata , sjajno...
S : Hejj!
H : Možemo zajedno da prošetamo?
S : Naravno , dodji.

Šetale smo i pričale o svemu . Sele smo kod reke i iz daljine videle Naruta .
Hinata nije sklanjala pogled sa njega.
S : Svidja ti se Naruto?
Hinata je sva pocrvenela .
H : Um.. ovaj ... n-ne...
S : Možeš slobodno da mi kažeš .
H : Am.. pa ... d-da .. ovaj ne , mislim da....
Skroz se zbunila.
Lažno sam se nasmejala jer mi nije bilo baš sve jedno čuti kako se neko zaljubio u tvoju simpatiju...
S : Pa... lepo..
H : A t-tebi?
Pogledala sam je izgubljeno.
S : Amm... ne.

Moj Andjeo čuvarDonde viven las historias. Descúbrelo ahora