3. Fejezet

2.8K 87 0
                                    

- Jelen -

Az orromat ínycsiklandó illatok csapták meg. Mi ez az illat? Az órámra néztem. Nemsoká lesz délután három. Korai a vacsorához, késő az ebédhez. Estebéd? Az emlékek egy pillanat alatt feléledtek bennem. 

Jack! Biztos, hogy ő főz. Kikeltem az ágyból és lementem a konyhába. Na Sherlock Holmesi logikával eltaláltam. Jack valami mennyeit készített. 

- Szia! - mondom. 

- Szia! - köszön vissza. - Gondoltam elkészítem a kedvencedet. - végig mutat a konyhapulton. Tényleg a kedvencemet készíti: Lasagne! 

- Segítsek valamiben? - kérdeztem. 

- Igen kérlek reszeld le a sajtot! - eszembe jutottak a régi főzős sztorijaink és elnevettem magam. Jacknek nem barátja a sajtreszelő.  - Mi volt ez? - nézett rám riadtan. Értetlenkedve néztem rá. - Az ott egy mosoly? - mikor felhívta rá a figyelmem a szám elé kaptam a kezem, mintha valami irtózatosan nagy hülyeséget láttam vagy csináltam volna. "Elharaptam a mosolyt". Így szoktam mondani. - Ne! - szólt Jack. - Tudom, hogy szomorú vagy és fáj. Hidd el, átérzem. De az nem megoldás, hogy elveszed magadtól a boldogságot. 

Igaza volt. Teljesen igaza volt. Anya is így akarta.


- 3 évvel ezelőtt -

Anya és apa munkaügyben elutazott, így Jack csőszködik. A nappaliban néztünk egy Jennifer Aniston filmet és pizzát ettünk, mikor Jack elgondolkodva rám nézett. Kikapcsolta a filmet és felém fordult. 

- Hé! Ez egy nagyon jó rész lett volna. - mondom, miközben egy falat pizzát próbáltam lenyelni. 

- Drágaságom, ez a film egy nőről szól, aki tévedésből a haverja spermáját rakta be. Ezt a filmet már sehogy se lehet megmenteni. 

- Ez egy Jennifer Anniston film! - erősködök. - Jennifer bármit meg tud menteni. 

- Kétlem! - mondta. - Sydney! - Jaj, már rosszul kezdődik. - Valamit titkoltok előlem és tudni akarom mi az. 

- Nem tudom miről beszélsz. - nyúltam egy újabb szelet pizzáért. 

- Erről beszélek! - mutatott rám. Értetlenkedve néztem rá. - Ne haragudj Sydney, de nem vagy egy Jennifer Aniston.

- Az előbb még leszóltad! - lepődök meg. 

- A filmjeit szóltam le, összességében nem gáz színész. - vonja meg a vállát. - Sydney, kérlek. - nézett rám bociszemekkel. Bármennyire imádtam ezt a nézését, nem nagyon akartam elárulni neki. Tudtam mire gondol, és Isten a tanúm rá, azt is tudom mi lesz a reakciója. - Tegnap, Joseph azt mondta: Holnap Sydneyt kérdezd a bulikról. - Joseph! Ne már! Ez árulás. - Nos? - kérdezte. Muszáj lesz elmondanom neki, különben nem száll le a témáról. Vettem egy mély levegőt és kitálaltam.

- Másfél éve történt. - mondom. - Anya és apa azzal nyaggatott, hogy menjek el bulizni, hogy legyek kamasz. - eszembe jutottak az emlékek. Anya mosolygós arca, apa nevetése. Ahogy noszogattak, hogy öltözzek. Ahogy a legjobb barátnőm tapsolt, hogy végre kimozdulok. Erősen megráztam a fejem, mintha ezzel kitudnám száműzni a gondolatokat. Jack szemébe néztem, aki máris a legrosszabbra gondolt. Az igazságra. - Megérkeztünk, jól éreztük magunkat, de...

- Jaj, ne! - mondta Jack. Dühösen beletúrt a hajába. Jó úton halad. 

- Rosszul lettem, így elmentem a fürdőbe. De nem értem oda. - Jack rémült tekintettel nézett rám. - Egy italt ittam, csak egy kortyot, de tele volt droggal. Nem kellett sok, hogy hasson. A fürdő előtt pár lépéssel összeestem. Egy évfolyamtársam talált rám és ő... ő.... 

- Ne! Ugye nem?! - Jack gesztenyebarna szemeibe néztem. Ki kell mondanom. Nem titkolhatom. Ez már az életem, a múltam része és nem mosom le magamról, de az érzést, a depressziót legyőzhetem. Az ürességet. A fájdalmat. El kell engednem és helyette jó dolgokba kapaszkodnom. 

- Megerőszakolt - mondtam. Éreztem, hogy Jack minden izma megfeszül. Felugrott a kanapéról és belebokszolt a falba. 

- És most hol van az a rohadék?! - üvöltötte.

- Börtönben. - mondtam halál nyugodtan. A válaszomra Jack egy kicsit megnyugodott. Egy kicsit. De szemében még így is láttam a düht. 

- Hány évet kapott? 

- Négyet.  

- Csak? - fordult felém. 

- Ez volt a maximális év szám. Apa ügyvédjei szerint, figyelni kell és ha a szabadulás után csinál valami hülyeséget, akkor visszavihetik a börtönbe. - ahogy róla beszéltünk... Én nem is tudom. Mintha nem lett volna se lelkem, se erőm. Jack viszont dühös volt. Így a karjai közé futottam és megöleltem. Jobb dolgot nem is tehettem volna. 

 

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
A kor csak egy szám | BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora