Bölüm 1

115 1 1
                                    

Bu satirlari yazmakta gec kaldim ama daha yeni uyandim olum uykumdan hayatimda insanlarin pek olumsuz yonu olamaz dusuncesindeydim ama aylar sonra yasadigim bazi gercekler tum bu yalanlarimi bir kasirga gibi alip gitmisti. Bu hayatimin yonunu tamamen degistiren olayin baslangici ise sadece bir rastlanti. Evet canim okurum insanlarin bana kotuluk yapamiyacagini dusunurken bir insan beni aylarca beyin firtanama terk etmisti . Ask beni hic tahmin etmedigim alismaya yakinlasmaya korktugum kisi tarafindan yakalamisti beni. tırnaklarımdan kirpiklerime kadar aşka teslim olmuştum korku içersindeydim sonunu goremediğim bi tünele girmeye başlamıstım her yer karanlık . Ama bir yanımı anlam veremediğim bir mutluluk kapmıştı. Mutluluk ve aşk bunları bız secemeyiz olusturamayız bunlar bir ateş koruna benzer ne kadar üflersen o kadar yanar ama ne kadar üflersende bi okadar nefesini tüketir başını döndürür. İnsan gercekten aşık oldugunda bunlarıda pek düşünemiyor. Mutluluk ondan gelecekse son nefesimi bile o ateşe üflerdim ben mesela. 28 Ocak havanın karlı olması pekde umrumda degildi belli bir süredir konustugum biri vardı bugun ona teklıfımı sunucaktım. O gunun akşamı teklıfımı yaptım ve kabul edildim o zamanlar pek bi farklılık hıssetmemiştim aklım beni sürekli uyarıyor olamaz olmaz diye kendimden oldukca emindim ona aşık değildim olamazdım bana bazı şeyler yaşatıryordu ama bunun ne oldugunu cözememiştim başlarda mutluydum ama nedenini bilmiyordum 10 subat hava kuru birazda soguktu carsida kosede bir kafeye gitmistik icerisi yasayan olulerle dolu sakin bir yer bakinca ici karariyordu insanin ama masaya oturduktan sonra tum o hisler yok oldu gozumun onunden cunku karsima o gecmisti o an o kafenin sakinligi hosuma gitmisti sanki o los karanlikta parlayan bir yildiz gibiydi gozlerimi alamiyordum bu guzel manzarayi kaciramazdim gozlerimi kirpmakta zorlaniyordum sanki gozlerim beynimden kopmus bir halde hareket ediyordu bi an bile bu guzellikten mahrum kalmak istemiyordu. Garson geldi ne icersiniz dedi bu manzarayi ancak cay tamamliya bilirdi diye dusunuyordum ki oda o sirada cay dedi cay soyledik. Bakisları cok farkliydi bana balarken gözlerinin içide parlardı biz gercektende biz olmustuk huylarimiz cok uyumluydu peki ya sevgilerimiz ?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 03, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bana beni geri verHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin