Kami Yamate
Ahoj.Jsem Kami a mám sestru Sáru která je vždy na mě hodná. Ale já vždy na ni byla hnusná.
Je mi 17 let. Moje nej zvíře jsou kočkovité šelmi,ale kdyby jsem si z nich měla vybrat tak asi pumu nebo geparda. Máme černýho kocoura Dragona a rybu Zlatonku. Zlatonka je Sary a Dragon je můj.
Nemáme ani tátu a ani mámu.
Mám vlasy až nad zadek a jsou ve fialové barvě.... Ale dříve jsem je měla černý a konečky vlasů byly červený...(to mám doopravdy 🤣)Mám hnědo-zelené oči a nezdravě bledou kůži.
Miluju Creepypastu.
Všichni mi ve škole nadávali ale aby mě začali šikanovat? Na to neměli kuráž aby se ještě k tomu ke mě přiblížili.( Tak to mám i doopravdy u mě ale nevysmívaji se mi.na to jsem až moc drsná😎🤣🤣)
My favorite colors are blood red, black and purple.😅(a to i v reálu)Sarah Yamate
• 19 let.
Mám ráda červenou, černou a žlutou barvu.Mam hnědé kudrnaté vlasy s bílými konečky a hnědé oči.
Mám rybu Zlatonku,sestru Kami .
To je vše co bych chtěla říct.
EYELESS JACK
Ahoj jsem EYELESS JACK ale všichni mi říkají Ej.
Je mi 19let a rozhodl jsem se jít do školy
Jím ledviny a jsem Creepypasta. Sleduju dvě sestry který mi jsou až příliš podezřelé. Ta s fialovými vlasy každý večer chodí ven ale potom se mi ztratí v lese kde bydlíme s CP


EYELESS JACK
Kami

Ta hodná část Annies Mary Yamate
Ta zla část Annies Mary YamateAnnies Mary Yamate.
Ahoj jsem Annies ale jinak jsem jen Annie nebo Mary.
Jsem zvláštní protože mám dvě osobnosti. Jedna je hodně drzá, nafoukaná,sobecká a vraždící maniak a druhá část je pravý opak.
Je mi 17 let ale na školu nechodím ale rozhoduji se ...ale asi půjdu.
Takže ahoj vy moji psychouši.
Takže tady máte nadhledy a tak a doufám že se vám bude líbit.😈😈😈🤓🤓🤓 omlouvám se za chyby a za tu gramatiku,ale gramatika mi nikdy nešla 😟😔😌😊 vaše †Kami†