MİRA'NIN AĞZINDAN
Sabah kalktığımda beynimde füzeler patlamış sanki tüm hücrelerim ölmüş gibi hissediyordum . Ne içmiştik lan biz böyle ? Partilerde özel günlerde 1-2 bardak falan alırdım ama dün fazla abartmıştık. Heleki Beste ilk kez tattığı için yıqılmıştı ona fazlasıyla ağır gelmişti Kendimi toparlayıp saate uzandım 6.30 du ve daha çook zamanım vardı bu yüzden yataktan yavaşça doğrulup banyoya doğru yürüdüm üstümdeki dün çıkarmadığım seksi elbiseyi yere fırlatıp buz gibi suyun içine yavaşça kendimi bıraktım.
BESTE'NİN AĞZINDAN
Yeni bir sabaha daha gözlerimi açtm. Odadaki temiz havayı ciğerlerime kadar soludum. Yurttaki rutubet kokusu gitmiş yerine güneşli havanın ışıkları odamı aydınlatıyordu. Yavaşca yatağımdan doğrulup saate baktım 6.40 dı . Yavaşca odanın içinde olan banyoya doğru yürüdüm. Üstümde geceden kalmış içki kokan elbise vardı. Saçlar desen yağlı malıı . Kısacası iğrençtim . Dün gece shot 'ları fazla kaçırmış olmalıydımki başım kazan gibi çatlıyordu. Yan odadan duş sesleri geliyordu . Mira demekki benden önce kalkıp duşa girmişti insan benide uyandırır dimi glw. Neyse bende duşa girip bedenimi soğuk su ile birleştirdim. Okula gidecektik ne yazık ki devamsızlık 10 gündü ve o günleri daha önemli nedenler için kullanmalıydık. Ah meb hatırlat bi gün amna kycm .s.s..s
MİRA'IN AĞZINDAN
Suyun içinden çıktım ve havluma sarınıp odama geçtim. Vücudumu ve saçlarımı kurulayıp siyah pantolun beyaz atlet ve siyah kareli gömleğimi giyip çantamı koluma taktım. Salona indiğimde Bestenin koltuğa uzanış bedenini görünce aklıma gelen munzurluğa karşı piç smile yapıp o düşünceleri kışkışladım.
BESTE'NİN AĞZINDAN
Duştan çıkıp kendimi kurutmak amaçlı havluyu bedenimde gezdirdim. Saçlarımında ıslaklığını havluyla şöyle bir aldım. Okul kıyafetleri giyilmiyordu bizim lisede serbestti. O yüzden dün sabah giydiklerimi tekrar giydim. Sonuçta elbisemi burda değiştirmiştim kıyafetlerimde burda kalmıştı. Giyinip saçlarımı kurutmaya başladım . Saçlarım ne kıvırcık nede dümdüzdü . Dalgalıydı bu yüzden ne maşaya nede düzleştiriciye ihtiyacım yoktu. Boşuna canım saçlarımı yakamam hıı .s.s . saçlarımda hazır oluktan sonra Mira'yı beklemek için salonda koltuğa yayıldım. Başım hayla o soğuk duşa rağmen çatlıyordu . Ayağı kalkıp aynada tekrar kendime baktım gözümün altı mordu. Başkası beni hiç tanımasa sanki uyuşturucu kullanıyorum zannederdi. Aynadaki görüntümü boşverip tekrar orahat koltuğa serdim kendimi Mira'yı beklemek adamı çıldırtıyordu.
MİRA'NIN AĞZINDAN
Besteyi arkadan gizlice dürtüp ''Besteeeeeeğğ qalk karşim deprem oluyo olum sallanıyoz '' dememle Bestenin 'noluyo amk ' dercesine bakışları altında mahsur kaldım yememişti göt. Hemen kalkıp kapıya doğru yöneldiğimiz sırada telefonum çaldı arayan Hasat piçiydi . Telefonu açtım ve cırtlak sesine lanet okudum . ''Günaydın güzellik bugün ne yapıyoruz ? '' Uçkuruna düşkün gerizekalı '' Seni bilmem ama ben eğitimin sıcak kollarına kendimi bırakıyorum Hasatcım ''. '' Benim kollarım daha sıcak bebeğim '' demesiyle ''Hasat olum sen canına mı susadım daha acısız ölüm şekilleri vardı ne diye beni seçtin '' dedim ve telefonu suratına kapattım.
BESTE'NİN AĞZINDAN
Koltukta yayılmış eskileri düşünürken Mira gelip arkamdan bana espiri yapmaya çalıştı . Ama ben yermiyim yemem korkarmıyım korkamam tabii. Ona 'noluyo amk' dercesine baktıktan sonra mira'nın telefonu çaldı. Konuşmalara bakılırsa arayan hasattı. Ve Mira sinirlenip telefonu hasat'ın suratına kapattı. ona ' ne oldu bi sorun mu var' bakışımı attığımda bana sinirli gözlerle bakmaya devam etti. Kesin Hasat Miraya onu sinir edecek sözler söylemişti. Yoksa Benim şimdiye kadar tanıdığım Mira kolay kolay sinirlenmezdi. Bana konuştuklarını anlatınca Hasata bu sefer içimden değil dışımdan sövmeye başladım. ' vay ibneye bak demek amacı seni yatağa atmak vayy piççç kurusuu nolcak erkek değilmi hepsinin tek amacı var oda kızları altlarına almak. Tabii bazıları hariç . Herneyse Mira takma kızım salla gitsin'. Dedikten sonra Mira kafasını olumlu şekilde salladı. Evden sonunda çıkmıştık .Miranın morali hala bozuktu ama ben onun keyfini yerine getirmesini bilirdim . ''Bugün taksiyle değil de otobüsle gidelim '' '' Ne? '' tepkisini aldırmadan otobüs durağına sürükledim onu. Galiba daha önce hiç otobüse binmemişti. Bu iyidi çünkü onun keyfini yerine getirmek için onu otobüse binderecektim. Her varlık otobüs keyfini tatmalı heleki oturmadan ayakta. Tabikidee akpilsiz olmasss.s.s.s D:A . Bir otobüs gelirgelmez içeriye atladık cebimdeki akbili basıp geçtik içeri .Otobüs tıklım tıklımdı oturcak yeri bırak bu otobüs fizik kurallarına aykırıydı .Mira şaşkın şaşkın suratıma bakarken otobüs hareket etti. Bi süre sonra Mira nın huysuzlandığını surat ifadelerinden anladım ve gülmeme engel olamadım. O anda Mira çığlık attı ve bi adamı dövmeye başladı '' Ulan yaşlı başlı adamsın kızın yaşındaki kızlara fortlamaya ( fortlama = arkadan değdirmek anladınız işte ) utanmuyo musun!!!!. ''Saçın sakalın ağrımış senin bank köşelerinde oturup bizlere gerekli gereksiz öğüt vermen gerekirken bu ne hadsizlik ?' Mirayı tutmak imkansızdı adamı telef etmişti resmen. Ama haklıydı Sonuna kadar arkandayım hadi kızım hadiiii. camoon derken bende kendimi olayın içinde buldum. En son Mirayı çekiştirip otobüsten indirdim. Bana alev saçan gözleriyle bakıyordu. Kesin öldürürdü bu beni. Düşüncelerimden Miranın sulanmış gözleri ve üzerime atlayıp sarıldığında kurtuldum .Tam da okulun girişindeydik içeri girdik ve sınıfımıza çıktık. Sınıfa girdiğimizde herkes başka telden çalıyordu zil çaldı ve herkes yerlerine geçti Mirayla ben de orta sıralara oturduk. Ders tarihti ve ben bu dersten hiçbirşey anlamıyordum gerçi hiçbir dersten birşey anlamıyorum. Miraya baktığımda surat ifadesi şekilden şekle giriyordu ve burdan da onun hiç birşey anlamadığı ortaya çıkıyordu. Bu haline sesli bi şekilde kıkırdadım . Ürkmüş olacak ki bana 'ne oluyo delirdin mi ' dercesine 11 numaralı bakışlarından birini attı. Bende ona ' tamam tamam hadi dersi dinleyelim'' dedikten sonra ikimizde başımızı sıraya gömüp dersi dinlemeye koyulduk birşey anlıyomuyduk tabikide hayır.
------
Dersin bitmesine az kalmıştıki Mira'yla kafalarımızı kaldırıp sınıfa göz attık . Herkes aynı bizim gibiydiler başlar hep sıranın üstünde öğretmeni dinliyor gibi yapıyolardı . Tabiki bizim tarihçi Nuray hocada bu duruma aldanmıyordu. Dersini anlatıp çıkardı. Bu hep böyleydi. Kısacası bizim okuldan bi bok olmaz . Tam o sırada zil çaldı ve aynı anda Mira'yla sıradan fırlayıp koridora çıktık. Merdivenlerden aşağı kantine gidiyoruk ki duvara asılı gençlik müzik festivali afişini gördük ve anında afişin yanında dikilen kızın elindeki formlardan ve broşürlerden bi kaç tane alıp kantine yöneldik. Broşürde festivalin gerekçeleri yazan bölümü okuduk . Bu festivalde liseler arası gençler müzik yarışmasında yeteneklerini jüri önünde yapacak ve oy toplayıp en çok oyu alan özel bir okulda burs ve 1 hafta los angels tatili kazanacakmış. Yarışma elemeleri herkesin kendi okulunda olacak ve her okuldan birer şanslı grup yarışma için Holywooda gidecekmiş. Jüriler yabancı ve bu konuda profosyonel ve ünlü birileri olacamış. Bu yabancı ve profosyonel ünlüler usher - jessie j - nicki minaj olacakmış. Ben broşüre salyalarım akmış bir vaziyette okurken Mira çoktan ayağa kalkmış kantinin ortasında yengeç dansı yapıyordu. Ben de dayanamayıp ona eşlik ettim .Çevredekilerin şaşkın ifadesine aldırmadan çılgınca deli danalar gibi bir oraya bir buraya koşuşturuyorduk. Ta ki arkamızdan ''Kızlar hemen odama geliyosunuz '' tanıdık bir sesle irkildik aynı anda dönüp bu şahsiyetin okul müdürümüz süslü nejla olduğunu gördük.Mirayla vakit kaybetmeden süslü nejlanın peşine düştük. Endişelenmiyorduk çünkü süslü nejlanın öfkesi hemen geçerdi.bizi odasına buyur ettikten sonra meşur koltuğuna oturdu. Ve bizi karşısına alarak konuşmaya başladı'' bakın kızlar büyüdünüz artık anaokulunda değilsiniz tabikide eğeleneceksiniz ama bu tür saçma danslarla değil heleki okul kantininin orasında . Eveet söyleyin bakalım sizi bu kadar sevindiren şey nedir anlatın sizi dinliyorum. '' Mira'yla birbirimize baktıktan sonra müdürün yanında kahkahalara boğulduk . Hayla sevinçliydik bunu müdürle tabikide paylaşacaktık. Ben bunları düşünürken Mira söze girdi. '' Şey müdürüm hani koridorda asılı olan gençlik müzik festivali var ya ona bakıyoduk ve sevdiğimiz ünlüleride görünce sevinçden yerimizde duramadık. Özür dileriz bir daha olmaz .'' dedikten sonra bende hemen söze giriştim '' Müdürüm biz Mira'yla o festivale katılmak istiyoruz bunun için gerekenleri bize söylermisiniz?'' dedikten sonra Mira bana '' NE !! '' anlamında baktı sanırım bu konuyu ilk önce onunla konuşmam gerekiyordu. Oda festivale katılacağımızı müdürle birlikte öğrenmişti ama Mira'yı biliyorum müziği çok seviyor. Elbet bunu red edeceğini sanmıyorum. İkimizinde hayaliydi sonuçta...
1271 KELİMEEE OLDU . HERNEYSE BU BÖLÜMLÜK BU KADAR DİĞER BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE ÖPÜLDÜNÜZ BU ARADA AŞK OLAYLARI İLERİKİ BÖLÜMLERDE ÇOK GÜZEL PLANLARIMIZ VAR TAKİPDE KALIN '''' :dasd:F MULTIMEDİADA OKULUMUZUN MÜDÜRÜ NEJLA VARRR
SİZE LUCY HALE'NİN EN SEVDİĞİM ŞARKISINI ATICAM :ddDD
LIE A LITTLE BETTER ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOL ANAHTARIM
Подростковая литература3 kızın hayalleri ve umutları...Aşkla mücadeleleri...