Larissa pov.
Alles gaat als een waas voorbij. Jungkook zit met mij op de achterbank en een plastic zak voor als ik met spugen. Jin racet naar het ziekhuis. Ik hoor sirenes aankomen. We moeten naar de kant van de weg. "Shit we zijn aangehouden." "Ja meneer vertel maar is waarom u zo hard rijdt." Jin wilt net wat zeggen als ik weer een golf van misselijkheid om hoog voel komen en geef over in de zak. De politie man heeft het ook gezien. "Jin... Zwart... zwarte ....." "Zwarte vlekken?" Ik knik licht met mijn hoofd. en dan weet ik niet meer wat er gebeurd.
Jeon Jungkook pov.
"Larissa? Ik schud haar een beetje heen en weer." "We waren met spoed naar het ziekhuis onderweg. Ik weet dat ik ons alleen maar in gevaar breng maar please... Ze is haar bewustzijn verloren. We weten niet wat er is met haar." "Wij begeleiden jullie." "Thank you." We rijden achter de politie aan en we komen al snel aan bij het ziekenhuis we bedanken de politie en Jin krijgt alleen een waarschuwing en ik en Namjoon lopen met Larissa alvast naar binnen. Larissa wordt overgenomen door Artsen en ik moet maar wachten. Ik kijk naar de klok. Ik ben er al drie uur en nog steeds niks gehoord van Larissa. Namjoon en Jin zijn de anderen aan het halen. Ik zit hier al drie lange zenuwslopende uren te wachten. "Familie vrienden van Larissa Nolten?" Wordt er ineens gevraagd "Ja ik ben haar vriendje." Zeg ik en sta op. Heeft deze dokter dan eindelijk nieuws voor mij. "Wilt u mee omen dan leg ik u uit wat er aan de hand is." Ik knik en loop achter de dokter aan. "We hebben Larissa onderzocht en uit de resultaten blijkt dat Larissa Flinke klappen heeft gehad, dat waarschijnlijk de oorzaak ik is geweest dat ze moest overgeven, Het bloed in haar braaksel kan komen door het overgeven. Door te veel stress of paniek is ze weg gevallen." "Het is dus niets iets ernstigs?" vraag ik. Tuurlijk is het wel wat maar ze hoeft straks niet te blijven of zo.. "Nee, niet heel erg. Ze moet gewoon haar rust pakken." Ik knik en geef de dokter een hand en dan begeleid hij mij naar de kamer van Larissa.
Larissa Pov.
Ik kom bij en merk dat ik in het ziekenhuis ben. De deur vliegt open en er komen twee mannen binnen een dokter en Jungkook. "Ze mag over twee uurtjes weg." Jungkook knikt. En loopt verder naar mij toe hij komt bij het bed zitten en zegt dan "Wil je me nooit meer zo erg laten schrikken?" ik knik. en glimlach naar hem ik zie ook een glimlach op zijn gezicht. "ik Ben blij dat je niet hoeft te blijven." Zegt Jungkook ik knik "Ik ook, dat zou een hel zijn geweest als ik dat moest." zeg ik en lach. Jungkook knik. "En heeft Jin nog een boete gekregen voor te hard rijden?" "Nee alleen een waarschuwing, nadat de politie ons had begeleid naar het ziekenhuis.
Na een paar uur daar gezeten te hebben mag ik dan eindelijk het ziekenhuis verlaten. Ik kijk naar buiten en zie alles voorbij zoeven. Iedereen zit in de auto, eigenljik he heb ik wel trek. "Eomma? I'm a bit hungery...""MAC here we come!" roept Jungkook ik moet lachen. En inderdaad Jin rijd de eerst volgende afslag op richting de Mac Donalds. Ik kijk lachend naar mijn eten. Hier had ik wel zin in. "Jungkook lachen." Zegt Jin ik kijk op en zie hem met zijn telefoon klaar staan op selfie mode om een selfie van ons te nemen. Ik lach en voel een hand op mijn rug. "Eet smakelijk." zeggen we en beginnen we te eten. Als we weer thuis komen ben ik aardig moe. "Jungkook naar bed?" "Huh.. ja tuurlijk." "slaap lekker Larissa." Jungkook tilt me op en brengt me naar ons appartement en voor ik het weet val ik in slaap.
*volgende dag*
Ik wordt wakker en wil nog even blijven liggen maar ik zie dat mijn agenda zegt dat ik de studio in moet. Ik sta op en maak me klaar. Ik ga naar beneden en loop naar de keuken en maak wat te eten. Als ik klaar ben ga ik aan de tafel zitten en eet mijn ontbijt op ik kijk op de klok nog twintig minuten dan moet ik echt weg. Ik hoor gestommel van boven. "Goed morgen Larissa." Hoor ik een vermoeide stem zeggen ik kijk om en zie Jin staan hij ziet een beetje bleek. "Goede morgen Jin, gaat het wel?" "Huh... Nee, Ik denk dat ik koorts heb." "Ah nee he. Moet ik Namjoon wakker maken eomma?" Vraag ik. "Zo lang jij hier bent hoeft dat niet." "Euhm. Ik bel wel dat ik Later naar de studio kom, kan vast geen kwaad." "Oh je moest naar de Studio dat is waar ook. Maak Joon mar wakker dan." "Ik kan-" "Nee Larissa maak je appa wakker?" Ik knik en ren naar hun kamer en zie Namjoon net wakker worden. "Appa, eomma is ziek en zit beneden maar ik Moet over vijf minuten naar de studio." "Ik kom er aan. Kun je even bij eomma blijven totdat ik beneden ben?" Vraagt Namjoon ik knik en ren weer naar beneden, ineens knal ik tegen iemand op. "Yah!" roept degene. Ik zie dat het Jungkook is. "Sorry Jagia" Zeg ik snel en ren naar de woonkamer. Jungkook komt mij achterna gerent ik zie Mama Jin niet meer zitten ik hoor rare geluiden uit de wc komen. "appa mama moet spugen!" roep ik nog een drie secondes later is Namjoon bij Jin. "Larissa wat is er met jin?" "Ik en Jin denken dat hij koorts heeft. Maar we praten later wel over Jin zijn gezondheid want ik ben al een beetje aan de late kant. Tot vanavond!" roep ik en neem mijn auto sleutels en rijd naar de studio.
JE LEEST
Together Famous Ft. Jeon Jungkook (Dutch Fanfiction)
FanficLarissa had vroeger een beste vriend. Jeon Jungkook. Op haar derde is ze met haar ouders naar Nederland verhuist omdat zij vonden dat Jungkook een slechte invloed zou hebben op haar. Nu 14 jaar later zit Larissa al negen jaar in de beroemde coverba...