Taehyung Stalk 🌟
Grup bilgisi için dokunun
Yesjamboy: Hey
Seokjin
Ne oldu
Çok mu üzülmüşNojamboy: Hyung ne oldu ya
Niye iptal ettik
Ben gayet eğleniyordumSpideyboy: Çünkü hiçbir işe yaramadı
Taehyung yine teklif etti
Sevgililer şu an
Yemekhanede gözümün önünde
El ele tutuşuyorlarYesjamboy: Ne
Ciddi misin
Tanrım
Çatallardan uzak dur
Prizlerden deNojamboy: Ya
Hyungie
Kendini üzme lütfen
Ayrılırlar belkiSpideyboy: Yok canım
Niye kendimi üzeyim
Alt üstü
Sevdiğim çocuk
Başka birisiyle
Gözümün önünde
Gülüşüyor
Ve el ele tutuşuyor
Hiç ağlanacak şey mi aa
Dünya'da neler oluyor
Buna mı üzüleceğim
Onun yerine gider
Toz olup uçan
Peter bebeyime üzülürüm
:'))(Son görülme 12.18)
"Hey," dedi Yoongi yanındaki çocuğa. "Ağlıyor musun sen?"
Seokjin ise suç işlemiş küçük çocuklar gibi başını iki yana salladı. Ağlamıyordu. Ağlayamazdı çünkü zaten yanında Yoongi olduğu için çoğu öğrenciden garip bakışlar alıyordu. Bir de ağlayarak dikkatleri iyice üstünce çekemezdi. "Ağlamıyorum."
"O zaman gözlerinden aşağı akanlar da yağmur." Yoongi belli etmese de Seokjin için üzülüyordu. Ama sonuçta sevmek insanın iradesine bağlı değildi, bunun için arkadaşını da suçlayamıyordu.
"Üzülme," dedi. "Birkaç haftaya ayrılırlar. Taehyung ayran gönüllüdür." Aslında yalan söylüyordu. Taehyung lise hayatı boyunca bir kişi ile bile çıkmamıştı. Sadece yanındaki çocuğun üzülmesini istemiyordu.
"Kalbim ağrıyor Yoongi." dedi Seokjin. "Sanırım en son Peter bebeğim toz olduğunda bu kadar üzülmüştüm."
"Karşıya geç de ağladığını görmesinler. Şimdi dedikodumuzu yapıp seni ağlattığımı söylerler." dedi Yoongi etrafta onlara dönen birkaç bakışı fark ederek.
Seokjin adım atacak hali olmasa da masanın karşı tarafına oturup diğerlerine arkasını döndü. "Sen onun arkadaşısın. Nerede yanlış yaptığımı söyleyebilir misin?"
"Ben mi? Ah şey, bilmem ki. Yani Taehyung zaten biseksüel ya da gay değil. Seninle bir ilgisi yoktur. Üzme kendini."
Seokjin güldü. Tabii ki de kendisiyle ilgisi vardı. Bir kızdaki ince bele, narin dokunuşlara, kırmızı yanaklara, göğüslere ya da kalçaya sahip değildi. Omuzlarıyla, üçgen vücudu, kaslı yapısı, adem elmasıyla tamamen bir erkekti. Ama sorun zaten dış görünüşte değildi. Ne çekici bir aurada ne de cinsellikteydi.
"Ama Yoongi, kalplerin cinsiyeti var mıdır? Yani birini sevdikten sonra cinsiyetin önemi var mı ki?"
"Yok ama, onu seni sevmesi için zorlayamazsın. Mesajlaşmakla da olması için karşıdakinin seni iyice tanıması gerekir. Ya da çok yüce gönüllü olması. Problem sen ya da o değil Seokjin, cinsiyetiniz veya kalbiniz de değil. Demiştim ya elinizde olmayan durumlar yüzüne utanç duymayın diye, sen utanç duymuyor olabilirsin fakat senin değiştiremeyeceğin durumlar yüzüne de üzülmemelisin."
"Elimde değil," Seokjin ıslanmış yanaklarını silerken. "Kalbim sanki Thor'un çekiciyle vuruluyormuş gibi acıyor. Hulk boğazıma sarılmış gibi boğazım yanıyor ve sanki Peter'ı koskoca ekranda üstsüz görmüşüm gibi nefes alamıyorum."
Yoongi karşısındaki hâlâ ağladığı için gülmek istemese de ağzından bir kıkırtının kaçmasına engel olamadı.
"Komik olan bir şey mi var?" Seokjin kaşlarını çattı.
"Hayır hayır. Sadece gidip biraz dinlenmelisin. Hocalara rahatsız olduğunu söylerim."
Seokjin başını sallayıp onayladı. "Gideyim o zaman ben, odaya anahtarla girmelisin."
"Hey dur, böyle gidersen herkes ağladığını görür. Yemekhanenin boşalmasını bekle." Ayağa kalkmış olan çocuğu kolundan tutup otutturdu. "Nasıl derslerde birincisin anlamıyorum ki."
"Bilmiyorum."
Zil çalmaya yakın yemekhanede bir kişi kalmayıncaya kadar orada oturdular. Bu süre içerisinde Yoongi telefonundan şarkı açmış ve Seokjin de kulaklığının bir tekini ona vermesi için dolu gözlerle bakmış ve sonunda beraber şarkı dinlemişlerdi. Taehyung ise salondan çıkarken Yoongi'ye el sallamış ve Eun Kyung'la el tutuşarak gitmişti. Yoongi bunu Seokjin'in görmediğine şükrediyordu çünkü bir daha ağlamasını kaldıramazdı.
"Hadi sen git. Ben hocalara söylerim." Yoongi masanın üstüne yayılmış olan Seokjin'i dürttü.
"Ha? Tony ölüyor mu?" Seokjin başını aniden kaldırıp etrafına bakındı.
Yoongi göz devirip konuştu. "Hayır eklembacak, zil şimdi çalacak. Git diyorum."
"Oha uyumuş muyum? Of be." Gözlerini kaşıyıp ayağı kalktı. "Sınıftan kitaplarımı almam lazım. Beraber çıkalım."
Yoongi çocuğa şöyle bir baktığında ağladığının belli olmadığını ve sanki az önceki olanları unutmuş gibi göründüğünü fark etti. Daha sonra başını salladı.
"Tamam."
E ne saçma bölüm oldu bu ya ;((
YALNIZ YİNE YOONJIN KDJXLSNDLSNDKSKDKW
Ama no merak taejin yapacağım kardeşlerim sadece birazcık
Dişlerinizi sıkmanız lazım
Hadi sizi seviyorum 💖
Çoooook saçma şeyler oldu
Bölümü kaldırmak durumunda kaldım
İşye şimdi tekrar yayımlıyorum
Saldım gitti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Amazing Eklembacak | taejin texting
Fiksi PenggemarMahallenin dost canlısı, sevecen, akıllı ve zeki örümcek adamını canı gönülden, tüm benliğiyle seven bir eklembacak Seokjin, lisenin son yılında sınıf arkadaşı Kim Taehyung'a mesaj atar.