Prológus

716 25 0
                                    

❗️Amit dőlt betűvel írunk az a ️történetben❗️

❗️spanyolul hangzik el!❗️

DAMON

Melegen sütött a nap Los Angeles tengerpartján, én pedig a műhely előtt ülve ittam nagy kortyokat a hideg vizes palackból, majd azt lerakva magam mellé, néztem a kora esti strandoló embereket az út másik oldaláról. Csak egy átlagos nyári nap.

Nem is akartam gondolni arra, hogy alig 12 óra és újra vissza kell térnem az egyetemre. Semmi kedvem nem volt hozzá, de amit muszáj, azt muszáj. Megtöröltem a homlokom az olajos pólómba, majd felálltam és elindultam, hogy megmossam a koszos kezeim. Addig dörzsöltem és szappanoztam újra, amíg minden folt le nem jött, ezután pedig átöltöztem elköszöntem a főnöktől, Chad-től, aki egyben a családunk nagyon jó barátja is.

Fogtam a biciklimet felpattantam rá és hazáig meg sem álltam. Leraktam a biciklit a kapu belső felénél, majd azt visszazártam és beléptem az kissé megviselt épületbe.

- Megjöttem! - kiáltottam, mire anya rögtön kidugta a fejét a konyhából.

- Szia, már vártunk! Gyere enni. - nyomott puszit az arcomra. Bementem utána és a nagyival szintén puszival köszöntöttük egymást, majd megborzoltam a nagyobbik öcsém Axel haját, valamint lepacsiztunk. Aztán tovább léptem és kikaptam a kisebbik, majdnem két éves öcsémet az etetőszékből, majd megpörgettem a levegőben, mire felnevetett. Visszaraktam a székébe utána pedig nekiálltunk enni.

Miután végeztünk segíteni akartam anyának mosogatni, de elküldött, hogy inkább fürdessem meg Mateo-t. Így is tettem és eljátszottam a kicsivel a vízben. Azután, hogy szárazra töröltem és felöltöztettem, rábíztam Axel-re, majd én is letusoltam.

Anya és a nagyi a tévében nézték az éppen kezdődő kedvenc spanyol sorozatukat, hűnek maradva a származásunkhoz. Csatlakoztam hozzájuk, bár engem annyira nem kötött le a dolog. Mire vége lett az öcséim már aludtak és anya is elszenderedett a kanapén, csak a nagyi maradt ébren, de rajta is láttam, hogy el tudna aludni.

Vissza is vonult a szobájába én pedig felemeltem anyut és bevittem az ágyába, majd betakartam. Kifelé menet adtam a kiságyban fekvő Mateo-nak egy puszit, majd a saját szobámba mentem és befeküdtem az ágyba.

Gyorsan csekkoltam a telefonom, aminek a képernyőjén két üzenet villant fel. Az egyik évfolyamtársam volt, Wren, aki ügyködött a nagy évkezdő buli szervezésében és ellentmondást nem tűrően közölte, hogy ott a helyem. Mellesleg ezen a bulin avatják fel a gólyákat is, ahogy tavaly minket is, ezért ennyire felkapott.

A másik üzenet a focicsapat kapitányától érkezett, Sebastian-tól, aki az első csapatmegbeszélésünk időpontját adta a tudomásomra. Mindkettejüknek válaszoltam, majd leraktam az éjjeliszekrényre a mobilt, a másik oldalamra fordultam és elaludtam.

The Tightest BondWhere stories live. Discover now