פרק 14

1K 32 18
                                    

זה היה אריק, הוא התקדם יותר ויותר וראה את ג׳סיקה יושבת על המיטה.

*נקודת מבטו של אריק*
״ג׳סיקה? מה את עושה פה? לא היית אמורה לחזור יותר מאוחר?״ שאלתי אותה, אני יודע שכבר ראיתי אותה נכנסת אבל באמת לא הבנתי מה היא עושה פה כל כך מוקדם.. ״התגעגעתי קצת, מה אסור?״ היא שאלה בהתחכמות ״בטח שמותר״ אמרתי והתקדמתי לחבק אותה. ״כריס אמר שיצאת לטייל״ היא אמרה מנסה לבחון אותי ״כן ו..?״ עניתי לה ״עם מי טיילת?״ היא שאלה ״סתם, הייתי עם ליה פה באזור. למה את שואלת?״ שאלתי אותה ״עם ליה... הבנתי. איך היה?״ היא שאלה אותי ״לא קרה כלום אם לכאן את חותרת״ אמרתי לה, אני יודע שאני משקר ובגלל זה אני צריך לדבר איתה כמה שיותר מהר. ״אני ממש לא חותרת לשום מקום. אני סומכת עליך, סתם רציתי לשאול איך היה זה הכל..״ היא אמרה ונאנחה. ״טוב מצטער״ אמרתי וחיבקתי אותה.
״איך היה?״ שאלתי אותה ״היה דווקא ממש כיף, מלא זמן שלא נפגשנו אז השלמנו פערים וזה״ היא אמרה לי ״אני שמח לשמוע״ אמרתי לה והיא חייכה אליי וחייכתי אליה בחזרה. ״ועכשיו בלי התחכמויות. איך היה עם ליה?״ היא שאלה אותי ״היה ממש כיף, טיילנו ואכלנו ארוחת בוקר ואז חזרנו״ השבתי לה.
ג׳סיקה רצתה שנלך לאכול ארוחת ערב, רק שנינו לבד במסעדה. ״מלא זמן שלא היינו לבד רק שנינו, מה אתה אומר שנלך שנינו למסעדה בערב?״ היא שאלה
״נשמע מעולה״ אמרתי לה ונתתי לה נשיקה.
ברור שאני עדיין אוהב אותה, היא האהבה הראשונה שלי, אבל משהו שם כבר לא עובד, אני מרגיש שהלב שלי כבר לא איתה, אני מרגיש שהוא שייך לליה עכשיו.
אני אוהב את ג׳סיקה אבל לא מאוהב בה כמו פעם. אני מאוהב בליה.
הגיע הערב וג׳סיקה נכנסה להתקלח. פתאום נשלחה אליי הודעה מליה ״הכל בסדר?״ היא שאלה אותי ״כן,כן. אמרתי לה שהייתי איתך לא הסתרתי את זה והיא הייתה בסדר עם זה למרות שנראה לי שהיא התעצבנה קצת״ השבתי לה בהודעה. ״טוב, מתי אתם יורדים לארוחת הערב?״ היא שאלה אותי ״תשאלי את כריס, אני וג׳סיקה הולכים למסעדה״ כתבתי לה ״אה אוקיי, תהנו״ היא כתבה. חשבתי שהיא מרגישה רע עכשיו. שהיא פגועה. אבל היא לגמרי הבינה. היא שלחה לי הודעה שכתוב בה ״אני יודעת שזה היה נשמע כאילו אני מקנאה. כן אולי אני קצת מקנאה אבל עוד לא נפרדתם ואתם עדיין זוג ואני לא מתכוונת ללחוץ עליך כדי להיפרד ממנה, אני מחכה שזה יבוא עם הזמן ומתי שתרגיש בנוח לעשות את זה. אני הכי מבינה בעולם שאתם הולכים להיות קצת לבד רק שניכם, אתם צריכים את הזמן הזה, מאז שהיא הגיעה בקושי היה לכם זמן להיות ביחד.אם אתה צריך משהו תתקשר או תכתוב״ כך היא כתבה לי. הייתי בשוק. אין היא פשוט מושלמת. למרות שאני איתה, זה לא מפריע לה שאני הולך עם ג׳סיקה למסעדה, היא מבינה את המצב ויודעת מה אני מרגיש כרגע. זה מה שאני הכי אוהב בה. שהיא תמיד מבינה את המצב ולא מתחרפנת. שהיא תמיד כאן בשבילי.
ג׳סיקה סיימה להתארגן ויצאנו. ״לאן אתם הולכים?״ כריס שאל ״למסעדה״ עניתי לו ״אה תהנו״ הוא אמר ״תודה״ השבנו ויצאנו מהחדר.

LA PRIMERA VEZ QUE TE VIWhere stories live. Discover now