Chapter 1

539 21 8
                                    

Найл Хоран беше добро и мило момче живеещо само с майка си, но когато майка му починала всичко се срива на парченца.Той нямаше никого освен майка му.Когато тя починала той се променя физически и психически.Той започва да се татуира и да говори псувни.Не можеш да познаеш, че е той.Няма никакви приятели и не иска да има.Найл е напуснал училище на 16 години, а сега е на 20.

Един ден се очакваше да е по различен от другите дни.Той го усещаше с кожата си.Когато стана от леглото отиде да кухнята и забеляза, че корнфлейкса е свършил и трябва да купи.Днес той хапна препечена филийка.След като закуси отиде до банята да се измие и бързо се облече да отиде до магазина за корнфлейкс.Когато слизаше надолу се усети, че си забрави телефона.Бързо се върна да го вземе и на бегом отиде до близкото магазинче.Когато беше там пред него имаше едно момиче.На изхода той без да иска я бутна.

-Гледай къде вървиш!-каза Найл 

Момичето си каза тихо ''Тъпак''. Тя събра разпилените продукти по тротоара, стана и си тръгна.

През това време Найл стигна да дома си ядосан, защото разбра, че е изгонен от футболния отбор в, който тренира от месец.

"РЕТРОСПЕКЦИА"

-Какъв и е проблема на тая.-русокосия си измрънка.

Той бе погълнат в длбоки мисли, но не за дълго време.Бе прекъснат от своя телефон.Извади го и видя, че е треньора му по футбол.Очакваше да му каже, че ще има мач или турнир, но не беше така.

-Здравейте,  треньоре.

-ЪМ Хоран трябва да ти кажа нещо.

-Казвайте.

-Ти си изгонен от отбора, защото не работиш в екип.

Найл онемя и затвори телефона ядосано.

''КРАЙ НА РЕТРОСПЕКЦАТА"

Когато отвори вратата за да влезе той я тръшна толкова силно, че целия блок го чу.Същото стана и с вратата на хладилника.След като си го изкара на хладилника и на вратата Хоран взе една голяма кутия с чипс,който си бе купил преди малко.Отвори я, а до него имаше една купа и изсипа половината в нея.Хоран затвори кутията, постави я в близкия шкаф, затвори го и си взе купата с чипса.Седна на дивана и си пусна телевизора чу как телефона му звъни.Синеокият взе телефона, но като погледна беше непознат номер.Той не искаше да вдига за това си изключи телефона.

                                                       Бележки от автора:

           Извинявам се ако има грешки.Мерси, че ви пука за тази боза.

Niall Who?Where stories live. Discover now