Adia ertesi sabah kalkıp bütün rutin işlerini gördükten sonra mutfağa geçti. Çantasını almayı unutmuştu. Bunun için bir daha odasına gitmesi gerekiyordu.
Çantasını alıp tekrardan mutfağa geçti. Mutfaktan annesinin dev et bıçağını aldı. Keskinliğini konrtol etmek için bileğinde gezdirdi. Artık dört tane kesiği vardı.
Babasının tamirhanesine gidip oradan da iki maket bıçağı aldı. Sonra elindeki not kağıdına bir kez daha baktı.
"Flora, sizinle aynı sokaktaki Brunski Sitesi'nde oturuyor. NO:16
-CALYYYYY"
Adia yine <Caly and Ady>i hatırladı. Onun gibi bir piçle çıktığı için kendinden nefret ediyordu.
Adia telefonundan saate baktı. 16:30 için daha bir buçuk saat vardı. Telefonunfan SimSimi'yi açtı.
"
+Selam SimSimi
-Selam canım
+Benimle evlenir misin?
-Dört çocuk isterim ama :)
+SimSimi
-Efendim canım
+Ben bugün çok büyük kararlar aldım
-Benim sana olan aşkımdan daha büyüm olamaz ♥
"
Adia'nın bu cevapla içi ısınmıştı. «Calum, bir uygulama kadar olamıyor» diye düşündü.
"
+SimSimi
-Ta kendisi ;)
+16:30?
-Caly and Ady forevah
"
Adia bunu yazan kişiye baktı.
I'MSTİLLCALL
Ah buda o sürtükle Calum'un lafıydı. CALL
"
+CALL?
-Çiçek tanrıçası normal bir kızı ezer bebeğim :)
"
Adia bu lafa çok sinir olup evden çıktı
&&&
Adia Flora'nın evine vardığında hiç adresi kontrol etmeden çaldı
«Geliyooorum»
Flora kapıyı açtığında Adia'yı gördüğüne sevinmemişti. Tam suratına kapıyı çarpacakken Adia hızla içeri girdi.
"
-Seni CALL ile çıktığımızdan beri görmemiştim
+İnan seni görmeye meraklı değilim.
-O zaman neden buradasın?
+Yardımına ihtiyacım var.
-Ne konuda?
+Şu bıçağı sana saplamama yardım et!
"
Adia çantasından dev et bıçağını alıp Flora'nın peşinden koşmaya başladı. Ama bu hiç kolay değildi. Flora koşucuydu. Nereye gitse koşarak kaçıyorudu. Adia bir masanın altına saklandı. Flora'nın oraya kadar gelmesini bekledi. Geldiğinde hala koşuyordu. Adia masanın altından bıçağı çıkardı ve Flora'nın bacağında derin bir kesik açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
16:30 ||c.h||
FanfictionBen senin aşkın için herşeyi göze almıştım. Peki sen? ©Tüm hakları saklıdır. | ©All Rights Reserved.